FF showen

Met piccie nu

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/123197/fd92eeb4d07b955420fc4f1d21102206 (HDke.jpg)​
 
full


Zo, nu is ie iets duidelijker.................

Welkom, join the :] club, enneh, leuk fietsie, behalve dan die sissy-bar })
 
Laatst bewerkt:
Ja ja,

Sis zit erop om dochter tegen te houden als ik weer eens te hard ga (en dat kan zeker op een sporty!)zijn btw met 1 klik eraf te halen
Die oranje bollen zijn hondslelijk maar eerst de andere verbouwplannen als tank e.d gaan voor

Beestje wordt met de maand mooier :]
 
mooi, niet te veel chroom, dat matte blok, met chroom/polijstaccenten is mooi!
zwarte uitlaten staat ook goed!

Wat heb je er voor achterveren op zitten? en hoe lang zijn ze (hart op hart) ik wil kortere, zo kort mogelijk, zit te denken aan 27 cm, maar weet niet of t goed mogelijk. (maar ik denk dat die van jou een stuk langer zijn)

mischien je highway pegs vervangen door forwardcontrols,
en idd, knippers vervangen,
vind trouwens die originele tankbevestiging wel erg lelijk zeg, gewoon een lomp stuk steun er op gelast!



(van motoren heb je wel smaak, maar van bier niet zie ik) :r ;)
 
Laatst bewerkt:
Bavaria rulez the world..... in eindhoven dan :-)

Veren zijn origineel, rijdt net als zwangere duif met overgewicht.
Tank gaat er ook af, wordt een dikke met twee doppen maar zonder console en helemaal geel
Controls komen er ook aan, zeggen alleen bij Hutten dat de Zodiac niet goed zijn maar HD ziet er niet uit
 
maar goed dat niet iedereen dezelfde smaak heeft,

dan zou iedereen sportster rijden,
en moest ik mijn vriendin met veel te velen delen.
zou iedereen hier in de buurt willen wonen
zou iedereen enz enz
 
Bavaria rulez the world..... in eindhoven dan :-)

Veren zijn origineel, rijdt net als zwangere duif met overgewicht.
Tank gaat er ook af, wordt een dikke met twee doppen maar zonder console en helemaal geel
Controls komen er ook aan, zeggen alleen bij Hutten dat de Zodiac niet goed zijn maar HD ziet er niet uit

Dikke tank moet je nooit doen. Zonde van die Sportster. Forward controls heb ik ook zo mijn twijfels over.
 
Terug
Bovenaan Onderaan