Donateur van MF worden?

Ik zit te kijken onder 'Algemeen: nieuws', onder 'Dit forum: aankondigingen' en 'Vragen of opmerkingen' ik scroll door de faq en de richtlijnen, maar steeds vindt ik dit donatie onderwerp maar niet...
Ik google 'motor-forum betalen' weernix, 'motor-forum doneren' dan?
en ja dan kom ik ineens alsnog hiero, in 'Algemeen: Algemene motorpraat' waar ik er dus echt niet naar zou zoeken.
Suggestie: misschien een linkje op (enkele van) die andere plekken naar hier?
En nu dus maar ns formulier invullen :)
 
Dus dat,

Maar nu het een vastgezet bericht is geworden heb ik dus een bestelling geplaatst zoals dat heet.
Eerste x mf donateur. Moet ik dan ook in een kamertje met wat lectuur en films plaatsnemen?


Ik zit te kijken onder 'Algemeen: nieuws', onder 'Dit forum: aankondigingen' en 'Vragen of opmerkingen' ik scroll door de faq en de richtlijnen, maar steeds vindt ik dit donatie onderwerp maar niet...
Ik google 'motor-forum betalen' weernix, 'motor-forum doneren' dan?
en ja dan kom ik ineens alsnog hiero, in 'Algemeen: Algemene motorpraat' waar ik er dus echt niet naar zou zoeken.
Suggestie: misschien een linkje op (enkele van) die andere plekken naar hier?
En nu dus maar ns formulier invullen :)
 
Betaald en nu is het wachten op de snelle medewerkers van MF ;)
 
Effe een vraagje omtrent het woord donateur. Ik dacht dat Motor-forum een commercieel bedrijf was met een verdienmodel doodmiddel van advertenties, MF shopper enz. Als dat zo is, is donateur dan niet een beetje een vreemde naam. Misschien handiger om het iets anders te noemen, zoals plus lidmaatschap ofsow.

Mocht Motor-Forum geen commercieel bedrijf zijn dat winst maakt..Dan heb ik niks gezegd :X .
 
Motormedia is een VOF, Motor-Forum is een stichting...

Ik heb effe snel gecheckt. Motormedia verdient dus geld via Motor-Forum?? Er word dus neem ik aan wel geld verdient? Of het nou via MM of MF gaat maakt op zich niks uit. Daar is ook niks mis mee hoor. Maar is het woordje donateur wel het geschikte woord? Maar eigenlijk is er voor beide wel wat te zeggen. De content van de site word ook verzorgd door de bezoekers die er vaak niet direct bij baat bij hebben.
 
Donaties zijn van MF en worden ook exclusief gebruikt om MF draaiende te houden. Aangezien dat bij lange na niet voldoende is, wordt dat aangevuld met advertenties.
 
Heb je voorlopig weer donateur gemaakt. Het duurt echter tot morgen voor je de reclame kan uitschakelen (er moet eerst een script draaien vannacht).

Elk jaar...

vandaag op telefoon en mac plotseling weer reclame...
nog geen "uitzet" optie gevonden in de voorkeuren, maar al wel weer Donateur...

Komende week even in de gaten houden.

Verder: Lekker doorgaan met MF. Onmisbare vraagbaak voor motorrijden in NL.
(Duimpje!)
 
En... de adverts zijn alweer een dag of wat weg (ik had het bijna niet gemerkt)
DANK!

En success met het Forum.
 
Terug
Bovenaan Onderaan