Alles over Motorsale-Rosmalen

Wanneer ga je

  • vrijdag

    Stemmen: 12 41,4%
  • zaterdag

    Stemmen: 7 24,1%
  • zondag

    Stemmen: 10 34,5%

  • Totaal aantal stemmers
    29
martini kleuren is altijd goed, maar ik zie liever een lancia delta/strato/037 of ford focusrallybak in die kleuren
 
Laatst bewerkt:
Als alles goed gaat met de laatste opbouw periode dan staat die van mij bij de old skool chopper klasse........ kan niet wachten tot het eindresultaat *O*
 
Als alles goed gaat met de laatste opbouw periode dan staat die van mij bij de old skool chopper klasse........ kan niet wachten tot het eindresultaat *O*

aah gezellig, dan komt die van mij er naast te staan O-)

Ben benieuwd wat het is geworden. Vorig jaar stond 'ie toch in ruwbouw op Motorsale?
 
aah gezellig, dan komt die van mij er naast te staan O-)

Ben benieuwd wat het is geworden. Vorig jaar stond 'ie toch in ruwbouw op Motorsale?

Euh nee hoor... ik denk dat je iemand anders in gedachten hebt
;) heb die van mij pas dit jaar gekocht en er word "as we speak" koortsaartig aangewerkt zodat ie op tijd klaar is :]

Het zal wel een gevalletje worden van 1 minuut voor de deadline klaar.... Leuk van die BBO deadline spanning ha ha ;)
 
Laatst bewerkt:
Als alles goed gaat met de laatste opbouw periode dan staat die van mij bij de old skool chopper klasse........ kan niet wachten tot het eindresultaat *O*
Zo en waar zijn al die fotos die je gemaakt hebt tijdens het bouwen?
of ben jij ook al zo,n gluiperd :X
 
Euh nee hoor... ik denk dat je iemand anders in gedachten hebt
;) heb die van mij pas dit jaar gekocht en er word "as we speak" koortsaartig aangewerkt zodat ie op tijd klaar is :]

Het zal wel een gevalletje worden van 1 minuut voor de deadline klaar.... Leuk van die BBO deadline spanning ha ha ;)

Ik ben benieuwd hoe je bike wordt :}

Welke MF-fer stond dan vorig jaar met een ruwbouw op motorsale? Panhead ofzo, naar ik mij herinner op de L&L stand... maar kan ook gebrek aan koffie zijn geweest :Z :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan