Virago 700

Aernout

Die hard MF'er
24 mrt 2004
314
0
Nijmegen
Het gaat om de Yamaha Virago 700
import uit usa hij gaat voor 2500 euro weg met een nieuw zadel erop Verder is hij in goede staat pas nieuwe banden wiellagers balhoofdlager een grote beurt gehad olie en filters etc . nieuwe Dynamo en spanningsregelaar.

Veel geld? Te veel? Te weinig? Virago een kutfiets?
 
Zijn de papieren in orde, gezien het import is?

Verder kan het volgens mij wel IETS goedkoper, niet veel.
 
:z :z :z :z :z heeee AERNOUT heb je je rijbewijs al gehaald :+

of ben je nog steeds aan het lessen

:9~ of is dit alleen maar forumpje vullen :9~

orienteren doet men maar met zulke voor de handt liggende vragen

je kan ook gewoon alle forums lezen kom stukken verder mee

full


deze stond bij een sloper is\was zeker niet duur.

rijbewijs halen is ook niet goedkoop SLAAG ZE
 
lekker bezig, vlot aardig, mag ik zeggen...
en ik weet niks, ken geen motorrrijders, dus hoe kom ik anders aan mijn info...
 
Of gooi al je vragen over diverse merken & types motoren in 1 topic! ;)


Nee maar een Virago 700 is best een lekkere fiets. Ik heb er een proefrit op gemaakt voordat ik tóch een 1100 kocht......het was NET even dat extra vermogen dat ik miste. Om te zien vind ik ze ook best gaaf. Ik snap dus echt niet dat ze als "manwijf"-motoren worden gezien. (Volgens roddels schijnt dat de letterlijke betekenis van het woord "Virago" te zijn.)
 
Of gooi al je vragen over diverse merken & types motoren in 1 topic! ;)


Nee maar een Virago 700 is best een lekkere fiets. Ik heb er een proefrit op gemaakt voordat ik tóch een 1100 kocht......het was NET even dat extra vermogen dat ik miste. Om te zien vind ik ze ook best gaaf. Ik snap dus echt niet dat ze als "manwijf"-motoren worden gezien. (Volgens roddels schijnt dat de letterlijke betekenis van het woord "Virago" te zijn.)
hahaha.

En topic heb ik gebprobeerd, bloedde meteen dood. Was de jouw eerste fiets?
 
Mijn eerste was een Kawasaki ZZR 600. Beetje te hoog voor mijn budget en ik hou meer van choppers, maar ja....ik kon er relatief goedkoop aan komen.

Maar dat centrale topic hoeft niet meteen dood te bloeden, als je maar een goede titel kiest. ;) 't is dat ik wat ervaring met de Virago 700 heb, anders had ik hier ook niet eens in gekeken. Weet ik veel.... "Gratis sex en bier" of zo als titel zou wel wat aandacht trekken, denk ik! :+
 
Virago 1987 XV 700 € 2500,- is te duur.

Ik betaalde voor een XV 1100 uit 1989 € 2850,-

Met minder miles erop.

Mag volgens mij rond de € 1800,- max. zijn. Laat hem anders maar lekker staan.

Vman.
 
Virago 1987 XV 700 € 2500,- is te duur.

Ik betaalde voor een XV 1100 uit 1989 € 2850,-

Met minder miles erop.

Mag volgens mij rond de € 1800,- max. zijn. Laat hem anders maar lekker staan.

Vman.


Nou dat zou wel erg goedkoop zijn....op een gegeven moment devalueren ze niet zo echt heel hard meer hoor, denk ik. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan