Alles over Motorsale-Rosmalen

Wanneer ga je

  • vrijdag

    Stemmen: 12 41,4%
  • zaterdag

    Stemmen: 7 24,1%
  • zondag

    Stemmen: 10 34,5%

  • Totaal aantal stemmers
    29
Ik ga donderdags al!!!

Ik moet de highneck gaan brengen voor de bikeshow!
Verder zal ik er vrijdag ook wel weer zijn.

Ha ha als je het zo gaat brengen, dan ben ik er ook donderdags al om de tweewieler te brengen ;) plus je krijgt een 3 dagen pas, dus kijk nog wel welke dag ik kom. En Frankie mocht je in de prijzen vallen dan moet je zelfs op zondag komen voor de prijs uitreiking dus...... ik zie je daar. Ben zelf niet zo'n hignneck man maar die van jouw is toch wel een uitzondering en ziet er gelikt uit. Ik denk zelfs dat ie kans maakt op prijzen...... heb je motor in echie in weert gezien dus vandaar. Ook heb ik je wel eens door Eindhoven zien schuren ;)
 
onderdelen zijn niet echt de moeite waard, veelal harley en ook behoorlijk aan de prijs. Op de show zelf is genoeg te zien. :Y
Daar heb je gelijk in maar als je een ongeluk gehad hebt en bent net dat ene onderdeel aan het zoeken is het wel handig. O-)
 
Ik ben benieuwd hoe je bike wordt :}

Welke MF-fer stond dan vorig jaar met een ruwbouw op motorsale? Panhead ofzo, naar ik mij herinner op de L&L stand... maar kan ook gebrek aan koffie zijn geweest :Z :X
Was de motor van Slow, op de stand van Bikehospital....
 
Ga op vrijdag...is de eerste keer en heb 100 pleuri kunnen achterhouden van het huishoudgeld.... 8-)

Wil wat scoren om een zij-kilometerteller te kopen...

( hoe herken ik mede-mf'ers ??? ) -O-
 
Met Slow en z'n project gaat het goed.
Er was even een stagnatie maar Marcel is weer volop bezig met slijpen en lassen, bestellen en passen.

Dit jaar wederom op de stand van bikehospital.
Kom gerust langs. Als het niet voor mijn project is dan kan je altijd een leuk setje aanschaffen voor de injectie, een adviesje over tuning of andere technische aangelegenheden.

full
 
Met Slow en z'n project gaat het goed.
Er was even een stagnatie maar Marcel is weer volop bezig met slijpen en lassen, bestellen en passen.

Dit jaar wederom op de stand van bikehospital.
Kom gerust langs. Als het niet voor mijn project is dan kan je altijd een leuk setje aanschaffen voor de injectie, een adviesje over tuning of andere technische aangelegenheden.

(Afbeelding)

... en een bakje koffie O-)

Fak, wat ziet dat ding er geweldig uit! Ik kom zeker even kijken bij bikehospital. *O*
 
Ook voor de belzen O-)
Trouwens je project ziet er goed uit,weet je al welke kleur(en) je gaat gebruiken? Heb ooit al eens ongeveer dezelfde stijl gezien in snap-on rood :X

hahaha! Je hebt weer goed opgelet oerman!
Maar het wordt niet Snap-on rood. Mat zwart. Is er een andere optie dan?
 
Hmm, nog geen reacties op de show?
Het was leuk Bral, Floris en Pepe weer even te zien.
Motoren waren niet specta op een enkeling na. Mooie creaties van Danny F natuurlijk weer, een mooie paarse oldskool chop van eoz onbekende malloot en 2 of 3 andere creaties.
L&L was er natuurlijk weer maar helaas alleen weer met stickers. Bikehospital doet het beter met hun eigen power drink.
Een mooie stand van DBBP in combi met Elcheapo DE pinstriper en Aad in de mobiele werkplaats. Nicoline die waanzinnige pin-ups aan het schilderen was...

Niets gekocht/gevonden behalve dan bij de magazine man.
Slow out.
 
Terug
Bovenaan Onderaan