Verschillen Shadow 1100 - Dragstar 1100 - Wildstar

The Ant

Die hard MF'er
2 dec 2002
312
0
prov. Utrecht
Wie kan mij de voor en nadelen aangeven tussen de Honda Shadow 1100 ACE c3, de Yamah Dragstar 1100 Classic en de Yamaha Wildstar VX1600.
Wie heeft met bovenstaande types ervaring (positief en nagatief) en kan mij helpen met het maken van een definitieve keuze, alhoewel uiteindelijk een rit op ieder van bovenstaande motoren toch de doorslag zal geven.
Graag zo veel mogelijk info!
 
Ik heb een dragstar 650 gehad en nu een Wildstar, kan je dus niet echt de verschillen noemen. Ik heb sowieso een sterke voorkeur voor Yamaha, maar dat heeft vooral te maken met smaak en met het feit dat er met de Dragstar en Wildstar veel meer te doen is op het gebied van customizen.
Als het prijsverschil niet het probleem is, zou ik zeker voor de Wildstar gaan. Als je kiest voor een 1100 wil je toch uiteindelijk ooit een 1600!
Honda en Yamaha maken allebei goede motoren, ga een proefrit maken. Wellicht zit er verschil in naar jouw beleving.
Voor ervaringen kun je ook kijken op www.dutchdragstarclub.nl en www.wildstarfan.nl

succes, enne laat ook ff weten wat het geworden is!
 
Thanx. Ik heb de afgelopen weken redelijk op diverse plaatsen rondgekeken en wat vergelijkingen gemaakt, en inderdaad mijn voorjeur heeft momenteel zeker de Wildstar.
Inmiddels heb ik er enkele op het oog en ga binnenkort een proefrit maken. :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan