Z1000 - Z750 meeting Plaza deel 2

Z-rijders met een kuip mogen gewoon meerijden...

  • ammenooitniet !!

    Stemmen: 4 22,2%
  • tuurlijk, zijn toch een beetje Z'ers...

    Stemmen: 14 77,8%

  • Totaal aantal stemmers
    18
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Z-muizen/muizinnen,

Het was een genoegen u allemaal in levende lijve te hebben mogen aanschouwen. Tot een volgende keer zou ik zeggen.

Klik op het plaatje om de foto's te zien die ik heb genomen:


Groeten,
Dave
 
Ha Z-etters, nog bedankt voor de gezellige dag, en de goeie sfeer. Toppie.
Ik zal eens een marker op jullie topic zetten, voor de volgende tocht, misschien past er dan weer een ZRX tussen al het Z-geweld.
Graag wel wat meer geluid dan uit die Zed's, al die standaard-pijpjes..... :)

Mijn piccies zijn ongeveer gelijk aan jullie piccies, maar voor de liefhebbers: ze staan op ons eigen ZRX topic (die met de foute naam: duitsland)

Bob.
 
...Oja alle mensen waarbij Rikkie achterop heeft gezeten...bedankt :}

Op sommige momenten was het wel effe zweten (voor mij, niet voor de ZRX), maar tot dusver was ik alleen maar gewend aan achterop mijn ZRX zittende tengere meisjes van max. 50 kg :+ .
 
foei dat zou ik nooit doen O-)

jessy ligt ondertussen al een half uur te slapen op de bank die is echt helemaal uitgeteld
Je hebt vandaag voorlopig wel weer genoeg wisselende contacten gehad.... :+


enne ik ben ook best wel een beetje moe van deze leuke dag......maar wel voldaan :)

Vind dat ze goed gereden heeft en best wel ver.

Nakano 8ste in de GP geeindigd !!!! Dag kan niet meer stuk.

BTW..getankt... en verbruik vandaag was 12 liter met 232 km gereden..das zo 1 op 19...en dat ondanks alle steekvlammetjes :+
 
Laatst bewerkt:
ben ook zeer voldaan
heb erg gelachen
ben benieuwd of er al een mail richting dat leuke bedrijf is gegaan
en en en en en ik weet zeker dat de vieze gesprekken over spetter.... gewoon in het restaurant voort gezet worden :P hebben jullie die koppen gezien van degene die achter jullie zaten? :+
 
ben ook zeer voldaan
heb erg gelachen
ben benieuwd of er al een mail richting dat leuke bedrijf is gegaan
en en en en en ik weet zeker dat de vieze gesprekken over spetter.... gewoon in het restaurant voort gezet worden :P hebben jullie die koppen gezien van degene die achter jullie zaten? :+
Hehehehe...ja leuk gesprek was dat :} :} :} ...heb ook heerlijk gelachen vandaag ...maar moet toegeven....ik zit altijd met een gruwelijke smile *D op mijn fiets.

En dat is nu juist de bedoeling van motorrijden ...veel plezier hebben :)

Heeft iemand het email van dat bedrijf???zal ik n piccie sturen.

Bart!!! Foto's zal ik morgen mailen ...vanaf huis of vanaf mijn werk...moet ik nog ff zien.

Leuk om iemand er bij te hebben die van de SPEED TRIPPLE afgestapt is en dan de juiste kleur Z gekocht heeft....er is dus nog redding mogelijk voor Pina Uram :+
 
Zo hehe, weer thuis... Zetje gestald en moest gelijk door naar een verjaardag.....Vond het vandaag een top dag die wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar is. Iedereen nog bedankt voor de leuke rit :] :]
 
ben ook zeer voldaan
heb erg gelachen
ben benieuwd of er al een mail richting dat leuke bedrijf is gegaan
en en en en en ik weet zeker dat de vieze gesprekken over spetter.... gewoon in het restaurant voort gezet worden :P hebben jullie die koppen gezien van degene die achter jullie zaten? :+

moeten ze maar eerder wakker worden en ontbijten.
btw. z smerig was die taal ook niet.
ik ben loodgieter ik kan het nog gekker maken over bv. witte ratten met
blauwe staarten in een riool. :+
dus ik vond het nog netjes.
 
kan altijd nog erger ik werk dagelijks met chemie enzo en daar willen ook nog wel eens beestjes lopen brrr schrik soms nog
 
Hehehehe...ja leuk gesprek was dat :} :} :} ...heb ook heerlijk gelachen vandaag ...maar moet toegeven....ik zit altijd met een gruwelijke smile *D op mijn fiets.

En dat is nu juist de bedoeling van motorrijden ...veel plezier hebben :)

Heeft iemand het email van dat bedrijf???zal ik n piccie sturen.

Bart!!! Foto's zal ik morgen mailen ...vanaf huis of vanaf mijn werk...moet ik nog ff zien.

Leuk om iemand er bij te hebben die van de SPEED TRIPPLE afgestapt is en dan de juiste kleur Z gekocht heeft....er is dus nog redding mogelijk voor Pina Uram :+

heb ik niet ergens gelezen dat jij ook nog ff getwijfelt hebt.
speed triple of zed.
maar bij jou is het goed gekomen.
 
Uhu schijnt dat ik om half 8 in slaap was gevallen :o en toen tijdje derna naar bed geschopt was...maaar ben nu alweer wakker :Z
 
Hoi Mensen,

Het was inderdaat een zeeeer geslaagde dag :} , ik ben bijna direct naar huis gereden nog even wat lekkere bochtjes gepakt. Daarna uitgeteld op de bank geploft.
Ik heb bijna 350 km op de klok geZet. :]

@ muis bedankt voor de foto's ik heb ze al van het forum gehaald.

De overige foto's zijn ook erg leuk om terug te kijken naar een gezellige dag (zondag weer) O-) .

groeten allemaal. :+
 
heb ik niet ergens gelezen dat jij ook nog ff getwijfelt hebt.
speed triple of zed.
maar bij jou is het goed gekomen.
NEE NIET GETWIJFELD....BEN GELIJK VOOR DE Z GEVALLEN TOEN IK M ZAG :9 :9~ :P

Als 2de keus had ik speedtripple....ik had het idee dat de Z een hele dure motor was omdat hij er zo gruwelijk mooi uit zag....maar de speedtripple was zelfs duurder..
 
da's niet te hopen gezien ons terugritje, want dan heb je kans dat ome Koos persoonlijk komt ipv te vertrouwen op TPG.....
Geloof dat ze persoonlijk aan de deur komen dan :? ... maar heb tot nu toe niemand gezien O-) ....heb geloof ik tegen de 260 aangezeten tussen Utrecht en Amersfoort...als jij op de flitsers gelet hebt dan is het goed...want ik heb niks gezien 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan