Choppers met veel vermogen, bv omgebouwde z1300

Tookster

MF'er
5 mrt 2004
44
0
Amsterdam - Gorssel
Beste chopperrijders,

Liep laat over het Rembrandtplein en zag een Kawa z1300 King omgebouwd tot chopper. Ik dacht meteen, dit wil ik ook: een monster met 120pk waar je heerlijk op kunt cruisen. :9~

Mijn vraag aan jullie is of er nog meer van dit soort motoren zijn: choppers met een grote hoeveelheid pk's, zodat je naar gelang kunt cruisen maar ook als je zin hebt effe hard kunt blazen.

Maakt zo'n 6 in lijn eigenlijk een beetje een bruut geluid of moet je dan echt bij de twins zijn?

Hopelijk weten jullie meer!

Groet,

Wouter

full
 
Wat te denken van de Triumph Rocket III...........

142PK bij 5750rpm
200NM bij 2500rpm

Rijd je de gemiddelde Ss het snot mee voor de ogen, sterker nog. In de vorige Bigtwin werd ie tijdens een test uitgedaagd door een Porsche 911. tot ca. 200KM/H had de Porsch het heel moeilijk.

En hoe ie er uit ziet?

triumph_rocket_ar_.jpg


Zo dus
 
Heb de review een paar maanden gelezen in Moto73, indrukwekkend....

Heb alleen wat minder knaken, zat zelf te denken aan max 3.500 E.

Wil eigenlijk een Moto Guzzi, maar vraag me af of die fietsen motorisch gezien niet teveel onder doen voor een Aziaat... Dan doel ik op vermogen en onderhoud.

Groet,

Wouter

full
 
Heb de review een paar maanden gelezen in Moto73, indrukwekkend....

Heb alleen wat minder knaken, zat zelf te denken aan max 3.500 E.

Wil eigenlijk een Moto Guzzi, maar vraag me af of die fietsen motorisch gezien niet teveel onder doen voor een Aziaat... Dan doel ik op vermogen en onderhoud.

Groet,

Wouter

(Afbeelding)

een guzzi 1000 sp heeft een heftig koppel, vraag maar es aan sjaap, die heeft der in. moet je wel ff in brikken deel kijken :)
 
Er staat 'n Guzzi 850T te koop bij Postma motoren in Haarlem. Niet te ver weg dus. Op http://www.postmamotoren.nl (www.postmamotoren.nl)
full
 
Een mooie motor!
Ik ben niet direct verliefd, maar ik vind hem wel vet.
Kan iemand wat meer vertellen over deze guzzi?
Ik lees links en rechts dat de mooiste geluiden door tweecilinders geproduceerd worden, klopt dit? Hij lijkt me verder vrij klein, klopt dit (ben 2m lang...)?
Bvd,
Wouter

ps. Voor iedereen die mijn vorige plaatje mooi vond: check www.guzzi.nl !

full
 
Laatst bewerkt:
Wat moet ik nog zeggen met deze naam?
Lengte? ik ben maar 1.86 dus bij mij valt de lengte wel weer mee in tegenstelling tot mijn middengedeelte, maar klagen neuh...
Jammer dat boxmeer ( guzzi treffen) alweer voorbij is anders zou je vast nog wel meer lange darmen op een Guzzi zien!
Ga eens proefrijden? En zeker ze zijn niet perfect maar ach...mantel der liefde doet veel! En het geeft een kick om te verbeteren...plus..je hebt iets dat een ander niet heeft!
Een vriend van mij ging van een Intruder 800 naar een Cali 1100 en hoor je die klagen? En ook na twee jaar nog geen klap verkeerd. Wl is het zo dat als je een oudje koopt de electronica niet bi kan zijn, maar op i cilinder brengt ze je nog thuis! Gewoon proberen dus...

Groeten,
Peter
 
Ik ga morgen naar de sleutelcursus van motortoer vof waar ik natuurlijk ook eens goed om me heen ga kijken wat voor moois iedereen heeft. Zoals het er nu naar uitziet wil ik per se een Moto Guzzi (heb het altijd briljante motoren gevonden) en deze wil ik dan enigszins cusomizen (kontje wat soepeler, tank opnieuw laten spuiten, nieuw stuur in de kleur van de tank). Misschien de voorvork iets hoger, maar het moet ook geen extreme chopper worden, meer een kruising tussen een streetfighter en een chopper, of praat ik nu wartaal (wees gerust, in mn hoofd weet ik precies wat ik wil...)

Misschien dat zo'n 850 zich daar goed voor leent...
 
Terug
Bovenaan Onderaan