Z1000 - Z750 meeting Plaza deel 2

Z-rijders met een kuip mogen gewoon meerijden...

  • ammenooitniet !!

    Stemmen: 4 22,2%
  • tuurlijk, zijn toch een beetje Z'ers...

    Stemmen: 14 77,8%

  • Totaal aantal stemmers
    18
Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan ik bevestigen......reed namelijk achter MUIS...overweeg sindsdien om toch maar met oordopjes te rijden
Uh nee zelfs zonder oordopjes is muis niet te horen :+
Maja rijden kan wel, alleen nog steeds niet te lang B|
 
Laatst bewerkt:
'k stel voor dat je toch maar ff naar je oortjes laat kijken ;) .....of is 't toch wat MUIS al dacht, dat vrouwen alleen horen wat ze willen.
Sjaah hij reedt achter mij, en op het moment dat iemand achter je rijdt gaat het geluid via achteren weg en kan ik het dus niet horen..maar jij juist meer :+ ;)
 
Sjaah hij reedt achter mij, en op het moment dat iemand achter je rijdt gaat het geluid via achteren weg en kan ik het dus niet horen..maar jij juist meer :+ ;)
Daar heeft u wel een punt mevrouw :) .....alleen ben vandaag weer door die tunnel gegaan en de scheuren zaten in de wanden van mijn laatste geluidsproef O-) de zeeburgertunnel lekt nu water sinds mijn bezoek vanmorgen.. ;) .....dus kan me niet voorstellen dat je zoiets niet hoort :? of je hebt goede oordopjes :+
 
Daar heeft u wel een punt mevrouw :) .....alleen ben vandaag weer door die tunnel gegaan en de scheuren zaten in de wanden van mijn laatste geluidsproef O-) de zeeburgertunnel lekt nu water sinds mijn bezoek vanmorgen.. ;) .....dus kan me niet voorstellen dat je zoiets niet hoort :? of je hebt goede oordopjes :+
toen je achter ons reed reden we door de coentunnel dus weet niet waar die scheuren dan vandaan kwamen

maar ook wij waren vanmorgen in zwaneburg aanwezig bij horeon
 
Maja rijden kan wel, alleen nog steeds niet te lang B|
Zie maar of je kan/wil...niets forceren...er is niks erger dan in the middle of nowhere af te moeten stappen....en dan total loss te zijn....en hoe vermoeider je word , hoe slechter je jezelf kan concentreren en dat kan niet op een motor.... en dan heb je ook nog eens iemand achterop....is al dubbel zo inspannend.
 
toen je achter ons reed reden we door de coentunnel dus weet niet waar die scheuren dan vandaan kwamen

maar ook wij waren vanmorgen in zwaneburg aanwezig bij horeon
ja daar ben ik ook weer doorgegaan heen en terug.

Maar heb me in de Zeeburgertunnel helemaal uitgeleefd. O-)

Was bij Ger vanaf 09.20 tot 10.15 dacht ik....jaarlijkse check en afstelling alarm.
 
Daar heeft u wel een punt mevrouw :) .....alleen ben vandaag weer door die tunnel gegaan en de scheuren zaten in de wanden van mijn laatste geluidsproef O-) de zeeburgertunnel lekt nu water sinds mijn bezoek vanmorgen.. ;) .....dus kan me niet voorstellen dat je zoiets niet hoort :? of je hebt goede oordopjes :+
I rest my case
 
Zie maar of je kan/wil...niets forceren...er is niks erger dan in the middle of nowhere af te moeten stappen....en dan total loss te zijn....en hoe vermoeider je word , hoe slechter je jezelf kan concentreren en dat kan niet op een motor.... en dan heb je ook nog eens iemand achterop....is al dubbel zo inspannend.
komen hoe dan ook thuis me motor en al heb vrienden die rijden ook van die mooie busjes dus komt altijd goed
ze heb alleen niet zoveel kracht dus als ik dan lang achterop zit is word ze moe maar morgen naar vianen gaan we op tijd weg en we zien het dan vanzelf wel
 
Okidoki...maar ze voelt vanzelf wel wanneer het niet meer gaat...gewoon niet bang zijn om te stoppen dan....niet doorrijden ten kosten van.

[me]Z 1000 MUIS heeft soms vaderlijke trekjes... O-) [/me]
 
ze voelt het zelf aan ze heb mij alleen nodig omdat dan ook te gaan vertellen

heb haar vering nu goed afgesteld en ze heeft vandaag vreselijk lekker gereden
de Z is alleen zonder poetsbeurt vroeg naar bed gegaan zo dat ze morgen fris kan gaan rijden
 
ze voelt het zelf aan ze heb mij alleen nodig omdat dan ook te gaan vertellen

heb haar vering nu goed afgesteld en ze heeft vandaag vreselijk lekker gereden
de Z is alleen zonder poetsbeurt vroeg naar bed gegaan zo dat ze morgen fris kan gaan rijden
Ik hoop dat je met Z de motor bedoelt en niet iemand anders :X O-)
:+

nou mensen ik kan je vertellen......ik ga ook naar bed om een uur of 12 :+ ....des te sneller is het morgen.
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop dat je met Z de motor bedoelt en niet iemand anders :X O-) ????
:+

nou mensen ik kan je vertellen......ik ga ook naar bed om een uur of 12 :+ ....des te sneller is het morgen.
ja idd de motor ja jessy ligt op de bank onder een dekentje
 
laatste weers update

Stevige oostenwind

Vanavond en vannacht koelt het af naar ongeveer 8 graden aan de kust tot 4 graden in het binnenland. Veel kouder wordt het niet, want de wind blijft stevig doorwaaien. Vorst aan de grond lijkt niet aan de orde. In de loop van de nacht draait de wind van noordoost naar oost.

Morgen is het droog weer met veel zonneschijn. De oostenwind is boven land matig tot vrij krachtig en aan zee en op het IJsselmeer krachtig, windkracht 6. De temperatuur komt niet veel verder dan een graad of 12. De combinatie van wind en lage temperaturen maakt dat het koud aanvoelt. tijd voor thermo kleding ...Dames en Heren

full



:+
 
thermo kleding is net vanmiddag bestelt dus volgende week pas binnen !@#%@$%@%@#$@^$@%#^$&^ dus Jessy moet koud lijden
 
nou komt wel goed denk ik Jessy is bikkel en anders maak/houd ik haar wel warm [me]rikkie realiseert zich dat dit weer verkeerd opgevat word maar ja[/me]
 
nou komt wel goed denk ik Jessy is bikkel en anders maak/houd ik haar wel warm [me]rikkie realiseert zich dat dit weer verkeerd opgevat word maar ja[/me]
Ik denk dat je als duo het kouder hebt/zult krijgen.

Nou zeg ...komt dat goed uit....heb vroeger in dienst survival gehad ...er is maar een oplossing om een koud lichaam op te warmen....allemaal "naked" en dan een groepsknuffel.. :X

[me]Z 1000 MUIS bedenkt zich dat dit helemaal uit de klauwen gaat lopen.... :+ [/me]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan