Het grote coole chopperonderdelen topic

Niet zo cool maar je hebt ze wel nodig.

Besteld bij boltdepot.com in de US, laten afleveren in US en een vriend haalde daar wat spullen voor zijn American Tractorpuller. Ze liepen met 2 plastic tassen handbagage !!! door douane. in totaal 33 kg bouten en moeren alles RVS Imbus flat head, bold head, socket head.

(Afbeelding)

holy fuck! 33kg handbagage... dan hebben ze dat goed gedaan!
Zelfs knukkel die uitsluitend 1ste klas vliegt zou dat niet mogen.
Wel kwijlen zo'n assortementje.

Wat is het verhaal met de lift? Is die speciaal voor de motort?
 
holy fuck! 33kg handbagage... dan hebben ze dat goed gedaan!
Zelfs knukkel die uitsluitend 1ste klas vliegt zou dat niet mogen.
Wel kwijlen zo'n assortementje.

Wat is het verhaal met de lift? Is die speciaal voor de motort?

Voor de handbagage heb ik $25,00 moeten betalen.(boete0
Lift is voor de motor's Ik bouw in mijn kelder onder de garage ze moeten er nu langzaamerhand wel eens uit.Ik hoop in mei juni ook te tuffen
 
Lift is voor de motor's Ik bouw in mijn kelder onder de garage ze moeten er nu langzaamerhand wel eens uit.Ik hoop in mei juni ook te tuffen


Dus als ik het goed begrijp zit er een kelder onder die vloer, en daar staat je motor, en om die eruit te krijgen moet je een gat in je dek zagen?
 
Dus als ik het goed begrijp zit er een kelder onder die vloer, en daar staat je motor, en om die eruit te krijgen moet je een gat in je dek zagen?

Goed begrepen onder mijn garage zit een kelder van 4 bij 9 m Daar heb ik mijn shovel bobberke gebouwd en staat nog een shovel in wording te wachten.
Met de lift kan ik dan omhoog en omlaag of omlaag en omhoog
Net nog een optie op een draaibank genomen en die moet weer omlaag.
 
als je niet rond knapt in de regen is er nix aan de hand, en uiteraard is het verboden, maar wat is 35 euri boete om er cooler dan cool bij te rijden, toch...



Juist... En, ik rijd toch niet in de regen, want ik HAAT regen. Ik ben dan ook geen "biker" he, maar een motorfiets-liefhebber... ;)
 
ik rij vaak zat in de regen, (rij dagelijks woonwerk verkeer)

Maar sinds vandaag is me de zin in regenrijden wel over gegaan!
auto moest APK en beurt, dus was vandaag uit logeren,
Dus vriendinnetje moest ook op de motor naar t werk, maar dat kreng wilde niet starten vanmorgen, (had twee weken terug nog gelopen, en keurig aan druppellader gestaan).
Dus ik haar maar met mijn soezoeikie naar haar werk gebracht, althans, toen we zo'n twee km van haar werk waren, knapte dus mn ketting,
In de stromende regen nog tweekm moeten lopen,
schoonvaders mij op laten halen,

dus twee motoren kapot in half uurtje,

Thuis ff gekeken naar de shadow, grrrrr kabel van de accu iets los, waardoor slecht contact.

was amper vijf minuten thuis of hij deed t weer.

tot zover dit offtopic gezeik
 
ik rij vaak zat in de regen, (rij dagelijks woonwerk verkeer)

Maar sinds vandaag is me de zin in regenrijden wel over gegaan!
auto moest APK en beurt, dus was vandaag uit logeren,
Dus vriendinnetje moest ook op de motor naar t werk, maar dat kreng wilde niet starten vanmorgen, (had twee weken terug nog gelopen, en keurig aan druppellader gestaan).
Dus ik haar maar met mijn soezoeikie naar haar werk gebracht, althans, toen we zo'n twee km van haar werk waren, knapte dus mn ketting,
In de stromende regen nog tweekm moeten lopen,
schoonvaders mij op laten halen,

dus twee motoren kapot in half uurtje,

Thuis ff gekeken naar de shadow, grrrrr kabel van de accu iets los, waardoor slecht contact.

was amper vijf minuten thuis of hij deed t weer.

tot zover dit offtopic gezeik


:+ Sorry dude, maar moet hier wel van binnen om lachen, omdat het zo herkenbaar is. Ook ik heb zulke pech dingen meegemaakt en dat zorgde er op dat moment voor dat ik zelfs 1 van mijn motors 1,5 jaar niet heb aangeraakt, uit kwaaiigheid...... zo van jij niet voor mij zorgen ik niet voor jouw zorgen

ik HAAT regen en dan maar geen "biker" maar lekker in de auto, met verwarming en goeie muziek 8-) :+
 
sick rijd altijd weer of geen weer.

maar baal wel altijd van die mensen met domme vragen :( pompbediende)is het niet koud? B| nee,weet je als er een ijsbeer aan je balie komt vragen om een broodje warme vis dan is het koud.

tuurlijk is het koud in de regen met min7 stomme doos
 
hoe sick ben je als je met -7 in de regen nog rond knapt... :X


dat sick komt pas een paar uurtjes nadat je met -7 in de regen hebt gereden hoor :+

Ach, de motor is heel lang mijn enige vervoermiddel geweest, ik heb met -15 nog gereden. Erger is mist + vorst. Altijd spannend als de binnenkant en buitenkant van je vizier tegelijk bevriezen terwijl je over de weg glibbert en toch al niet meer dan 15 meter voor je kan zien :)
 
dat sick komt pas een paar uurtjes nadat je met -7 in de regen hebt gereden hoor :+

Ach, de motor is heel lang mijn enige vervoermiddel geweest, ik heb met -15 nog gereden. Erger is mist + vorst. Altijd spannend als de binnenkant en buitenkant van je vizier tegelijk bevriezen terwijl je over de weg glibbert en toch al niet meer dan 15 meter voor je kan zien :)


Met pyama onder de spijkerbroek en zeeman handschoenen zodat je bij elk stoplicht je handen op het blok moet leggen om ze te kunnen bewegen...... Wat een herinerringen. Kwam ik op school aan en dan moest ik eerst mijn handen op de uitlaat leggen voordat ik mijn slot erop kon leggen en mijn knieen van het slot afhalen anderes liep ik krom zo koud was het soms. gevoels temperaturen van - 20 waren normaal. :]
 
Met pyama onder de spijkerbroek en zeeman handschoenen zodat je bij elk stoplicht je handen op het blok moet leggen om ze te kunnen bewegen...... Wat een herinerringen. Kwam ik op school aan en dan moest ik eerst mijn handen op de uitlaat leggen voordat ik mijn slot erop kon leggen en mijn knieen van het slot afhalen anderes liep ik krom zo koud was het soms. gevoels temperaturen van - 20 waren normaal. :]


haha, hoe herkenbaar! Alleen is mijn textielen pak van dusdanige kwaliteit dat de pyama niet nodig is, maar ik HAAT winterhandschoenen, dus gewoon met zomerhandschoenen (bijna continu met 1 hand achter de radiateur), maar dan toch de eertse twee uur nietr meer met pen kunnen schriven ;) :X *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan