Bobber pics

Status
Niet open voor verdere reacties.
is er toevallig hier iemand die in leopoldsburg is geweest en een pic. van die hele lage groene bobber met dat "race fiets" stuur heeft gemaakt ??


bvd,

gr,B
 
Hij is gespoten... Ondanks alle adviezen en Photoshop activiteiten is het toch maar saai rood geworden... :+
Ik wacht nog op de tanklogo's en moet het dash covertje nog even aanpassen, maar dan issie echt af.

full
 
Na een tijdje rijden wordt het achterspatbord vanzelf al zwart ;)
Ik heb nog een olie-leiding-koppelingentje en drukmeter die een beetje lekken... vandaar de braadslee eronder.
 
Laatst bewerkt:
hello,

ff een vraag kent iemand deze knippers en weet misschien waar ik die kan krijgen?
en dat soort achterlichtjes ?!
 
Laatst bewerkt:
Heeeeeee, daar hebben we het apeluletje weer :P
Ik weet dat in elk geval higway hawk deze heeft, maar degene die ik daar jaaaaaaaaaren geleden van heb gekocht was van K#T kwaliteit. waarschijnlijk ook wel verkrijgbaar bij roukema, louis.de en nog wat leveranciers. redelijk "standaard" spul.
 
het achterlicht bedoel je met apelulletje neem ik aan?

maar die knippers dan? ze hebben wel iets dergelijks bij gericke e.d. maar dat zijn dan van die nieuwerwetse glimmende alu led dingen, ik wil persé [deze] vintage look knippers....
 
het achterlicht bedoel je met apelulletje neem ik aan?

maar die knippers dan? ze hebben wel iets dergelijks bij gericke e.d. maar dat zijn dan van die nieuwerwetse glimmende alu led dingen, ik wil persé [deze] vintage look knippers....
Echt vintage,poot uitsteken,doe ik al 15 jaar.In donker klein zaklampje vasthouden he.
 
Poot uitsteken doe ik ook met deze en mijn vorige bike. Is alleen wat lastig op een rotonde. B|
 
Hij is gespoten... Ondanks alle adviezen en Photoshop activiteiten is het toch maar saai rood geworden... :+
Ik wacht nog op de tanklogo's en moet het dash covertje nog even aanpassen, maar dan issie echt af.

(Afbeelding)


Ik vind 'm stiekem toch wel erg gaaf hoor, zou het zelf niet gedaan hebben, mat-zwart of mat-grijs misschien, maar.....Hij is gaaf
 
kijk dat zijn oplossingen ! [en roukema is voor de verandering een keer goedkoper :) ]
thnx voor de tips
als dank een paar vette bobber pics.
full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan