Z1000 - Z750 meeting Plaza deel 2

Z-rijders met een kuip mogen gewoon meerijden...

  • ammenooitniet !!

    Stemmen: 4 22,2%
  • tuurlijk, zijn toch een beetje Z'ers...

    Stemmen: 14 77,8%

  • Totaal aantal stemmers
    18
Status
Niet open voor verdere reacties.
zo ik ga even m,n Z op z,n kloten geven.pina gaat ook mee met z,n slow triple
maar ja welke motor kan wel een Z1000 bijhouden :+
zo nu even naar arie molenaar toe voor een bakie koffie.
 
zo ik ga even m,n Z op z,n kloten geven.pina gaat ook mee met z,n slow triple
maar ja welke motor kan wel een Z1000 bijhouden :+
zo nu even naar arie molenaar toe voor een bakie koffie.

HAHAHAHAHA beat you all.... ben net terug....ook ff naar mijn dealer geweest Horeon in Zwanenburg....wel 3 bakkies koffie op...was n beetje fris om 08.30 vanmorgen :P

FF lekker gegast en lekker door n paar tunnels gegild met die remusjes van me.... :9~

Trouwens die nieuwe nummerplaathouder van Kawasaki gemonteerd gezien ....super mooi met van die kleine kellerman knippers....echt een aanrader als je zoiets zoekt.
 
:9~

Trouwens die nieuwe nummerplaathouder van Kawasaki gemonteerd gezien ....super mooi met van die kleine kellerman knippers....echt een aanrader als je zoiets zoekt.

deze dus...
full
 
we zitten hier er aan te denken om morgen ook richting Vianen te rijden ik moet dan wel achterop bij Jessy alleen weten we niet of ze dat lang genoeg volhoud vraag is dus of ik eventueel bij iemand over kan stappen
 
hallo alle aanwezigen,
heb een vraag (zoek helpt niet);

wat heb je moeten doen om de orig stuurgewichten los te krijgen?
heb al een slagschroevedraaier uit elkaar geklopt maar loskomen ho maar.
wilde vandaag nieuw stuur monteren maar schiet niet op zo.

dus als je plaatjes wil zien, eerst info

dank, Ad
 
we zitten hier er aan te denken om morgen ook richting Vianen te rijden ik moet dan wel achterop bij Jessy alleen weten we niet of ze dat lang genoeg volhoud vraag is dus of ik eventueel bij iemand over kan stappen
wie zit er nou achterop, jij of jessy, want degene die achterop zit zal het niet zolang volhouden denk ik.(als je tenminste met de Z gaat..)
We kunnen evt wel de duozit ff verwisselen, er zit bij mij zo'n anti-slip op...

@Brinz: ga je met ons mee?
 
[@Brinz: ga je met ons mee?
Ik ga mn best doen om daar om 9.15 te zijn. Ben ik er niet, dan niet wachten want dan ben ik anders gereden of juist helemaal niet.....
Ik neem morgenochtend de definitieve beslissing, ik moet zo rond 7.45 :Z vertrekken denk ik. Je weet maar nooit wat het weer doet, nietwaar.
Maar in principe ben ik gewoon op tijd bij jullie.
 
wie zit er nou achterop, jij of jessy, want degene die achterop zit zal het niet zolang volhouden denk ik.(als je tenminste met de Z gaat..)
We kunnen evt wel de duozit ff verwisselen, er zit bij mij zo'n anti-slip op...

@Brinz: ga je met ons mee?
ik zit achterop maar jessy kan dat niet echt volhouden voor lange tijd meestal kleine sukjes gaat lekker maar langere stukken nog niet echt dus vandaar de vra
 
zo net getankt,baterijen van camera opgeladen.
nu de zed beetje netjes maken en alles nakijken.
dan ben ik vast klaar voor morgen.
net eerst nog ff lekker :]
als we morgen ook dit weer hebben,wordt het een mooie dag.
 
hallo alle aanwezigen,
heb een vraag (zoek helpt niet);

wat heb je moeten doen om de orig stuurgewichten los te krijgen?
heb al een slagschroevedraaier uit elkaar geklopt maar loskomen ho maar.
wilde vandaag nieuw stuur monteren maar schiet niet op zo.

dus als je plaatjes wil zien, eerst info

dank, Ad
plaatje......... plaatje.........plaatje....al ingespoten met wd40????

Ik had ze met weinig moeite los...schroevendraaier er op gezet en toen met een waterpomptang de schroevendraaier rond gedraaid...en dan wel TEGEN :+ de klok in ..was zo los toen.....en nu plaatjes....en wat voor een stuur???
 
Ik ga mn best doen om daar om 9.15 te zijn. Ben ik er niet, dan niet wachten want dan ben ik anders gereden of juist helemaal niet.....
Ik neem morgenochtend de definitieve beslissing, ik moet zo rond 7.45 :Z vertrekken denk ik. Je weet maar nooit wat het weer doet, nietwaar.
Maar in principe ben ik gewoon op tijd bij jullie.

BrinZ.....als je er voor 11.00 uur er maar bent....sommige ZRX jongens moeten ook van ver komen.

En het weer..??

Ook zondag verloopt droog en het is opnieuw vrij zonnig. Het
zuiden blijft gevoelig voor afgewaaide hoge bewolking van een
stagnerend front boven Frankrijk, maar lost grotendeels op. De
lucht is nog onstabiel en vochtig genoeg om overdag enkele
afgeplatte stapelwolken toe te laten, maar morgen is de
aangevoerde lucht droger en is de kans daarop geringer. Er
staat een matige noordoosten wind, kracht 3 tot 4, aan de kust
plaatselijk een vrij krachtige, 5. Het wordt opnieuw bijna 15
graden, maar het voelt door de wat hardere wind frisser aan.
Komende nacht verloopt helder en wat minder koud dan afgelopen
nacht. Met een minimumtemperatuur van 5 graden is de kans op
vorst aan de grond gering. En door de drogere lucht en steviger
wind lijken mistkansen uitgesloten.

....voorspellingen zijn fantastisch...mooi motorweer...maar wel warm kleden want er staat een schrale noordoostenwind...dus voelt koud aan
 
ik zit achterop maar jessy kan dat niet echt volhouden voor lange tijd meestal kleine sukjes gaat lekker maar langere stukken nog niet echt dus vandaar de vra
Mocht het niet gaan kan je evt ook bij mij opstappen......wel de eerste keer voor mij met passagier....u is gewaarschuwd...maar hoe meer zielen hoe meer :)
 
Mocht het niet gaan kan je evt ook bij mij opstappen......wel de eerste keer voor mij met passagier....u is gewaarschuwd...maar hoe meer zielen hoe meer :)
Hahaha, ik ben laatst ontmaagd met achteropzitten bij een ander..al kneedownend door de bocht en al wheeliend over het rechte stuk :Z

Maar eerst zien hoelang Jessy het volhoud!
 
Whahaha ja lol, in het begin rij ik nog rustig daarna vindt ie het eng worden :P
Kan me voorstellen ....moest laatst alle zeilen bijzetten om je bij te houden O-) ....en iemand er langs laten in een tunnel is er al helemaal niet bij B|








:+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan