Donateur van MF worden?

Hoe zit dat nou precies met dat donateurschap? In de OP lees ik dat eennmaal een donatie gedaan je voor altijd banner vrij bent en het MF icon in je profiel houdt.

Echter in de post hierboven lees ik iets over een wekker. Dat je na donatie dus maar een jaar banner vrij bent en dan een reminder mail krijgt.

Als dat zo is, mag de OP wel eens aangepast worden. Immers nu 122 pagina's met reacties en als daar ergens een gewijzigd beleid tussen zou staan, vind ik het handiger als dat in de OP vermeld wordt. Bij voorkeur met datum van de wijziging en de reden.
 
Uit de op:
Motor-Forum introduceert namelijk het "officiële" donateurschap. Dit donateurschap houdt het volgende in: Voor het bedrag van €15 per jaar steun je MF, zodat we ons voortbestaan beter kunnen waarborgen.
 
Iceman heeft er, samen met NapO, voor gezorgd dat tientallen mensen geheel vrijwillig een donatie hebben gedaan.
Zonder deze donaties was MF misschien wel nooit geweest wat het nu is. We hebben toentertijd beloofd om wat voor deze bijzondere groep mensen terug te doen. En dat doen we, door ze een bannervrij MF te geven. Niet voor één jaar, maar voor altijd. Voor wat, hoort wat...
De complete quote.
Het gaat hier om een groep mensen die ooit gedoneerd hebben, lang voordat het huidige donatie-systeem opgezet werd. Deze mensen hebben een bijzonder voorrecht gekregen. De huidige donateurs krijgen slechts voor één jaar een bannervrij M-F.

Maar als je eenmalig € 100,- doneert, wie weet wat voor voorrechten je dan krijgt (ik niet).
 
Laatst bewerkt:
Ik vind de reclame op MF niet heel irritant. Maar ik wil graag doneren voor het beloofde 'warme gevoel'. Kan ik wel gebruiken met dit weer. (formulier is gepost...)
 
Dat zo'n topic als dit na 12 jaar nog niet vol is, toch wel apart he:)

Ik ben in afwachting van mooi icoontje. Ben benieuwd wanneer,...
 
Dat zo'n topic als dit na 12 jaar nog niet vol is, toch wel apart he:)

Ik ben in afwachting van mooi icoontje. Ben benieuwd wanneer,...
Jij zegt het, ik dacht / denk hetzelfde. Want ik zie namelijk de toegevoegde waarde er niet van, om hier in dit draadje te gaan melden dat er gestort is, formulieren zijn ingevuld, of anderszins iets neer te kalken valt over een donateurschap. En dat 12 jaren lang.

Het MF icoontje in een profiel zegt m.i. genoeg ...
 
Terug
Bovenaan Onderaan