Weekendje weg naar Sauerland :]

Rossi 46

Die hard MF'er
8 jun 2004
692
0
Winschoten
Goeie dag

heeft iemand nog wat leuke routes naar/in Sauerland.
Ik ga er in augustus een weekendje met de motor heen en wil graag veel rijden en zien.

Ik hoop dat iemand mij hier aan kan helpen of mij wat tips kan geven :)

greetz
 
Is er dan niemand ooit in Duitsland geweest??? :? '(
Gisteren nog :)

Wat wil je weten ? Ik heb geen kant en klare routes liggen, maar kan
wel vertellen welke wegen ik wel leuk vindt. Je zult dan toch de kaart
er zo af en toe bij moeten pakken.
 
Zijn er met Pinksteren geweest. In een Zimmer Frei geslapen in Winterberg.
Je kan daar alle kanten op. Gewoon lekker rijden daar. Kaart mee en af en toe is ff op kijken. De weg van Winterberg naar Zuschen is super. Eerst een tunneltje en daarna veel bochten. Zeker 20x op en neer geweest. Heb geen route's, maar er is iets van een Roadbook. Is wel te vinden bij google.

Succes en veel plezier. :)
 
Ga maar naar hotel Zum Wilden Zimmermann,de eigenaar heeft komplete mooie routes klaar liggen voor je,wij gaan er in Augustus ook weer naar toe.Ze zijn superaardig en je motor mag in de garagebox,de eigenaar parkeert er dan de bedrijsbus voor,service, niet?
Het adres heb ik zo niet,wil wel effe zoeken?
Routes zij ook om :}
 
Als je het adres wilt zoeken. :) BTW wat zijn trouwens de kosten voor een overnachting? Ik heb gehoord dat het goedkoper is dan in nld.
 
Mooie omgeving en lekker dichtbij :)

Heb gewoon de michelin-kaart gepakt en veel groene weggetjes genomen. Beviel prima.
 
www.motorroutes.nl

Hier staat ook wat leuke routes! Groene lijntjes op de kaart doen het altijd wel goed! Het is alleen wel leuk om een route te plannen langs wat leuke stadjes of dorpjes voor een pit stop...

Wie heeft er trouwens ervaring met het huren van een bike in duitsland? Of kan ik beter in NL huren? (Dan zit je nml. wel al aan je extra kilometers voordat je in Dld. zit!)
 
Terug
Bovenaan Onderaan