quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:56 schreef haporta het volgende:
[...]
Ja is op zich wel mooi denk ik, maar dan moet het wel superstrak gebeuren, anders ziet het er niet uit(als het golfend erop zit).
En ik heb het eigenlijk nog niet vaak echt perfect gezien.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:54 schreef Globetrekker het volgende:
Erg leuk om te lezen. Maar als ik eerlijk mag zijn vond ik hem in de Repsol kleuren toch mooier..
GSX-R 600 Corona SRAD Dead :(
quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:56 schreef Dyno_jet het volgende:
Waaaaaw, wat een prachtig resultaat!
frame + kleuren = top!
quote:
VTR 1000 ST-1
quote:Op maandag 28 juni 2004 20:47 schreef haporta het volgende:
De opbouw van de motor, veel werk zat in het wegwerken van de bekabeling, en de ophanging van het motorblok. hier moest ik zelf namelijk allerei afstandsbussen voor maken, en daar kwam heel wat gevloek, zweet en bloedingen bij kijken..
maar het einde kwam steeds meer inzicht...
hier nog een paar fotos:
(Afbeelding)
quote:Op maandag 11 september 2006 17:12 schreef raven het volgende:
[...]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
echt mooi
![]()
![]()
![]()
![]()
en denk je, klaar voor 24sept veenendaal?
quote:haporta schreef op 30 augustus 2006 @ 20:12:
Voor zover ik weet zijn de eisen niet verder aangescherpt na mijn keuring, wel is het inderdaad zo, dat de eisen hoger liggen dan dat van een motorfabrikant.. blijkbaar..
want als je met allemaal orgineel fabrieksspul op je motor komt aanzetten moet je niet raar op staan te kijken als ze hem toch afkeuren.. zelf meegemaakt...
denk hierbij aan claxons, voetsteuntjes, rem/ schakelpedalen, etc. het kleine spul dus.. heb er in mijn topic al uitvoerig over gesproken (zie een van de eerste paginas)
Maar ik laat me niet ontmoedigen.. heb al plannen voor een HP2![]()
![]()
quote:haporta schreef op 30 augustus 2006 @ 20:12:
Maar ik laat me niet ontmoedigen.. heb al plannen voor een HP2![]()
![]()
quote:
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 2