Bobber pics

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik probeer beetje bij beetje mijn fxstb te veranderen
naar een bober :P
maar het is constant compromissen sluiten :
de vrouw wilt mee kunnen : dus achterspatbord afzagen gaat niet
ik rij ook in de regen : voorspatbord moet ook blijven
nu ben ik aan het twijfelen of ik een jocky chift en suiside clutch
zou plaatsen maar .... ga maar eens naar een treffen en plaats je motor
maar eens bij regenweer bij je tent
full
 
Die van mij heeft een Sportster blok en was €10.500,-- plus 200 euro voor het zadel. :) De rest van de aanpassingen he ik tot nu toe gratis gekregen van de shop, maar ik wil er nog andere uitlaten op hebben. (En misschien gaat het oude zadel er ooit weer een keertje op, al dan niet tijdelijk. Zat wel ERG gaaf! :) )
 
Ik durf me bijna niet meer te vertonen met m'n simpele rood ;)
Het ligt NOG niet bij de spuiter, dussss... eeehhh.... vlammen of scallops... zeker mooi maar ook weer een stukkie duurder... en daarbij kan ik eerlijk gezegd geen keuze maken ;( ;(
Ik zal er nog eens over nadenken :? Post je pics en zie of jullie me kunnen overtuigen!

Kosten:
De brommert: Dagprijs, maar kan voor minder dan 13K euri

Wat ik heb gedaan:
- andere tank
- andere spatbord
- ander stuur
- olietank poedercoaten
- velgen poedercoaten
- andere uitlaten ($99!)
- div. beugeltjes (uitlaat, lamp) poedercoaten
- spuiten (iets van vlammen ofzo :) )
- post onvoorzien
Totaal: tussen 1100 en 1300 euri (afhankelijk van spuiten en onvoorzien)

Je kunt alles ook zelf maken, maar daar ben ik niet handig genoeg voor. Ik heb geprobeerd een beetje slim in te kopen: Spullen kopen op swap meetings, onderdelen kopen in de US (Ebay), zelf wielen spaken, een spuitert die zonder bonnetje werkt, etc... Het in elkaar schroeven is verder niet zo heel moeilijk. Dan rij je op een koole bobbert die minder kost dan een 2e hands Phatboy met screamin' eagle accesoires. Ik weet wel wat ik liever heb :+
(vind de Fatboy overigens prachtig hoor)
 
Laatst bewerkt:
Super :} ,.. maaruh wat kost dat nou zo'n bobber gebaseerd op HD ?
Hele goeie knuckle doet ong.18000 eurie.Hoeft er daarna alleen maar wat rommel af te gooien.
Heb ook hele slechte knucks gezien voor 12000 eurie.Moet je natuurlijk ook geluk mee hebbenAls die van knukkel technisch goed is en redelijk origineel is 13000 eurie een koopje geweest.Heb Hutten al gebeld voor een goeie ul uit te kijken.Zijkleppers maken ook goeie bobbers.
 
Laatst bewerkt:
Nog een dikke... geen sc*ll*ps of vl*mm*n, wel een mooie metalflake paintjob.
En die voorrem zat toch alleen maar in de weg.

full
 
Héél erg gaaf, al die bobbers .... 8-)
Maar wat zijn nou toch die f*cking 'scallops'?
 
Scallop:


**************
(Pronunciation Key)scal·lop Listen: [ sklp, skl- skälp ] also scol·lop [ skl- ] or es·cal·lop [ -skl-, -skl- ]
n.


a. Any of various free-swimming marine mollusks of the family Pectinidae, having fan-shaped bivalve shells with a radiating fluted pattern.
b. The edible adductor muscle of this mollusk.
c. A shell of this mollusk, or a dish in a similar shape, used for baking and serving seafood.

One of a series of curved projections forming an ornamental border.

A thin boneless slice of meat.
v. scal·loped, scal·lop·ing, scal·lops
v. tr.


To edge (cloth, for example) with a series of curved projections.

To bake in a casserole with milk or a sauce and often with bread crumbs: scalloped potatoes.

To cut (meat) into thin boneless slices.
v. intr.

To gather scallops for eating or sale.


--------------------------------------------------------------------------------
[Middle English scalop, from Old French escalope, shell, of Germanic origin.]
************


Dan weet je het wel hè?

Zonder gekheid, het witte patroon wat op de tank van die rooie panhead (vorige pagina) staat noemt men scallops. Hieronder nog een voorbeeld:

full
 
In het volledig rood is ie ook mooi hoor.
Dit is dan wel een Indian, maar de looks zijn vrijwel gelijk dus..........

full
 
Idd, het enige jaar van de Pan met springer.
Na wat bier besloten dat ik vlammen mooier vind dan scallops en heb zojuist een prijs aangevraagd voor onderstaande paintjob. Zal wel erg duur zijn.
De beslissing wordt dus nog even uitgesteld...

full
 

Toch een Harley :? Sorry, bij de foto stond Indian en de tekst op de tank was voor mij te moeilijk te lezen. Zal beter opletten de volgende keer.....Foei D'eddio.

Na wat bier besloten dat ik vlammen mooier vind dan scallops en heb zojuist een prijs aangevraagd voor onderstaande paintjob. Zal wel erg duur zijn.
De beslissing wordt dus nog even uitgesteld...

(Afbeelding)

Moet zeggen deze vlammen zijn ERRUG MOOI!! :9~ :9~ :9~ Ga je 'm ook in deze kleur spuiten of wordt het rood met vlammen.
 
Goeie vraag... weet ik niet.
ALS er vlammen komen, zit ik te denken aan botsautotjes groen/geel/goud ofzo. De klassieke geel-loopt-over-in-rood vlammen vind ik minder.
Zwarte ondergrond is mooi, maar een contrasterende kleur als oranje zou ook kunnen. Pfff moeilijk.

Maaaar... eerst de prijs maar even afwachten, want volgens mij is het gillend duur.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan