Patser probeem , Gs500 streetfighter vs Fzr(R)600

Shifty

Die hard MF'er
10 mrt 2003
398
0
papendrecht
Jow folks, als trouwe Forum lezer kom ik wel is een dingen tegen waarvan ik denk KANSLOOS, zie: ik wil mijn Rs opvoeren/is een motor snel?. |(

Maargoed dat van mij is even kansloos als hierboven.
Ik zit namenlijk met een immage probleem, als student heb je nooit geld en wil je juist het mooiste '( .


Ik kan wil nu kiezen tussen 2 dingen, die bijden evenveel kosten.

-Een 25Kw legale Gs 500 , die waarschijnlijk een streetfighter wordt.
of
-Een 25Kw (uitdraai) Fzr 600 , met een R6 kont, een Yfz Tank , en een R1 kuip.

Wat is nu ''PIMP'' genoeg om te rijden? Een zxr 400 is niet mijn spaak nog RS 125. Doe ik hier goed aan?
 
-Een 25Kw (uitdraai) Fzr 600 , met een R6 kont, een Yfz Tank , en een R1 kuip.

Dat is mooi! Tuurlijk, is wat aparts, al zullen al die scholieren niet zien dat het enigszins custom is.
Nouja, eigenlijk vind ik een GS500 niets, ook niet in Streetfighteruitvoering. Zal nooit mooi worden. Een FZR600 is gewoonweg WEL mooi.

Ik zit trouwens ook met een imageprobleem op school, moet sinds kort altijd m'n motor met de LINKERkant tegen de heg of muur zetten zodat m'n schade niet opvalt O-)
 
lol.. ik zet de mijne met de neus in de bosjes.. mijn kuip is NOG STEEDS niet gerepareerd.. ( ik heb nog steeds niet mijn nieuwe kuip binnen :( )

ik heb een groot gat aan de rechteronderkant van de topkuip ( knipperlicht totaal weg :P ) en links aan de bovenkant.. je kijkt zo de cockpit in :+
 
Oke :P met je neus in de bosjes.. kan ook :+ ..hoe doe je dat dan al iet total loss is?
Gaafe Avatar trouwens (had ik eerst ;) )
 
een gs500 streetfighter is als een 180 achterband onder je rs125 doen, gti stickers op je 1.4 plakken, of in albergen wonen :X


:+

ik zou voor die fzr gaan! jij vind hem toch mooi?
menig motoranalfabeet zal ook zeggen dat mn bandit standaard is :+
 
0.jpg



Zonder lassen kom je al zo ver!
 
Idd ik vindt em bloedmooooi (fzr) maar ik ben bang voor die uitdraai boete '( , wat jij had gehad Base. Maargoed wat is de pakkans?
 
Idd ik vindt em bloedmooooi (fzr) maar ik ben bang voor die uitdraai boete '( , wat jij had gehad Base. Maargoed wat is de pakkans?

200 euro boete. ik heb een rechtsbijstandsbureau ingeschakeld en die heeft nu ook een brieg gestuurd.
dus dat beloofd misschien nog wat.
 
200 euro boete. ik heb een rechtsbijstandsbureau ingeschakeld en die heeft nu ook een brieg gestuurd.
dus dat beloofd misschien nog wat.

Ik hoof dat ze je gelijk geven wat het is ECHT lullig B| , als of wij 25Kw'er het niet moeilijk genoeg heben '( .
 
hahahahhahahaah hahahahahhaha hahhahahhhahaaha WEL!

ik zat laatst in een huisje in ootmarsum. en ik ben ook in albergen geweest.
wat een gat :+

Had je met je vette bek even komen koffiedrinken :z Had ik die ouwe-opa-brommer van je even zoekgereden :+

Wat doe jij in dat gat Ootmöske :?
 
Had je met je vette bek even komen koffiedrinken :z Had ik die ouwe-opa-brommer van je even zoekgereden :+

Wat doe jij in dat gat Ootmöske :?


ja gaat lekker als ik daar geen internet had.
ik was met familie in een huisje in "de bronnen". verplicht (wegens moeilijke shit en overlijden enzo)

opabrommer ligt trouwens in de kreukels (nog steeds) vrijdagochtend komt ie van de dealer (beurtje) en dan hoop ik ook weer al mn kappen te hebben van de spuiter/ster.
 
ja gaat lekker als ik daar geen internet had.
ik was met familie in een huisje in "de bronnen". verplicht (wegens moeilijke shit en overlijden enzo)

opabrommer ligt trouwens in de kreukels (nog steeds) vrijdagochtend komt ie van de dealer (beurtje) en dan hoop ik ook weer al mn kappen te hebben van de spuiter/ster.
:o

Van dat alles niks gelezen. Zit nu ff snel te zoeken en ja ik lees het van je ongeluk.

Succes ermee.
 
doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg!!!!!






Eerst leren rijden, trust me!!!!!!

Rijden is het probleem niet zo, van met 15 tm 17 op Rhodos gewoont.. en dan als je daar kan rijden :X ... dan is Nederland '' A walk in the Park''
De omstandigheden zijn daar extreem, gladde wegen, dronken mensen achter het stuur, gaten in het wegdek, vergeet ik nog iets.. owja schapen :o .

trust me, I can drive ;)
 
Laatst bewerkt:
albergen? sodeju.. daar heb je het ook over iets.. :P

enuh.. neem die FZR bike.. ziet er veel beter uit en je hebt meer power.. ( behalve 25kw dan :+ ) maxi boete uitdraai 200,-

ik rij ook met een uitdraai.. liever dat dan 350,- dokken voor een 25kw kenteken ding of herkeuring
 
ik zou die FZR nemen, gewoon omdat je wat meer motor hebt en er straks wat meer aan hebt.

owja, een GS is echt niet zo langzaam als iedereen denkt.....
 
Hehe een fzr r6,kan het eigelijk niet echt mooi vinden, dan ga ik toch liever voor een gs500.
 
Terug
Bovenaan Onderaan