foto's H.D.D. Breda

Al

permban
10 jun 2004
1.105
0
De foto's van de Harley-dag in Breda; veel kijkgenot:

01.jpg

02.jpg

03.jpg

04.jpg

05.jpg

06.jpg

07.jpg

08.jpg

09.jpg

10.jpg

11.jpg

13.jpg

14.jpg

15.jpg

16.jpg

17.jpg

18.jpg

19.jpg

20.jpg


Niet bepaald mijn kopje thee, maar het afwerkingsniveau is waanzinnig:

21.jpg

22.jpg

23.jpg

24.jpg



25.jpg

26.jpg

27.jpg


En hier is het allemaal om te doen:

12.jpg

 
Laatst bewerkt:
Zitten wel wat coole tussen! :) Die ene die volgens jou zo mooi afgewerkt was vind ik echt wel gaaf, maar die ene rat-bike is ook humor! *D
 
Leuke foto's!

Ik kwam Gijs + vriendin trouwens nog tegen bij de benzinepomp... (en eerst op de A2 toen ik werd ingehaald alsof ik een tegenligger was).
Toch handig als iemand af en toe een foto van z'n motor post :)
 
Leuke foto's!

Ik kwam Gijs + vriendin trouwens nog tegen bij de benzinepomp... (en eerst op de A2 toen ik werd ingehaald alsof ik een tegenligger was).
Toch handig als iemand af en toe een foto van z'n motor post :)

komt er bij de benzinepomp ineens zo'n enge vent aan die vraagt of ik gijs ben????????

ik dacht al wat krijgen we nou? ben ik zo berucht???

was t knukkel dus!

was m onderweg idd al voorbij gereden!

heb je bike later nog ff staan bekijken! echt gave fiets hoor!
(je had m ook verplaatst zag ik!(stond later op t kasteelplein)

leuke details!
 
Ja jongen... dat krijg je als je foto's op je website zet ;)
Goeie vakantie gehad? :+

Had hem inderdaad verplaatst omdat er op het Kastelenplein meer ouwe meuk stond.
Ik weet niet of er meer mensen last van hadden, maar heb een hele tijd met draaiende motor stapvoets moeten rijden om een plaatsje te krijgen... volgens mij was m'n olie zo dun als water op het laatst... was nie eg relekst... ;(

Wat een toestand trouwens met die Jag... Gelukkig dat je vriendin OK is en succes met de verzekering!!
 
Laatst bewerkt:
helaas niet geweest om met mijn Irondead het straatbeeld van Breda te vervuilen, nog steeds problemen met de voorrem, beetje probleempje aangezien de achterrem ook geen hol doet ;)
 
Hierbij nog een paar:

De eerste 2 zijn de Fatboy van een vriend en mijn eigen Night Train :)

Het was best gezellig in Breda!


30.jpg

31.jpg

32.jpg

33.jpg

34.jpg

35.jpg

36.jpg

37.jpg

38.jpg
 
Delfzijl...? Da's toch in Denemarken? :+
Da's een kleine 290 km enkele reis voor mij, dus ik ben bang dat ik het met de foto's op MF moet doen...
 
Gek toch he? Hele middag daar gelopen en zie je op de fotos TOCH weer nieuwe dingen....Das goe he!!
 
Hmmm als ik die onderste 2 foto's zo zie, zijn zelfs cutsom bikes soms bijna één pot nat. (Okee, de voorkanten van die bikes zullen ongetwijfeld wel ander zijn.)
 
Hmmm als ik die onderste 2 foto's zo zie, zijn zelfs cutsom bikes soms bijna één pot nat. (Okee, de voorkanten van die bikes zullen ongetwijfeld wel ander zijn.)

Als je een beetje lef in je donder hebt, ga je naar zo'n dag toe en vertel je dat de eigenaar :+ :+
 
Hmmm als ik die onderste 2 foto's zo zie, zijn zelfs cutsom bikes soms bijna één pot nat. (Okee, de voorkanten van die bikes zullen ongetwijfeld wel ander zijn.)
Die komen zo te zien van dezelfde shop.Zou Bozzie kunnen zijn.
 
*LOL*

Nou ze zijn stuk voor stuk wel erg mooi, maar zo naast elkaar zijn ze niet echt uniek meer. Ja okee op detail niveau wel, maar toch....
 
*LOL*

Nou ze zijn stuk voor stuk wel erg mooi, maar zo naast elkaar zijn ze niet echt uniek meer. Ja okee op detail niveau wel, maar toch....

hmmm ik wou dat ik zo iets kon kopen voor erbij maar welke motor is wel uniek ?
ik zie enkel armige ophanging achter en andere tanks voorforken en ga zo maar door ik vind het bijzonder mooie fietsen alleen allemaal zelfde model dat wel maar stuk voor stuk uniek :}

nee dit })
Wel grappig
Origineel vind ik
Lekker veroest 8-)
08.jpg

En volgesmeerd met poep :+
10.jpg

 
Laatst bewerkt:
nee dit })
Wel grappig
Origineel vind ik
Lekker veroest 8-)
http://www.lausbergwebdesign.nl/breda/08.jpg ((Afbeelding))
En volgesmeerd met poep :+
http://www.lausbergwebdesign.nl/breda/10.jpg ((Afbeelding))

maar toch ontzettend lastig om te maken denk ik!
deze bovenste fiest is toch echt in detail af!

een stuk mooier dan de onderste vind ik
 
Terug
Bovenaan Onderaan