Is hier iets mee te beginnen....???

'Flyin' Dutchman

MF veteraan
9 sep 2004
1.126
0
Kijk effe niet naar de vork en 't voorwiel...

'K zat een beetje te denken.. De bovenste buis verlagen, zodat die hoek bij het bevestigingspunt van het zadel anders wordt, balhoofd lager bevestigen, met andere rake en de downtube op één of andere manier weer plaatsen...

Dit ding staat te koop met een eigenbouw kenteken van '86 en die gast heeft Chevy smallblock spullen nodig, die ik heb... En ik wil een vette HD bouwen.. Heb 'm al gesproken, want hij werkt bij mij...

Die vork en die wielen skippen en 't frame compleet verbouwen.. Die ducktail is vet om die M&H slick die 'k heb achterin te passen.. ;)


13833.jpg


Dus meer zo maken... met weinig rake...

1948-FRAME-small.jpg
 
Ik vind het een lekijk frame waar nog een hele hoop aan moet gebeuren.
Ik denk dat alleen het eigenbouw kenteken interessant is (staat daar ook HD op?)
Quanta Costa?
 
Denk dat 'k 't hele zooitje (zitten nog wat onderdelen bij) wel voor 3 ruggen kan meenemen... Maar ik vind 't frame ook lelijk hoor... dat wordt nog een hoop las en slijp werk..
 
Ik vind het een lekijk frame waar nog een hele hoop aan moet gebeuren.
Ik denk dat alleen het eigenbouw kenteken interessant is (staat daar ook HD op?)
Quanta Costa?

Het kenteken is of eigenbouw of HD. Het kan niet allebei zijn.
 
Het kenteken is of eigenbouw of HD. Het kan niet allebei zijn.

mmmm... ik dacht dat het type blok er ook op stond... maar weet dit niet cker...
@Bral: Bij de Hell Awaits staat er toch ook XS 650 op het kenteken?
 
Drie ruggen?
Halleluja!
Voor zo'n lelijk frame?
Tja......ik wil me nergens mee bemoeien...
 
Nee.. Hoeft ook niet... heb er nog 's met Knukkel naar gekeken, maar dit gaat echt niet werken... Daar moet zoveel aan veranderd worden dat je net zo goed meteen iets beters kunt aanschaffen.
 
Ligt er natuurlijk aan wat het zooitje onderdelen in houdt he!
mischien zijn die best wel wat waard!
en vergeet het kenteken niet he!

Oke oke....

.....als er een compleet blok, uitlaten, zadel, verlichting, accu, forward controls, andere spatborden en nieuwe ventieldopjes bijzitten heb je een punt......
O-)
 
Zitten ze te zeuren over en eigenbouw van 3 mille...
Hebben jullie wel eens nagedacht over het naar de rdw gaan met een tekening, de tekening goedkeuren, frame in elkaar lassen, dit laten nakijken, de fiets in elkaar zetten , dit laten nakijken en als alles goed is mag je ook nog eens bpm betalen over de geschatte waarde...en vergeet de verplichte kat niet? Wat dat allemaal niet kost tov die 3 mille...
Waarom denken jullie dat de aangeboden eigenbouw zo gedaald is bij de rdw? ( behalve dat omkatten nu ook zo makkelijk niet meer gaat 8-) )
Een mooi onduidelijk eigenbouw kenteken is wel wat waard. Heb er nog steeds spijt van dat ik jaren geleden bij Andy H die Moto Martin niet gekocht heb, maar ja een 4 cilinder...
 
Zitten ze te zeuren over en eigenbouw van 3 mille...
Hebben jullie wel eens nagedacht over het naar de rdw gaan met een tekening, de tekening goedkeuren, frame in elkaar lassen, dit laten nakijken, de fiets in elkaar zetten , dit laten nakijken en als alles goed is mag je ook nog eens bpm betalen over de geschatte waarde...en vergeet de verplichte kat niet? Wat dat allemaal niet kost tov die 3 mille...
Waarom denken jullie dat de aangeboden eigenbouw zo gedaald is bij de rdw? ( behalve dat omkatten nu ook zo makkelijk niet meer gaat 8-) )
Een mooi onduidelijk eigenbouw kenteken is wel wat waard. Heb er nog steeds spijt van dat ik jaren geleden bij Andy H die Moto Martin niet gekocht heb, maar ja een 4 cilinder...

Ik snap je hele verhaal niet helemaal, maar, er zat een kenteken bij hoor. Maar, het doet er verder allemaal niet toe. Hij heeft die frikandel al lang verkocht.
 
Het feit was dat er een kenteken op zat wat gewoon weer te gebruiken was zonder dat je zelf het wiel opnieuw uit moet vinden bij de RDW...
En een harley eigenbouw is om een of andere ,,reden,, meer waard als een hardtail xs 650 of triumph....of Guzzi 8-)
 
Zeg Bral? Mis ik hier een icoontje? Heb je weer niet goed gelezen? Zei ik dat een kenteken van een Guzzi meer waard was dan van een xs? Dit waren slechts voorbeelden...
Als je de bladen met verkoopbrommers doorkijkt zie je dat eigenbouw Hd, om een of andere obscure reden...meer geld opbrengt als wat dan ook!
Voorbeeld: mijn verbouwde paarse orgel werd getaxeerd...zegt die kerel als er een hd blok onder gezeten had dan was ie 36000 gulden en nu kom ik niet verder als 22000!!! Dus uw opmerking over mijn mogelijke verscheiden was enigzins premature?


Ps...jij :] en ik niet....
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan