Snap-on tools

Nee... Maar een handige monteur gebruikt wel graag goed (en dus duur) gereedschap.

Waar sleutel jij mee daar bij de KLM..? Je gaat me toch niet vertellen dat ze jullie aan die vliegtuigen laten sleutelen met van die prutsrommel he..?

Teringlijers van de KLM... Zeker overal op bezuinigen, maar wel de hoofdprijs laten betalen voor b.v. een retourtje LA.. En dan heb je nog ééns niet zo'n fucking TV in die kopsteun voor je...
Aldi setjes. :)
Bij de weg;Krijgen jullie bij de opleiding voor monteur aan f-16 ook nog onderwijs in zuigermotortechniek?
 
Laatst bewerkt:
Aldi setjes. :)
Bij de weg;Krijgen jullie bij de opleiding voor monteur aan f-16 ook nog onderwijs in zuigermotortechniek?


Ja, haha! Aldi setjes... Bij ons beginnen ze ook al met van die Stahlwille crap te rotzooien.. Laatst had ik "nieuwe" 1/4 drive 5/16 universal op een lucht-tolletje... Draai 3, ja 3 boutjes aan met een torque van 30 inch/pounds... Universal dwars door midden. Fijn spul...

Nee... Je krijgt geen zuigermotor techniek meer. Bezuinigen he.. Wel jammer. Erg interessant die stermotoren.
 
Ja, haha! Aldi setjes... Bij ons beginnen ze ook al met van die Stahlwille crap te rotzooien.. Laatst had ik "nieuwe" 1/4 drive 5/16 universal op een lucht-tolletje... Draai 3, ja 3 boutjes aan met een torque van 30 inch/pounds... Universal dwars door midden. Fijn spul...

Nee... Je krijgt geen zuigermotor techniek meer. Bezuinigen he.. Wel jammer. Erg interessant die stermotoren.


stermotoren is zeer interessant stukje techniek inderdaad!
:}
 
Aldi setjes. :)
Bij de weg;Krijgen jullie bij de opleiding voor monteur aan f-16 ook nog onderwijs in zuigermotortechniek?

kom op jongens, die klm dingen zijn wat groterdan een gemiddelde F16 hoor.
En niet iedereen die sleutelt bij de KLM doet dat aan vliegtuigen hoor.

Oh ja, we hebben o.a. gedore, pb, metabo, bosch en nog wat van dat spul.

En ja, zelfs hier en daar wat snap on :)
 
kom op jongens, die klm dingen zijn wat groterdan een gemiddelde F16 hoor.
En niet iedereen die sleutelt bij de KLM doet dat aan vliegtuigen hoor.

Oh ja, we hebben o.a. gedore, pb, metabo, bosch en nog wat van dat spul.

En ja, zelfs hier en daar wat snap on :)
Waar sleutel jij dan aan?Bagagewagentjes. :z
 
Hallo, Heeft nog iemand interesse in een schaalmodel 1/24 van een Top Fuel Dragster 2004 (SnapOn). Model is tot in de kleinste details nagemaakt. Compleet nieuw in doos.Zijn er nog 3 beschikbaar.

Bijlage: 25848topfuel.jpg
 
Heeft er iemand interesse in een zwitserse koekoeksklok?Werkt nog perfect.Zeer nauwkeurig.

Zegt alleen geen koekoek meer.
 
Hallo allemaal.

Ik verkoop mijn Snap on gereedschapwagen en de Snap On topkist.Beide zijn in nieuwstaat en hebben altijd binnen gestaan.
Als er iemand interesse heeft kunnen jullie mij mailen.

Mvg Erik

Erikwebers1970@hotmail.com

Bijlage: naamloos.JPG
 
Hallo allemaal.

Ik verkoop mijn Snap on gereedschapwagen en de Snap On topkist.Beide zijn in nieuwstaat en hebben altijd binnen gestaan.
Als er iemand interesse heeft kunnen jullie mij mailen.

Mvg Erik

Erikwebers1970@hotmail.com

Oh oh!
Als Slow dit hoort/leest, komt'ie direct terug van de wintersport.
Ik zal 'm eens sms'en 8-)
 
Oh oh!
Als Slow dit hoort/leest, komt'ie direct terug van de wintersport.
Ik zal 'm eens sms'en 8-)

Slow laat weten dat het geld op is en vraagt of we nog wat kunnen sturen :X
Ik zou zeggen: niets sturen, kan ie ook niet meer naar huis :+
 
En bedankt weer Ed!
Ga jij nou maar lekker sneeuw scheppen.

kusje.
 
OK Slow, nog wat garage-vulling voor je:

full


Bieden op http://marktplaats.nl/index.php3?g=motoren&u=ondharleydavidson&ID=18699
 
Dank U!
Ik heb net afgelopen weekend mijn serre geleegd en alles weer naar de garage gedaan.
Mijn werkplaats is compleet zat zo.
Vandaag ook nog een flank drive plus set binnen gekregen... (Yummie!)

Als nu dat frame eens door kwam dan kon ik tenminste "echt"met het nieuwe project beginnen.
 
ben er nog niet uit.
in iedergeval een rigid.
mgl. een rick doss
andere opties nog aan het bekijken.
Hoezo? heb je iets in de aanbieding? Moeten wel dikke buizen zijn!
 
overgnes Ed, wat een but film zeg!
Snap niet waar alle ophef over is.
Ik haat die non-happy endings...
 
overgnes Ed, wat een but film zeg!
Snap niet waar alle ophef over is.
Ik haat die non-happy endings...

Hahahaaaaa!!!
Welke versie vond je dan (uiteindelijk) beter, de 1e of de 2e???
Ik heb 'm alleen effe gechecked op kwaliteit en zag toen dat het niet de moeite was :Z
 
als ik de flarden van versie 1 vergelijk met heel versie 2 dan kan ik nog geen verschil vinden.
Hoe is het met de turtles?
Half mei weer nieuwe biker build offs hoop ik!
 
Terug
Bovenaan Onderaan