Info over VT600 Shadow

Dutchboy

Die hard MF'er
20 mrt 2004
698
0
Dag nozems,

Mijn vrouw heeft haar blik laten vallen op een Shadow 600. Binnenkort even een proefrit maken voor vooraf wil ik nog wat meer info zoeken over dit model. Liefst waarin de jaren worden vergeleken (verder dan dat ie ineens 14 kilo zwaarder werd, een paar PK's en een stukje koppel verloor en een 5-bak kreeg) ben ik niet gekomen. Op die www.shadow-mc.nl site valt niet echt veel te vinden. En verdere info zoals do's and dont's, goed en slechte jaren en dergelijke is zeer welkom. Het gaat - kijkend naar de kleurstelling - om een 97'er die in 98 op kenteken is gezet.

Alvast bedankt!
 
tja, mijn vriendin heeft een 88er vlx
ze is er heel tevreden over,

ik vind m makkelijk te rijden, maar met mijn 1.84 vind ik dat het stuur veel te veel naar mij toe staat, (recht stuurtje doet wonderen)
tja en kwa vermogen, mn vriendin vind t genoeg, in vergelijking met mijn 1200 sportster vind ik m nogal traag
 
Mijn vrouw heeft haar blik laten vallen op een Shadow 600. Binnenkort even een proefrit maken voor vooraf wil ik nog wat meer info zoeken over dit model. Liefst waarin de jaren worden vergeleken (verder dan dat ie ineens 14 kilo zwaarder werd, een paar PK's en een stukje koppel verloor en een 5-bak kreeg) ben ik niet gekomen. Op die www.shadow-mc.nl site valt niet echt veel te vinden. En verdere info zoals do's and dont's, goed en slechte jaren en dergelijke is zeer welkom. Het gaat - kijkend naar de kleurstelling - om een 97'er die in 98 op kenteken is gezet.

Alvast bedankt!
[/quote]

Hoi, heb je al gezien dat mijn vriendin haar shadow 600 te koop heeft?
Ze stopt met motorrijden,helaas.
1994,een hele mooie kleur blauw en voor weinig!
Ik weet dat deze een 4-bak is.en NIET traag!

 
Hoi, heb je al gezien dat mijn vriendin haar shadow 600 te koop heeft?
Ze stopt met motorrijden,helaas.
1994,een hele mooie kleur blauw en voor weinig!
Ik weet dat deze een 4-bak is.en NIET traag!

Ik heb hem vast wel op internet te koop zien staan ;) Ben al min of meer met eentje bezig zoals ik zei, maar vertel eens wat ze er voor moet hebben dan (mailtje naar dutchboy@zonnet.nl). Ik ben overigens benieuwd of het "nieuwe" model (o.a. 5-bak) beter is dan de oude of misschien juist een stap terug.
 
Ik heb hem vast wel op internet te koop zien staan ;) Ben al min of meer met eentje bezig zoals ik zei, maar vertel eens wat ze er voor moet hebben dan (mailtje naar dutchboy@zonnet.nl). Ik ben overigens benieuwd of het "nieuwe" model (o.a. 5-bak) beter is dan de oude of misschien juist een stap terug.
[/quote]

Hoi, ik heb je een advertentie van haar doorgemailt,dan kun je haar zelf even vragen hoe of wat.
 
We hebben de 98-er gekocht: prima fiets met bijna geen kilometers op de teller. Goeie deal bij een prettig adres, hij heeft er nog een mooie staan dus wie op zoek is naar een goeie Shadow met weinig kilometers die moet maar even reageren dan kan ik het adres wel geven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan