Snap-on tools

Chroom verhaal is correct, dat kan beschadigen door de randjes. Ik heb soex en verbeeld me dat het wel werkt op oude (afgeronde) koppen.
Dit weekend een testje gedaan op het huidige project en kreeg een moer van de tank niet los met een gewone bek (kleine ruimte, slipte er vanaf), maar wel met soex. Is het dat waard? Ik denk het dus niet echt, tenzij je regelmatig sleuteld aan dingen die al een beetje rot zijn (waarbij je natuurlijk meteen de ronde moeren vervangt voor goede ;) )
Ik heb het setje 'goedkoop' gekocht en heb er af en toe voordeel van, maar je kunt je afvragen of dat het prijsverschil waard is.

FD?
 
Kan iemand deze non-gereedschap fetisjist ff uitleggen waar jullie het nu over hebben? WTH is een oex of soex?







sex wist ik nog wel
 
soex is duurder sanp on spul dan oex maar heeft scherpere randen om zelfs de meest rotte bout/moer nog te pakken te kunnen nemen...
 
OK.

Ik gebruik voor dat soort problemen gewoon mijn (ff vloeken in de kerk:) Gedore slaggereedschap; werkt altijd. Haalt het natuurlijk niet bij SnapOn soex of oex, is gewoon KABOEX! :)
 
Chroom verhaal is correct, dat kan beschadigen door de randjes. Ik heb soex en verbeeld me dat het wel werkt op oude (afgeronde) koppen.
Dit weekend een testje gedaan op het huidige project en kreeg een moer van de tank niet los met een gewone bek (kleine ruimte, slipte er vanaf), maar wel met soex. Is het dat waard? Ik denk het dus niet echt, tenzij je regelmatig sleuteld aan dingen die al een beetje rot zijn (waarbij je natuurlijk meteen de ronde moeren vervangt voor goede ;) )
Ik heb het setje 'goedkoop' gekocht en heb er af en toe voordeel van, maar je kunt je afvragen of dat het prijsverschil waard is.

FD?


Ok, comprendo. Idd, als een moer rond is maakt het ook niet meer uit want je vervangt hem toch dus kan je bv zelfs de slijptol hanteren.


Ik vind het haast lief zoals je op de valreep nog even zeg:"Ik heb het setje 'goedkoop' gekocht..."
 
OK.

Ik gebruik voor dat soort problemen gewoon mijn (ff vloeken in de kerk:) Gedore slaggereedschap; werkt altijd. Haalt het natuurlijk niet bij SnapOn soex of oex, is gewoon KABOEX! :)
tenzij er nauwelijk nog zeskant aanwezig is, dan werkt slaggereedschap ook niet meer maar soex wel...
 
Ik heb flankdrive plus sleutels, maar daar zijn er dus twee van beschadigd.. Achteraf had ik liever normale sleutels gehad.. Zonder die ribbeltjes.
 
Nog een freak! ;)

Hier is je foto... mooi setje... en glimt wel erg hard... gebruik je het wel eens? ;)

full
 
Pfff, en ik maar denken dat ik niet niet helemaal goed ben...
Deze gozer is echt van God los. :}

Maar ik heb lekker snap-on mechanics gloves! ;)
 
Hallo Jongens,

Ik las al eerder op het forum over Snap On kopen in Amerika via Ebay.
Ik doe het zelf ook wel, en zeker met succes. Heb laatst in duitsland een steekring sleutel set inch maten gekocht(via ebay).Deze set was nieuw in doos
en heb er 125 euro voor betaald.Je moet ook een beetje geluk hebben.Waarschijnlijk verkoop ik binnenkort mijn kar en topkist.Dan zet ik hem hier wel te koop.

Groeten Erik
 
Klinkt goed. Was die set de oex of soex?
De oexm wordt heel veel aangeboden nu voor tussen 100 en 140GBP kan je al slagen.
Waarom ga je jouw kar en topbox wegdoen?

@MARC: leeg jij je mailbox eens even...
 
Hallo Slow,

Dat was de soex serie.Ik ga mijn set verkopen(zonder gereedschap) omdat ik
op zoek ben naar een KRL kast.Weet jij nog iemand voor mijn set?

Groeten Erik
 
Klinkt goed. Was die set de oex of soex?
De oexm wordt heel veel aangeboden nu voor tussen 100 en 140GBP kan je al slagen.
Waarom ga je jouw kar en topbox wegdoen?

@MARC: leeg jij je mailbox eens even...

@ Johnnie: je mailtje was te groot...
 
Word je nou ook handiger als je duurder gereedschap gebruikt?

Wel een handig volk die amerikanen trouwens, maken ze te dure motoren waarvan de bouten en moeren vastroesten, en vervolgens brengen ze een set te duur gereedschap op de markt om dat weer los te krijgen :)
 
Word je nou ook handiger als je duurder gereedschap gebruikt?

Wel een handig volk die amerikanen trouwens, maken ze te dure motoren waarvan de bouten en moeren vastroesten, en vervolgens brengen ze een set te duur gereedschap op de markt om dat weer los te krijgen :)


Nee... Maar een handige monteur gebruikt wel graag goed (en dus duur) gereedschap.

Waar sleutel jij mee daar bij de KLM..? Je gaat me toch niet vertellen dat ze jullie aan die vliegtuigen laten sleutelen met van die prutsrommel he..?

Teringlijers van de KLM... Zeker overal op bezuinigen, maar wel de hoofdprijs laten betalen voor b.v. een retourtje LA.. En dan heb je nog ééns niet zo'n fucking TV in die kopsteun voor je...
 
Terug
Bovenaan Onderaan