Bobber pics

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laatste is zeker een gaaf ding: Maltezer kruis olietankje :} :} en dan die sissy-bar 8-)

[me]NitroMax heeft eindelijk een adres gevonden waar ze echte metalen Maltezerkruis spiegeltjes verkopen ipv die plastic dingen
, volgende week ook gelijk maar ff bestellen voor op de "Birdie"[/me]


sorry, ff offtopic

wat is de betekenis van het maltezerkruis, kan het niet vinden op internet (misschien ook niet goed gezocht |( )
 
Scallops, ander zadel, en een ander stuur dan is ie helemaal af. ;)


(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)
Deze heeft in de BT gestaan, erg mooi
(Afbeelding)

Ik ga volledig voor nr 2
Deze dus:

knuckleso.jpg

Ik vind m he-le-maal perfect :} :} :}
 
Nee, zijn me te modern, zijn van gefreesd aluminium, ik wil die ouderwetse metalen.

Deze dus:

(Afbeelding)
Zijn wel mooi :9 maar een beetje te glimmend :o

Ik denk dat ik dat soort dingen voorlopig maar niet moet doen, ze kijken hier al raar genoeg als ik langs kom rijden (en dan maakt het niet uit waar ik op/in zit) ze vinden het allemaal maar een beetje vreemd })
 
Ieder zijn smaak, ik vind dat billet spul wel aardig. En voor wat betreft het Malteze Cross, dit staat (officieel) voor wedergeboorte, en een bobber/chopper/custom is nu eenmaal een wedergeboorte van een motor.....
 
Ieder zijn smaak, ik vind dat billet spul wel aardig. En voor wat betreft het Malteze Cross, dit staat (officieel) voor wedergeboorte, en een bobber/chopper/custom is nu eenmaal een wedergeboorte van een motor.....
beetje late reactie

Dan hoort t zeker niet op mijn brikkie thuis :9

Ik weet nog steeds niet in welke categorie die thuishoort, volgens de 1 is t een chopper, volgens de ander een ratbike...

Misschien kan Max hierin duidelijkheid brengen?

Ik denk ook niet dat ik zo'n spiegel op t ding moet plaatsen, is zonde van de spiegel.
 
Niet verwacht op deze afdeling te belanden van het MF, maar wat zijn deze Bobbers waanzinnig mooi :} . Zou er zelf ook wel een willen bouwen en vervolgens rijden :] .
Het bouwen ziet er zo makkelijk uit als je kijkt naar Orange County Choppers op Discovery..
Wie weet ooit nog eens.
Succes en keep up the good work!

Gr. Dee
 
Niet verwacht op deze afdeling te belanden van het MF, maar wat zijn deze Bobbers waanzinnig mooi :} . Zou er zelf ook wel een willen bouwen en vervolgens rijden :] .
Het bouwen ziet er zo makkelijk uit als je kijkt naar Orange County Choppers op Discovery..
Wie weet ooit nog eens.
Succes en keep up the good work!

Gr. Dee


Tjah dat heb je ook met Eigen Huis En Tuin: ineens is iedereen ook geneigd om thuis van alles te gaan verbouwen. En met een karatefilm schoppen mannen ineens ook de lamp van het plafond af om vervolgens met een gescheurde bovenbenspier op de grond neer te kletterren! :+
 
[me]NitroMax heeft maar gelijk zo'n spiegeltje en een Maltezer Kruis achterlicht besteld op die site voor de "Birdie" en een schakelpookknop met Maltezer Kruis voor de trike :P :9 [/me]

(Afbeelding)

Ik ben aan het zoeken geslagen, maar kwam de schakelknop en achterlicht niet tegen... :? :? Kun je de link posten??
Nu we toch bezig zijn over matezer kruizen... van de week de ventieldopjes ontvangen die ik via ebay had besteld besteld :) Kon ik maar vast rijden...

full
 
Ik ben aan het zoeken geslagen, maar kwam de schakelknop en achterlicht niet tegen... :? :? Kun je de link posten??
Nu we toch bezig zijn over matezer kruizen... van de week de ventieldopjes ontvangen die ik via ebay had besteld besteld :) Kon ik maar vast rijden...

(Afbeelding)
Als je naar de eigenschappen van de foto kijkt staat daar het webadres: http://www.mrbsaccessories.com

Die ventieldopjes zijn ook Megacool :} , waar heb je die vandaan ???????
 
Bij Mooneyes verkopen ze trouwens ook koole shift knobs!

Omdat ik er toch een andere op wil hebben, wilde ik de schakelknop die er nu op zit avast weghalen. Zat alleen wat vaster dan ik dacht... na eerst wat voorzichtig met de hand proberen werd ik wat ongeduldig en kwamen er zwaardere gereedschappen aan te pas... De emotie nam toe :( en tengevolge van de waterpomptang heb ik nu een knop die er niet meer uitziet, maar zo steeds zo vast als een huis op de schakelstang zit |( |( |( |(
Ik denk dat ik opzoek kan naar een andere schakelstang...
 
Ik ben aan het zoeken geslagen, maar kwam de schakelknop en achterlicht niet tegen... :? :? Kun je de link posten??
Nu we toch bezig zijn over matezer kruizen... van de week de ventieldopjes ontvangen die ik via ebay had besteld besteld :) Kon ik maar vast rijden...

(Afbeelding)


Als ik zoiets zie, zie ik al meteen een stel kerels met elkaar praten:
"Wat doe jij voor werk?"
- "Ik ben een PR-manager"
"En wat doe jij voor een werk?"
- "Ik zit bij personeelszaken"
"En jij?"
- "Ik ben een brandweerman."
"En jij dan?"
- "Ik maak maltezer kruis ventieldopjes."

:+
 
Bij Mooneyes verkopen ze trouwens ook koole shift knobs!

Omdat ik er toch een andere op wil hebben, wilde ik de schakelknop die er nu op zit avast weghalen. Zat alleen wat vaster dan ik dacht... na eerst wat voorzichtig met de hand proberen werd ik wat ongeduldig en kwamen er zwaardere gereedschappen aan te pas... De emotie nam toe :( en tengevolge van de waterpomptang heb ik nu een knop die er niet meer uitziet, maar zo steeds zo vast als een huis op de schakelstang zit |( |( |( |(
Ik denk dat ik opzoek kan naar een andere schakelstang...

Oef, dat is balen zeg! Soortgelijke dingen heb ik ook een paar keer meegemaakt, en daardoor ben ik niet meer zo happig op zelf sleutelen. (m'n budget is niet echt royaal genoeg om echte beschadigingen enzo op te vangen.)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan