Chrome levers of donkere levers?

Chrome of donkere levers?

  • Chrome

    Stemmen: 1 25,0%
  • donker

    Stemmen: 3 75,0%

  • Totaal aantal stemmers
    4

Staelens

Banned User
6 mei 2004
168
0
Op m'n nighthawk stonden origineel donkere levers maar ik heb die vervangen door chrome levers en dat ziet er een stuk beter uit.

Welke kleur levers hebben julie het lieftst?
 
Ik heb ze het liefst als worst. Gebakken zijn ze niet echt wat! :+


Nee maar zwart of chroom? Ligt aan hoe je bike er verder uit ziet. Ik vind chroom veel mooier, maar als je bike een meer klassieke uitstraling heeft zoals de mijne, dan staat het niet echt mooi er bij. (Achteraf heb ik ook wat spijt van mijn chromen steps.)
 
zwart rules chroom sucks
Who ever invented chrome should be shot on the spot.Spul gaat roesten ,ziet er niet uit en allemaal omdat rvs of alu te duur is.Chroom zuigt.Wat is er gebeurd met vernikkelen ,verzinken.Een totaal verzinkte fiets.Ook nog nooit gezien.harley Heras of zoiets.Heb een jaar of 4 geleje in een zwak moment wielen met chrome spaken en naven gekocht.Was dus goedkoper dan rvs(200gulden per set spaken).Daar ik mijn fiets een keer per 6 maandebn poets en mijn wiewlen nooit had ik moeten weten dat dit verkeerd uitpakt.Rij nogal eens in de pekel en spuit hem dan effe af.Hele zaakje na 3 weken al aan het roesten .Waarschijnlijk van het spannen van de spaken.Naven zijn niet te poetsen tenzij je babyhandjes hebt.Spul deugt niet Rvs of alu dus.

(Mijn bescheiden mening.)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan