Furieade Maassluis

Klopt, dat is 9 jaar geleden. Maar ik weet nog steeds niet welke pagina je bedoeld. :+
das toeval!! ik kreeg laatst van mijn vriend een cd met Andre dr op bezig aan jou max dus!!

Dre was een goeie maat en oud collega (hij heeft me leren motorrijden ,helaas overtrof de leerling de meester ,maar dat vondt ie prachtig !! ik mis m enorm !
zn ouwe Suzuki heb ik hier in Alkmaar om 'm te renoveren!

als je dat filmpie zelf niet hebt wil ik m wel voor je regelen hoor?

FF
 
das toeval!! ik kreeg laatst van mijn vriend een cd met Andre dr op bezig aan jou max dus!!

Dre was een goeie maat en oud collega (hij heeft me leren motorrijden ,helaas overtrof de leerling de meester ,maar dat vondt ie prachtig !! ik mis m enorm !
zn ouwe Suzuki heb ik hier in Alkmaar om 'm te renoveren!

als je dat filmpie zelf niet hebt wil ik m wel voor je regelen hoor?

FF
Zelf heb ik het filmpje ook.THX. (Zelf gefilmd) Heb het filmpje ook aan Relinde gegeven.
 
aha op die manier is het dus bij mij terecht gekomen!!! *D
wel leuk om te hebben !! we hebben daar bij ome Rinus heel wat schuurpapiertjes en blikkies verf versleten op die manier !! (en flessies bier!!)


geef Lin een kus van me al je dr tegenkomt !! ;)

ps.ik mis de carbs nog van die rg500 ik zoek me rot (heb wel een flauw vermoeden dat ie ze heeft uitgeleend aan wijlen Nico Boekestijn} heb jij mischien nog een idee ?? of sprak je m niet regelmatig ??

FF
 
full

vergane glorie (nog wel...)
 
Ik kende hem van af zijn 14de.
Hij keek heel erg tegen ons op want wij (mijn tw.broer en ik) reden toen al motor. Die Susuki stond altijd onder een hoes achter in de werkplaats.
Misschien moet je het eens vragen aan die maat van hem, Lucardie.
Die heeft in het pand nu een oude-Renault-opknap-werkplaats.
Zal wel zoeken zijn want het is echt een Kolerezooi.
 
Ik kende hem van af zijn 14de.
Hij keek heel erg tegen ons op want wij (mijn tw.broer en ik) reden toen al motor. Die Susuki stond altijd onder een hoes achter in de werkplaats.
Misschien moet je het eens vragen aan die maat van hem, Lucardie.
Die heeft in het pand nu een oude-Renault-opknap-werkplaats.
Zal wel zoeken zijn want het is echt een Kolerezooi.


Ik heb die naam Cordia wel honderd keer herhaald zonet ,komt zo bekend voor..
ken je sjaak Stigter ,henkie sandiford, aad de snoo,enzovoort dus ook !!!

bij lucardie heb ik de hele tent al op zn kop gezet ,maar daar is het spul niet meer!!
Dre was niet gek ;die carbs en gashandle wwaren van magnesium dus waarschijnlijk goed op geborgen............
Dre was ook makkelijk; als hij ze uitgeleend heeft aan Nico (die miste een set ) en na diens over lijden gedacht heeft komt wel.. heeft een ander ze nu !!
 
Tis hierzo anders al behoorlijk nattig................

Moet iig vrijdag werken ........

en zaterdag relatieven ophalen van schiphol s'ochtends............. |(

Ga mn best doen om dan zo snel mogelijk nog in slamuis te zijn ....... ;)
 
Tis hierzo anders al behoorlijk nattig................

Moet iig vrijdag werken ........

en zaterdag relatieven ophalen van schiphol s'ochtends............. |(

Ga mn best doen om dan zo snel mogelijk nog in slamuis te zijn ....... ;)
Vrijdag is het droog overdag. *O* Zaterdag kiele kiele. -O-
 
Sloop, ben je nu weer aan het promoten voor de furiade :P ... ik blijf bij mijn besluit van vorig jaar... ik ben er niet bij :N .. heb het alweer iets teveel naar mijn idee gezien :o Ik ga wel naar mijn lieffie toe *O*
 
Jammer had ook willen komen,maar helaas B| is iets tussen gekomen.
Have fun en .....doe geen rare dingen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan