Alles over Motorsale-Rosmalen

Wanneer ga je

  • vrijdag

    Stemmen: 12 41,4%
  • zaterdag

    Stemmen: 7 24,1%
  • zondag

    Stemmen: 10 34,5%

  • Totaal aantal stemmers
    29
FF kletsen=altijd leuk :Y

Maar ik vond de kwaliteit van (vooral) de show juist wel erg hoog.

Mooi nieuw vestje gescoord, paar handschoentjes en door een fraaie dame een abbonnement op de BT aan laten smeren...

(Violator maakt zich zolangzamerhand belachelijk met de creaties -O- )
 
en hun bijbehorende prijzen...... ;)

Die van mij doet het goed onder de toeschouwers........ helaas niet onder de jury want volgens mij ben ik niet in de prijzen gevallen.
En dat is inderdaad die paarse oldskoolchoppert die Slow zo lieflijk beschreef, maar hij mag dat ;)
Ach het blijft een mooi weekend omdat ie er toch maar mooi staat ha ha.
 
Ik vond het ook gezellig om Pepe , Slow en nog wat idioten weer even te spreken.

Er stond imho wel veel mooi spul bij de eigenbouw show, ik vond de grote hal een iets te groot "zwarte markt" gehalte hebben maar goed...

Jammer dat L&L er alleen maar met wat stickers stond... *D
Oh ja, en een cool sporty bobbertje hadden ze ook nog maar ja, een sporty bob is toch meer voor meisjes hè, niet echt old skool ofzo ;)

Ik vond Righty Tighty van Diestyboy zekr een kanshebber voor een prijs, cool dingetje met net ff wat andere details dan al die andere dingen...

Ook leuk dat een ventje van 15 bij de Hells Bengels stand tegen die gasten zei "Dit is zeker de laatste keer dat jullie hier staan hè, jullie worden toch verboden ?" en vervolgens lachend een blikkie cola bij ze kocht, je had de bekken van die clown's moeten zien, heerlijk...

DSC01326-groot.jpg


en dit is met grote voorsprong de allermooiste motor die er stond, je blijft naar de details kijken....
 
Laatst bewerkt:
heb toch weer wat onderdelen gescoord zoals een mooi stuurtje, risers, rempotje en een abonement op de DICE :Y
@ diestyboy: ik heb uit goede bron vernomen dat je motor niet wilt blijven draaien, wat is het probleem?
oh by the way ik vond em wel cool :Y
 
O/T: Oerman hoest met jouw projecten/herstel?
stilaan wat spullen aan het verzamelen voor beide projecten, de evo zou tegen de zomer terug klaar moeten zijn en de shovel zal nog wel een jaartje ofzo duren om de simpele reden dat hij echt af moet zijn als ik er mee naar buiten kom.
de shovel is echt een once in a lifetime project als je begrijpt wat ik bedoel.
De evo wordt ook weer opgebouwd in een andere stijl dan tervoren.
Lichamelijk ben ik reeds hersteld
 
Goed dat jezelf hersteld bent. Ik ben benieuwd naar beide projecten en hoop je in juni weer hier te zien en de evo op de show! (ik wil ook beginnen met een once in a lifetime project... en dan bedoel ik niet m'n gezin...)
 
heb toch weer wat onderdelen gescoord zoals een mooi stuurtje, risers, rempotje en een abonement op de DICE :Y
@ diestyboy: ik heb uit goede bron vernomen dat je motor niet wilt blijven draaien, wat is het probleem?
oh by the way ik vond em wel cool :Y

He cris, wat eraan scheelt weet ik niet, ben niet de man vd techniek, maar het vermoeden gaat uit naar die bendix carb. Enfin we hadden vorige week te weinig tijd om hem nog goed af te stellen en draaiende te krijgen (2 dagen aan het kicken geweest). Maar het blok is zowiezo niet van mij, maar van mijn maat die de motor ook gebouwd heeft.
Mijn panhead blok ligt nog bij Ronnie breuer en die gaat hem 1 deze maanden afmaken. Die loopt dan wel ha ha (want is panhead lookalike oftewel Delkron S&S evo van binnen en van buiten de looks van een oude pan dus...... HEt verdere model blijft wel zo dus dat word me wat volgende zomer. Alleen heb nu chronisch geldgebrek vanwege de motor en moet nog wat centen op tafel leggen om hem af te maken dus ik zoek nog sponsorssss.
Maar verder wel vet zon heel weekend daar hangen. Veel mensen gezien en gesproken........ ;)
 
He cris, wat eraan scheelt weet ik niet, ben niet de man vd techniek, maar het vermoeden gaat uit naar die bendix carb. Enfin we hadden vorige week te weinig tijd om hem nog goed af te stellen en draaiende te krijgen (2 dagen aan het kicken geweest). Maar het blok is zowiezo niet van mij, maar van mijn maat die de motor ook gebouwd heeft.
Mijn panhead blok ligt nog bij Ronnie breuer en die gaat hem 1 deze maanden afmaken. Die loopt dan wel ha ha (want is panhead lookalike oftewel Delkron S&S evo van binnen en van buiten de looks van een oude pan dus...... HEt verdere model blijft wel zo dus dat word me wat volgende zomer. Alleen heb nu chronisch geldgebrek vanwege de motor en moet nog wat centen op tafel leggen om hem af te maken dus ik zoek nog sponsorssss.
Maar verder wel vet zon heel weekend daar hangen. Veel mensen gezien en gesproken........ ;)

Ik ben vandaag geweest en heb me weer goed vermaakt daar, ik vond het weer leuk en gezellig.
Weer veel bekenden gezien alleen twee man met een rode roos over het hoofd gezien denk
;)
Wel heb ik je bike gezien Robert, werkelijk een schitterend aparaat :}
 
He Frank, gefeliciteerd, ik heb je wel gezien hoor....... ;)

Enfin, omdat ik dus nog geen pics hier ben tegen gekomen van mijn fietske, zal ik er dan zelf maar 1 neerzetten......... *D

Diestyboy.jpg
 
He Frank, gefeliciteerd, ik heb je wel gezien hoor....... ;)

Enfin, omdat ik dus nog geen pics hier ben tegen gekomen van mijn fietske, zal ik er dan zelf maar 1 neerzetten......... *D

(Afbeelding)
hey diesty ik had wel wat foto,s genomen van je fiets maar om de één of andere reden zijn ze heel vaag en niet goed van kwaliteit, anders had ik ze wel gepost.
Trouwens die grijze naast de jouwe die met die crossbanden vond ik ook wel een cool apparaat
 
Hmm, nog geen reacties op de show?
Het was leuk Bral, Floris en Pepe weer even te zien.
Motoren waren niet specta op een enkeling na. Mooie creaties van Danny F natuurlijk weer, een mooie paarse oldskool chop van eoz onbekende malloot en 2 of 3 andere creaties.

Ik had geen fietsen in de show Slow...die 2 wat jij bedoelde waren van Jac Schoofs...die hij in opdracht bouwde voor klanten die bij hem binnenliepen met de Bigtwin onder de arm met die reportage van de Bee-Bob van me erin... duidelijk dus..! ;)
Waar was je trouwens Slow?...
 
Terug
Bovenaan Onderaan