Mijn intruder 800

femko

MF'er
17 feb 2004
90
0
Leek
Ja het is me gelukt om een foto mee te sturen. Ik heb al heel wat gedeeld op de site van motor-forum, maar het lukte me nog niet om een foto mee te sturen van mijn motor. Nou hier is ie dan, mijn Suzuki Intruder 800, bj. 2000.
Groeten van Trudy 800.
full


:]
 
zwart. ik laat hem orgineel, maar onderdelen die vervangen kunnen worden door chroom ga ik nog vervangen.
groeten trudy 800.
 
Gaaf ding!

Lijkt wel wat op die van mij, maar dan anders.. 8-)

Als ik jou was zou ik er een chromen-kentekenplaathouder opzetten... ;)

Veel plezier ermee!
 
99% van de motoren met karakter die hier op het forum te zien zijn zijn standaardfietsen waar wat onderdelen afgeflikkert zijn en waar een lik andere verf overheen gedaan is.Ook niet bijzonder hoogdravend dus.Maar daar is natuurlijk niks mis mee.Maar stock fietsen is ook niks mis mee.Ieder dus het zijne.
 
sorry maar : fuck stock bikes :P
heb ook met een intruder ( 750 ) gereden
maar .... een chopper kan en mag niet origineel zijn !
veranderen die hap !
en zeker een intruder wat je daar allemaal mee kan ......
 
je moet niet handig zijn
ik kon ( en kan )ook niet alles maar probeer het
en gebruik mijn gezond verstand
en veel rondvragen
men is tot veel in staat als men durft
 
je kunt niet als leek aan een motor gaan knutselen. ten eerste moet je er wel een beetje verstand van hebben en ten tweede is een beetje gereedschap ook wel makkelijk. enne.... gezond verstand......ai....das een ander verhaal.....
 
Heb ik dat weer. Wil ik het eerste deel vervangen (mijn radiatorcover). Die ik besteld heb bij motoport in Leek. Nu duurt het al 5 week en nog niet binnen. Vanmorgen maar eens ff gemaild naar higwayhawk. Ik had ze gevraagd wat er mis is met de radiatorcover. Kreeg ik een e-mail van hun. Ze zeiden: Deze wordt niet meer geleverd, omdat ze de machine in de fabriek niet meer willen opstarten. Bij motoport zeiden ze tegen me dat er een productiefout is en dat de levering wat langer duurt, dus motoport leek heeft mij morgen wat uit te leggen. Zo krijg ik natuurlijk niet snel de chroomonderdelen snel bij elkaar.

B| B| B| B| B| B| B| B| B| B| B| B| B| B| B| B| B| B| B| B|
 
afbouwen afschuren en binnengeven bij een chromeerder
en ...
chroom zal van betere kwaliteit zijn en je zal minder geld kwijt zijn
+ je hebt het zelf gedaan
een kleine stap maar het is en begin
 
He Trudy, je tank is wel weer lekker strak volgens mij duurt bij jou alles errug lang,maakt me wel nieuwsgierig.moeten maar eens afspreken 8-)
 
Hier komt het vervolg van mijn radiator-cover. Afgelopen dinsdagmorgen naar Motoport gegaan. Ik naar de jongens toe en zij tegen hun: "Hij komt niet meer he", nee zijden ze, ze zijn langs geweest en gezegd dat het niet meer geleverd wordt? Nou zij ik een beetje boos, ik moet ook overal lang op wachten, nou zijden ze daar kunnen wij niks aan doen, ik zij dat is ook zo. Ik had intussen al een e-mail gestuurd naar Thijs in Assen of ze daar ook een radiator-corver hadden. Maar voordat ik daar bericht van had gekregen had ik met motoport afgesproken dat ze dan de orginele van suzuki wilden leveren. Dat kon. Ik zij ik wil hem wel voor het weekend hebben, anders kom ik hier niet weer. Ho ho zijden ze we willen je wel als klant houden. Woensdagmorgen dus telefoon. Hij zat er nog niet bij maar vrijdag is hij binnen. Kreeg ik dus intussen een e-mail van Thijs dat hij daar lag. Maar ja ik had besteld bij motoport dus gewacht tot vrijdag. Geen telefoon. Ik 's middags gebeld. Wat bleek hij was binnen. Ik er een. Kom ik daar, na 10 minuten gewacht te hebben kwam hij met mijn radiator-cover. Bleek het helemaal niet de orginele te zijn, maar een imitatie uit Italie. Ik zij die wil ik niet. Ik had die orginele besteld en die zouden jullie leveren, nou zij hij mijn collega had dit geregeld en die is er nu niet en had tegen mij gezegd dat suzuki niet meer de orginele leverde. Ik kwaad en ben toen weggegaan. Hij zij nog sorry en we zullen deze fout niet weer maken en het in het vervolg beter doen. Ik naar assen naar thijs. Wat bleek: daar lag de orginele radiator-cover van chroom voor mijn intruder voor 75 eurotjes, (bij motoport 100 eurotjes????). Dus dit was weer een rare situatie. Alleen om een radiator-cover. Maar ik heb hem en hij lijkt heel leuk. Nou dat was het eerst maar weer eens.
Groeten van Trudy 800.
Leek.
 
Best wel duur zo'n cover..
Vraag me af of het goedkoper was geweest de originele te laten verchromen.


Leek = lijk.. :?
 
Laatst bewerkt:
Nee, dat gaat gewoon in een groot bad, komt geen schuren aan te pas, middels een bad wordt de oude laag eraf gehaald, daarna bijgeslepen, en dan verchroomd.
Maat met het z.g.n. kleine onderdelen bad doen ze dat daar, en dat is op vrijdagmorgen
 
Terug
Bovenaan Onderaan