Het grote coole chopperonderdelen topic

Knukkel

MF veteraan
21 jun 2004
2.599
0
Tijd voor een nieuw topic!
Met alle verbouwingsplannen voor de komende winter is er behoefte aan een onafhankelijk platform, welke de te gebruiken onderdelen gaat beoordelen op Koolheid.

Dussss... post hier plaatjes van onderdelen die je wilt gebruiken en laat je door de rest van het forum afplassen of de hemel in prijzen. Eerlijkheid duurt het langst...

Tussenstand:

Kool:
- Ford Model A licht
- '59 Caddy licht
- 1024 spaaks wilen
- SU carb met kelk
- Magneto met doorkijk deksel/kabels
- Pilot'n helms

Niet Kool:
- OCC wielen
- Bloot w**f op d'n uutloat

Mwa:
- Dice risers
 
Laatst bewerkt:
En de eerste... ook al gepost in het bobber topic
Is't wa?

full
 
Lijkt me meer iets voor op de WC-deur voor als ie bezet is :X

:Z

Per ongeluk in het chopper-gedeelte terecht gekomen via de "actieve onderwerpen"?
Knukkel laat anders de titel even aanpassen naar "coole chopper-onderdelen" o.i.d. anders krijgen we straks allemaal stickertjes gepost ed.

Ontzettend gaaf lichie trouwens....
 
:Z

Per ongeluk in het chopper-gedeelte terecht gekomen via de "actieve onderwerpen"?
Yep,
maar of ik nou verstand heb van choppers of niet....ik weet wel wat ik mooi vind en wat niet.
en geef dus mijn mening over iets waar Frans Bauer zich nog voor zou schamen
 
Zien jullie! Ik heb nog niets gepost en er is nu al weer mot! 8-)

Maar wel een leuk topic Knuk. Of is dit weer een poging tot verbreken van het langst lopende topic?

Kom maar op met die ideeën want ik wil sleutelen ja!

[offtopic]
Knukkel: gebruik jij ook lock tight (of zoiets)
is het nodig/goed/makkelijk/lekker/etc.
[offtopic]
 
[offtopic]
Knukkel: gebruik jij ook lock tight (of zoiets)
is het nodig/goed/makkelijk/lekker/etc.
[offtopic]


Ja, is zeker nodig! http://193.96.97.20/int_henkel/loctite_us/index.cfm?layout=6&productline=243&path=Assembly%20Products|Threadlockers|Removable%20Strength|243%20Threadlocker%20Oil%20Resistant%2FMedium%20Strength (Loctite 243) (die blauwe) vind ik het lekkerst. Voor je CRX?
 
hmm al 18 postst in dit ONDERDELEN topic, en pas een op zich zelfstaand onderdeel!


wel een supergaaf achterlichtje voor een bobber vind ik!
al blijft zo'n hanglul ook prachtig.


ben benieuwd wat er allemaal voor gave spullen voorbij gaan komen hier!



oeps nu post ik zelf ook al geen geile teile
 
Ja, is zeker nodig! http://193.96.97.20/int_henkel/loctite_us/index.cfm?layout=6&productline=243&path=Assembly%20Products|Threadlockers|Removable%20Strength|243%20Threadlocker%20Oil%20Resistant%2FMedium%20Strength (Loctite 243) (die blauwe) vind ik het lekkerst. Voor je CRX?


hmmm. er zijn honderden verschillende typen loctite geloof ik. voor vele verschillende toepassingen, zoals o.a vlakken afdichting, schroefdraadborging, schroefdraadafdichting, voor het vastzetten van tandwielen op assen, lijm e.d
vrijwel allemaal voorzien van hun eigen kleurtje, dus lichtblauw, donkerblauw, vaal blauw, ;)


ik gebruik thuis eigenlijk alleen loctite voor schroefdraad borging en schroefdraad afdichting.

loctite 222 voor schroefdraadborging (rood/roze)deze is vrij makkelijk ook weer los te krijgen mocht dat noodig zijn. en idd loctite 243 die blauwe voor als het nog vaster moet zitten)
en ik gebruik een rode loctite ... voor schroefdraad afdichting ( o.a geschikt voor hydrauliek pneumatiek enz.)
 
Laatst bewerkt:
Ja, is zeker nodig! http://193.96.97.20/int_henkel/loctite_us/index.cfm?layout=6&productline=243&path=Assembly%20Products|Threadlockers|Removable%20Strength|243%20Threadlocker%20Oil%20Resistant%2FMedium%20Strength (Loctite 243) (die blauwe) vind ik het lekkerst. Voor je CRX?

Thanks! Volgens mij zag ik bij bikehospital en zeker bij OIT dat ze de rode gebruikte. Waarom moet jij weer zo nodig iets anders? Kan je dat even uiteen zetten?
Nee, niet voor mijn CRX (die ik dus ook niet heb). Vroeg het me af want het is volgens mij weer zoiets dat je in je Snap-on toolwagon moet hebben. ;)
 
Thanks! Volgens mij zag ik bij bikehospital en zeker bij OIT dat ze de rode gebruikte. Waarom moet jij weer zo nodig iets anders? Kan je dat even uiteen zetten?
Nee, niet voor mijn CRX (die ik dus ook niet heb). Vroeg het me af want het is volgens mij weer zoiets dat je in je Snap-on toolwagon moet hebben. ;)
blauwe zit simpel gezegd vaster dan rooie.......
 
Terug
Bovenaan Onderaan