Donateur van MF worden?

[me]Genesis die online banking heeft uitgevonden en eindelijk geld stort wanneer hij gezegt heeft dat hij het gaat storten ( damn wat ben ik soms een luie kloot :P ) gaat ook 15 euro storten voor mf :) ( vind de banners trouwens niet echt irriterend maar wel goed dat de mogelijkheid om ze af te zetten er is voor de mensen die gedoneert hebben :) )[/me]
 
Nou de actie heeft wel succes :)

Zelf ga ik een zomer/jaar tegemoet waarin elke cent dubbel zal moeten draaien en misschien niet eens meer op mf zal kunnen komen dus ik zal helaas geen 15 € overmaken.

Als ik later groot en rijk ben is het geen probleem maar nu ff niet.
 
weinig kans dat je van mij geld ziet,gooi hem maar helemaal vol met banners en pop ups van reclame gaat niemand dood,en zo kom je ook nog achter koopjes enzo,tja succes met de site he,ik ga niet betalen voor een beetje l.llen met andere motorijders,kan nog maar 1 ding toevoegen,sorry he.
Een echte Nederlander in hart en nieren |(
Helpt alleen geen r*k. Profiteer maar lekker mee :(
 
hoi,

ik heb je mail ontvangen...
maar de helft van de tekst is weg.
ik neem aan dat je wilt vertellen dat de aanvraag binnen is en dat ik het bedrag over kan maken, moet je nog wel even laten weten naar welk nummer dan.

:P :P :P :P
 
hoi,

ik heb je mail ontvangen...
maar de helft van de tekst is weg.
ik neem aan dat je wilt vertellen dat de aanvraag binnen is en dat ik het bedrag over kan maken, moet je nog wel even laten weten naar welk nummer dan.

:P :P :P :P
Ik zal het vanavond ff nakijken (tenminste, als ik op tijd terug ben van mijn werk). :)
 
Hoe langer ik erover nadenk hoe meer vraagtekens ik zet bij dat extra icoontje bij de naam van de donateurs.

Ik steun MF graag, want ik begrijp dat het veel geld en tijd kost, maar ik ben bang dat er straks een scheiding komt tussen "echte" MF-ers die gedoneerd hebben en de rest.

Kortgezegd: is er een mogelijkheid om het icoontje uit te zetten want ik hoef niet zo nodig te posen dat ik geld gestort heb.
 
Helaas hebben wij geen kristallen bol en kunnen wij dus nooit voorspellen hoeveel donateurs we gaan krijgen. Het is dus geen kwestie van "nog even huiswerk maken". Het was voor ons iig belangrijk om het bedrag laag te houden, want laten we wel wezen, €15 is nou niet bepaald een enorm kapitaal. En vergeet niet: het is en blijft vrijwillig. Doneer je niet, dan blijft MF zoals het was.

De insteek van jouw post lijkt te zijn wat wij met het geld gaan doen als we er bij wijze van spreken rijk van worden. Bekijk het eens anders: wat levert het jou op als je €15 doneert? Je steunt MF en draagt bij aan het voortbestaan en waarborgen van de site. Dat moet voor jou toch voldoende zijn? Het feit dat je kunt blijven MFen?

Al halen wij bij wijze van spreken 10 miljoen euro op en gaat de hele crew MV Agusta en Ferrari rijden, who cares? MF blijft bestaan en dát is waar het voor de bezoekers om draait.

Even voor de duidelijkheid: dat van die dure motoren en auto's was natuurlijk een grapje/voorbeeld ;) We hebben nieuwe servers nodig (de huidige trekken het niet meer) en we willen een dikke speklaag opbouwen om "klappen" op te kunnen vangen. Daar draait het hier om: Motor-Forum, en niet het eigenbelang van de crew.

Wellicht zou je het eens van die kant kunnen bekijken...

Ik ben het wel eens met Iron Horse. Wat is er tegen een open calculatie voor de donateurs? Je kunt toch aangeven wat de (toekomstige) kosten zijn, hoeveel reserve je wilt hebben en hoeveel inkomsten? Aan de hand daarvan heb je inzicht in het geld wat je nodig hebt. Aan de hand van wat er in het verleden is gegeven kan je een grove inschatting maken van het aantal leden dat bereidwillig is om een donatie te doen en daar stel het het bedrag op vast. Dan heb je ook de mogelijkheid om, als er te weinig aanmeldingen zijn, met promotie, zoals bijvoorbeeld een soort barometer, donateurs te winnen.

Of denk jij dat alle bedrijven die een prognose van omzet en winst maken precies weten hoeveel ze dat jaar gaan verkopen?

Het zou alleen al om de schijn van oplichting te voorkomen goed zijn om het te doen. Als er iemand kwaad wil, kan die het hele MF team hiermee onderuit halen. En zitten jullie dan op de juridische kosten te wachten?
 
Laatst bewerkt:
Dinsdagmiddag mijn aanmelding verstuurd, 's avonds mail retour gehad en meteen het geld overgemaakt. Nu maar wachten op mijn MF-tekentje :}

Keep up the good work, fellows!
 
Het zou alleen al om de schijn van heling te voorkomen goed zijn om het te doen. Als er iemand kwaad wil, kan die het hele MF team heirmee onderuit halen. En zitten jullie dan op de juridische kosten te wachten?

he·len2 (ov.ww., ook abs.)
1 het opzettelijk kopen, aannemen of uit winstbejag verbergen van een door misdrijf verkregen voorwerp

Ik zou niet weten welk door misdrijf verkregen voorwerp hier verkocht zou worden :?
 
he·len2 (ov.ww., ook abs.)
1 het opzettelijk kopen, aannemen of uit winstbejag verbergen van een door misdrijf verkregen voorwerp

Ik zou niet weten welk door misdrijf verkregen voorwerp hier verkocht zou worden :?

Ach ja, je begrijpt wel wat ik bedoel. Ik zeg ook niet dat het MF team verkeerd met het geld om zal gaan, dat vertrouw ik best wel. Maar het gaat erom dat je anderen niet de gelegendheid moet geven, zeker niet als het om zoveel geld bij elkaar gaat, om het MF team een hak te zetten.
 
Ik steun MF graag, want ik begrijp dat het veel geld en tijd kost, maar ik ben bang dat er straks een scheiding komt tussen "echte" MF-ers die gedoneerd hebben en de rest.

De echten haal je er zo uit. Die posten zeer regelmatig.

Zou je ipv dat icoon een sleutelhanger krijgen, heb je hetzelfde.

Ow, die heb betaald. Kijk, een M-F sleutelhanger.
 
Ach ja, je begrijpt wel wat ik bedoel. Ik zeg ook niet dat het MF team verkeerd met het geld om zal gaan, dat vertrouw ik best wel. Maar het gaat erom dat je anderen niet de gelegendheid moet geven, zeker niet als het om zoveel geld bij elkaar gaat, om het MF team een hak te zetten.
Maar welke dienst krijg je nu aangeboden voor je donatie :? Een knopje om banners aan of uit te zetten. Zo lang iemand de moeite neemt om dat te programmeren heb je juridisch geen poot om op te staan ivm oplichting oid.

[me]Kofferrek vertrouwt op het goede in de mens[/me]
 
MF is een stichting zonder winstoogmerk, dus ik zie het nut er niet van in.

Het geld zal geinversteerd gaan worden in hardware en in een speklaag. Vooral die speklaag is belangrijk...enig idee wat één maand hosten ons zou kosten? Wil je niet eens weten denk ik :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan