Donateur van MF worden?

De echten haal je er zo uit. Die posten zeer regelmatig.

Zou je ipv dat icoon een sleutelhanger krijgen, heb je hetzelfde.

Ow, die heb betaald. Kijk, een M-F sleutelhanger.
Een sleutelhanger staat niet naast elke post in beeld, en bovendien heb je altijd nog de mogelijkheid om 'm wel of niet te gebruiken.

[me]Kofferrek heeft ook een BOB-sleutelhanger :P [/me]
 
MF is een stichting zonder winstoogmerk, dus ik zie het nut er niet van in.

Het geld zal geinversteerd gaan worden in hardware en in een speklaag. Vooral die speklaag is belangrijk...enig idee wat één maand hosten ons zou kosten? Wil je niet eens weten denk ik :)

Een stichting heeft nooit een winstoogmerk. En juist een stichting zou openheid van zaken moeten kunnen geven, zeker als ze met giften werken.

En ik heb geen idee wat hosting per maand kost voor MF. Dat wilde ik nu juist weten. :+
 
Ik heb je net verteld waar het geld naar toe zal gaan :)

Trouwens, je hebt altijd in het Aankondiging-forum kunnen lezen waar het geld naar toe is gegaan (denk aan nieuwe servers of losse hardware), dat zal zo ook wel blijven ;)

MF verbruikt rond de 1TB per maand aan dataverkeer, kan je het zelf wel uitrekenen bij een aantal ISP's...
 
Hoe langer ik erover nadenk hoe meer vraagtekens ik zet bij dat extra icoontje bij de naam van de donateurs.

Ik steun MF graag, want ik begrijp dat het veel geld en tijd kost, maar ik ben bang dat er straks een scheiding komt tussen "echte" MF-ers die gedoneerd hebben en de rest.

Kortgezegd: is er een mogelijkheid om het icoontje uit te zetten want ik hoef niet zo nodig te posen dat ik geld gestort heb.

sluit ik me bij aan.....

dus nog een keuze programmeren?
 
Hebben ze eindelijk na 2 jaar wat gedaan voor degene die toen gestort hebben, en nu gaan storten, is het nog niet goed :Z

Ik kan me er niet druk om maken dat dat ding naast me naam staat en zal niemand raar aankijken omdat ie het niet heeft.

Of je maakt geld over, of je doet het niet. Simple as that.

Kofferrek, je ben een oetel...waarom geen M-F bij je naam :( ;)
 
In een ander topic heb ik t ook al even over de donatie's gehad en bleek ook niet iedereen er blij te zijn met het donatieplan zoals het nu uitgevoerd word.

Met name de lichtbalk die aangeeft dat je wel een donatie verricht hebt. En de link in je profiel die verteld of je een wel-of-niet betaler bent.

Komt toch een beetje over als een soort "wie weet halen we wat extra mensen over, omdat anders iedereen ziet dat zij niet betaald hebben"??? Of een soort "allemaal gelijk, maar de betalers iets meer gelijk"??
Een klein beetje vrijwilligheid word toch ondermijnd, naar mijn idee.

Mag ik trouwens ook iets meer onzin posten en ben ik dan iets meer vrijgesteld van mail van Mods of een BAN als ik net betaald heb???

T gaat me niet om die 15 euro, breng hier genoeg tijd door om uit te rekenen dat mijn onzin die 15 euro ruimschoots aan serverruimte opmaakt :+ maar zou zowiezo niet overmaken als daar zo'n "ik heb betaald" blinkertje tegenover staat!!!
Of heeft dat ding nog een andere functie..???
Een warm hart toedragen doe ik toch wel, heb ik geen bewijs tegenover andere MFers voor nodig ;)

just my 2 centen....
 
Komt toch een beetje over als een soort "wie weet halen we wat extra mensen over, omdat anders iedereen ziet dat zij niet betaald hebben"??? Of een soort "allemaal gelijk, maar de betalers iets meer gelijk"??
Een klein beetje vrijwilligheid word toch ondermijnd, naar mijn idee.
Dit is uitdrukkelijk niet de bedoeling, laat dat duidelijk zijn. Er is echt veel en lang nagedacht door de gehele crew over hoe we e.e.a. zo vrijblijvend mogelijk kunnen laten zonder mensen het gevoel te geven dat ze moeten doneren. Maar tegelijkertijd wil je ook weer iets voor de mensen doen dit gedoneerd hebben, al is het maar iets kleins als dat icoontje bij de naam. Het is echt heel moeilijk om het 19.000 gebruikers naar de zin te maken, maar we horen heel graag op- en aanmerkingen zodat we e.e.a. beter kunnen maken.

Mag ik trouwens ook iets meer onzin posten en ben ik dan iets meer vrijgesteld van mail van Mods of een BAN als ik net betaald heb???
Nee. Of je hebt gedoneerd of niet maakt wat dat betreft helemaal niets uit. Ook donateurs kunnen gebanned worden, het blijven gewone gebruikers.

T gaat me niet om die 15 euro, breng hier genoeg tijd door om uit te rekenen dat mijn onzin die 15 euro ruimschoots aan serverruimte opmaakt :+ maar zou zowiezo niet overmaken als daar zo'n "ik heb betaald" blinkertje tegenover staat!!!
Of heeft dat ding nog een andere functie..???
Als je er 4x snel op klikt terwijl je het volkslied blaast op een oranje neusfluit word je automatisch moderator.

;)

Heeft verder geen toegevoegde waarde qua functies oid.

Een warm hart toedragen doe ik toch wel, heb ik geen bewijs tegenover andere MFers voor nodig ;)

just my 2 centen....
Ok, duidelijk. Zoals je ziet denken meer mensen er zo over.

Meer meningen? Van harte welkom zodat we kunnen kijken wat er veranderd zou moeten worden!
 
BeBu verwacht nu een mailtje.

Goed plan :} , iedere hobby kost geld en ik vind het vanzelfsprekend om bij te dragen aan iets waar je veel tijd met plezier mag doorbrengen O-)
Het is wat mij betreft niet de bedoeling dat een paar mensen er prive geld insteken en dat de rest daar maar gratis gebruik van kan maken.
Met elkaar houden we het M-F aan het draaien..... :} :}
 
Wel makkelijk over iemand anders' geld en situatie oordelen. |( Niet iedereen heeft het even breed.

nee dat begrijp is, maar wat is nou 15 euro :X
dat je het er niet voor over heb ok, maar ga niet zielig lopen doen ofzo.
of zeg gewoon niks :X
 
In een ander topic heb ik t ook al even over de donatie's gehad en bleek ook niet iedereen er blij te zijn met het donatieplan zoals het nu uitgevoerd word.

Met name de lichtbalk die aangeeft dat je wel een donatie verricht hebt. En de link in je profiel die verteld of je een wel-of-niet betaler bent.

Komt toch een beetje over als een soort "wie weet halen we wat extra mensen over, omdat anders iedereen ziet dat zij niet betaald hebben"??? Of een soort "allemaal gelijk, maar de betalers iets meer gelijk"??
Een klein beetje vrijwilligheid word toch ondermijnd, naar mijn idee.

Mag ik trouwens ook iets meer onzin posten en ben ik dan iets meer vrijgesteld van mail van Mods of een BAN als ik net betaald heb???

T gaat me niet om die 15 euro, breng hier genoeg tijd door om uit te rekenen dat mijn onzin die 15 euro ruimschoots aan serverruimte opmaakt :+ maar zou zowiezo niet overmaken als daar zo'n "ik heb betaald" blinkertje tegenover staat!!!
Of heeft dat ding nog een andere functie..???
Een warm hart toedragen doe ik toch wel, heb ik geen bewijs tegenover andere MFers voor nodig ;)

just my 2 centen....

:^

Die extra lichtbak en de verwijzing in het profiel vind ik geen donatie waard... B|
Die donatie is op basis van vrijwilligheid en daar staat tegenover het plezier op MF. Dat is voor mij meer dan genoeg en al die poespas heb ik niet nodig, die zou ik graag weglaten en dat is me dus 15 euro meer dan waard... ;)

Maar goed, e.e.a. had ik al uitgebreid per mail kenbaar gemaakt, maar nu weet de rest het ook... :)
 
dan zal je wel onder de brug slapen als je zelfs 15€ niet kan missen...

Hey Base...mag ik is 15€?

Ik zie trouwens aan je avater dat je ook donateur bent
Kon je niet wachten op je logootje?

:Z

edit. Ach kijk...hier heb je nog wat te zeggen
nee dat begrijp is, maar wat is nou 15 euro
dat je het er niet voor over heb ok, maar ga niet zielig lopen doen ofzo.
of zeg gewoon niks

15 euro is voor sommige mensen meer als voor andere

Zielig doe ik niet. Ik deel mede...Kan je zo wel wat zieligere topics/reacties tonen

En ik zie geen verschil tussen een post waarin iemand zegt "ik heb betaald...kijk maar naar me avater" en een post waarin iemand zegt "ik heb niet betaald want ik ben niet rijk genoeg om 15€ te betalen voor enkele banners minder op mijn scherm"
Als MF nu zou verdwijnen...das iets anders

 
Laatst bewerkt:
Erwtensoep én een bandit die ik overmorgen kom ophalen.
Tank je hem wel vol?

In het editje leg ik nog ff wat beter uit.
 
Banaan, duidelijke reactie :} , maar "19.000" gebruikers :? :X :?



Mod ambities?

:P
Ja, maar dat word niks, zou jullie veel te veel slotjes voor de neusfluit wegmaaien :P ;)


Mod met zwaailichten, wit oranje leren overall en oranje neusfluit ??????????

PICCIES !!!


;)
Je bent de eerste die mag afdrukken B| B| B| Kzal remblokjes meenemen.


nee dat begrijp is, maar wat is nou 15 euro :X
En toch zijn er genoeg mensen die 15 euro idd gewoon domweg niet KUNNEN missen.
Erg leerzame tijd trouwens, zal achteraf blijken.


:^

Die extra lichtbak en de verwijzing in het profiel vind ik geen donatie waard... B|
Die donatie is op basis van vrijwilligheid en daar staat tegenover het plezier op MF. Dat is voor mij meer dan genoeg en al die poespas heb ik niet nodig, die zou ik graag weglaten en dat is me dus 15 euro meer dan waard... ;)
Rema wil graag nog 15 euro extra doneren, om daarmee af te kopen dat er een icoontje komt te staan :P 8-) :+ :} :} :}
 
Laatst bewerkt:
Ik zit vaak genoeg op MF dat ik wel € 15,- over mag hebben voor het voortbestaan van dit nobele instituut :)
 
Mocht Banaan ooit nog wat tijd over hebben heb ik nog wel een leuk ideetje om de kosten wat te spreiden over *alle* (nieuwe) gebruikers; in plaats van een klein deel van de gebruikers en crew op dit moment. Technisch misschien wat lastig, maar wie weet leuk om over na te denken O-)

Bij registratie de logingegevens verzenden via SMS en voor het ontvangen van dat SMS bericht bijvoorbeeld € 1,50 rekenen. Zo voorkom je overbodige registraties en zorg je ervoor dat elke geregistreerde gebruiker een kleine donatie maakt. Mensen schijnen nogal makkelijk te willen betalen voor SMS berichten - kijk maar naar programma's als Idols etc. - dus ik denk dat de drempel voor veel mensen erg laag zal zijn. Voor de mensen zonder zaktelefoon :X zal d'r uiteraard een extra optie moeten komen.

SMS "MF aan" naar 6363 (€1,50 pvb)

Betalingen via GSM hebben de toekomst! ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan