"B-movie" biker, welke movie dan ???????

vertel? ik neem geen kids meer aan!

Nee geen kids, de gewoonlijke "OCC zooi".
(Heb ik ooit van Ed31 gekregen. Die zat er mee in z'n maag van wege de negatieve publiciteit die OCC hier krijgt. Ed heeft een heleboel t-shirts en petjes en zelfs meubels ook over van OCC dus vraag het hem gerust)
 
Overgens, maandag ben ik bij OIT naar de onderdelen sale. Weet niet of het wat is dusssss...
Ed, gratis oliebollen! (onder het motto: Je bent wat je eet!)
 
Voor diegenen die interesse hebben (en diegene die dat niet heeft, hoeft nu niet te gaan vertellen wat een bud film het is }) ) ik heb nog Harley Davidson and the Marlboro Man op DVD (net uit).
 
Nope, ik hou er tot nu toe ook niet van om in amerika te bestellen, dus daar niet gezocht. In Europa tot nu toe niet kunnen vinden :(
 
fixing the shadow is ook uitgebracht onder de naam "Beyond the law"Ik ben al weken op zoek, via E-mule heb ik al een klein stukje van de film, maar nog lang niet genoeg
full
 
fixing the shadow is ook uitgebracht onder de naam "Beyond the law"Ik ben al weken op zoek, via E-mule heb ik al een klein stukje van de film, maar nog lang niet genoeg
(Afbeelding)

Bij Amazon.com verkopen ze hem voor $9.98.
Komen er nog een paar knaken aan shipping bij, maar is niet duur voor de prijs van het geld met de huidige dollar...
 
Goeeeeed. Ik heb gisteravond maar eens ff m'n nieuwste aanwinst 'The Last Chapter' bekeken.

Als er 15 minuten (van de 270) motoren zichtbaar zijn, is het veel. En dan ook nog in een rijtje achter elkaar.... Én een heel hoog schermpie & koffers gehalte (zie je wel; echte bikers hebben koffers! 8-) )

't Is niet echt een bikersfilm, boys. Het is meer een Cain & Abel verhaal (om toch een betje in de bijbelse/kerst sfeer te blijven) over een groepje mannen die in Canada de drugsscene in handen hebben en proberen te behouden. Het hele verhaal heeft wel wat van de Soprano's, maar dan zonder de humor. Geen slechte film, goede beelden enzo maar een beetje warrig is het allemaal wel, voorral in het begin. Je hebt continue het idee naar een deel 2 te kijken, zonder dat er een uitleg wordt gegeven over de verhoudingen, en wie wie is.. nu heet deze film ook 'The Last Capter II, the war continues' , dus zal er ongetwijfeld wel ergens een deel 1 zijn, hebbik nog niet kunnen vinden..... Maar als film, wel leuk, geeft wel een aardig realistisch beeld van de MC-scene, dus wie daarin geïnteresseerd is.....

Laten we het zo zeggen; mijn lieftallige wederhelft heeft meegekeken naar deze film (interesseerd zich helemaal niet voor 2-wielers, of wie of wat erop zit), en zich verbaasd over het feit dat er zo weinig bloed in voor kwam, er wijn werd gedronken door de Die-Hards, en dat het zulke 'gewone'mensen waren, dat MC-volk.

Ik ga deze films (het zijn er 3) dan ook maar niet copiëren, 'k zal Br@l (na broertjelief) de film wel geven, zodat'ie hem wel weer doorstuurd naar iemand anders (Knukkel ofzo), die hem dan maar weer doorstuurd naar weer iemand anders (Slow?) etc etc etc. Dan zie ik de dvd's tzt wel weer bij mij in de bus verschijnen.

Mocht er toch iemand de dvd's willen copiëren voor de rest, laat me dat dan ff weten; ik ga hier geen tijd aan verspillen.
 
I will guess, and think that these two websites will satisfy the intent of this post :]

Ik zal, zal veronderstellen en denken dat deze twee websites de bedoeling van deze post zullen tevredenstellen :]


http://www.sepnet.com/rcramer/biker.htm

http://www.roadratroberts1.bravepages.com/Biker%20Flicks.htm


My favorites, so far are "The Wild Angels" and "Hells Angels on Wheels", although I would really like to see "Rebel Rousers"

Mijn favorieten, tot dusver zijn "The Wilde Angels" en Engelen "Hells op Wheels", hoewel ik werkelijk "Rebel Rousers" zou willen zien;
 
yo poon , are you able to read dutch ?

are do you just pick some understandable quotes and then try to dig the rest ?
 
Was I right with the b-movie biker post above???? I am having more fun on this site since the hogs ate my brother!!!!


Was het recht van I met de B-movie biker post boven? ik meer pret op deze plaats heb aangezien de varkens mijn broer!!!! aten


8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)
 
Hij heeft ook ergens een vertaaltooltje opgeduikeld zo te lezen :P

en om in stijl teblijven:
Looks like he found himself a translation tool/site somewhere to post in dutch. :P
 
Ach, die Amerikanen kunnen al niet autorijden, laat staan motorrijden, en als ze al kunnen blijven zitten op hun brommer, dan rijden nog maar stapvoets, omdat als ze sneller rijden hun bitch eraf valt. Neem dan nog een cultuur waarbij iedereen vind dat de Amerikaan het beste van de wereld is, zeg maar de UBERMENSCH (50 jaar geleden hadden we daar een oorlog door zelfs maar die Amerikanen mogen dat schijnbaar wel denken)... Denk je dat daar ooit een GOEDE motor-film uit zal komen ? :}
 
Ach, die Amerikanen kunnen al niet autorijden, laat staan motorrijden, en als ze al kunnen blijven zitten op hun brommer, dan rijden nog maar stapvoets, omdat als ze sneller rijden hun bitch eraf valt. Neem dan nog een cultuur waarbij iedereen vind dat de Amerikaan het beste van de wereld is, zeg maar de UBERMENSCH (50 jaar geleden hadden we daar een oorlog door zelfs maar die Amerikanen mogen dat schijnbaar wel denken)... Denk je dat daar ooit een GOEDE motor-film uit zal komen ? :}


Is dat nou allemaal sarcastisch bedoeld... Of...

Als 't zo is, dan snap jij d'r in ieder geval geen reet van...

De vetste motors die ik ooit heb gezien (dan praat ik over de bouwers he, niet het fabrikaat), maakt niet uit of chopper, racer, dragster, crosser, whatever, kwam uit de States...
Wat dat rijden betreft... jij hebt zeker nog nooit een flattrack wedstrijd gezien..? Of een top fuel HD dragrace..?
En wat te denken van b.v. een Kevin Schwanz, Wayne Rainey... En om dan over de crossers nog maar niet te spreken... B.v. een Rick Johnson of Ricky Carmichael...
 
nou, het WAS sarcastisch bedoeld, maar zeg nu eerlijk, een Harley is "de" motor die uit de VS komt. Zo'n ding heeft dezelfde aandrijving als een T-Ford, klinkt hetzelfde en ook nog 1 carb te weinig. een high-speed chase (als ik die "sbs-sex" achtige filmpjes moet geloven) is al met 70km/h door de stad crossen. bovendien kunnen die amerikanen alleen maar RECHTUIT snel. (Schwantz en Rainey konden ook alleen maar goed rechtuit op fietsen die een VEEL hogere topsnelheid hadden dan de rest) en kijk maar naar de grote hoeveelheden ovals.. niet alleen voor het publiek alles te kunnen laten zien O-) teveel bochten en die Amerikanen snappen het niet meer (kijk bijv naar Mr Waterstofperoxide).

bigger != (always) better

uit een land met (onbegrensde) mogelijkheden komt er maar verdacht weinig zinnigs uit. maarja, wat wil je met een land waar de inwoners bezig zijn zichzelf de hele tijd op de rug te kloppen. als ik alleen al denk dat 90% van de amerikanen denkt dat ze 27% van hun BNP uitgeven aan ontwikkelingshulp (=0.25%)) zegt dat eigenlijk al genoeg. het herkiezingsfeestje kostte meer dan ze oorspronkelijk aan de GROOTSTE ramp allertijden willen geven.
 
nou, het WAS sarcastisch bedoeld, maar zeg nu eerlijk, een Harley is "de" motor die uit de VS komt. Zo'n ding heeft dezelfde aandrijving als een T-Ford, klinkt hetzelfde en ook nog 1 carb te weinig. een high-speed chase (als ik die "sbs-sex" achtige filmpjes moet geloven) is al met 70km/h door de stad crossen. bovendien kunnen die amerikanen alleen maar RECHTUIT snel. (Schwantz en Rainey konden ook alleen maar goed rechtuit op fietsen die een VEEL hogere topsnelheid hadden dan de rest) en kijk maar naar de grote hoeveelheden ovals.. niet alleen voor het publiek alles te kunnen laten zien O-) teveel bochten en die Amerikanen snappen het niet meer (kijk bijv naar Mr Waterstofperoxide).

bigger != (always) better

uit een land met (onbegrensde) mogelijkheden komt er maar verdacht weinig zinnigs uit. maarja, wat wil je met een land waar de inwoners bezig zijn zichzelf de hele tijd op de rug te kloppen. als ik alleen al denk dat 90% van de amerikanen denkt dat ze 27% van hun BNP uitgeven aan ontwikkelingshulp (=0.25%)) zegt dat eigenlijk al genoeg. het herkiezingsfeestje kostte meer dan ze oorspronkelijk aan de GROOTSTE ramp allertijden willen geven.


volgens mij snap jij nog niet eens wat FD bedoeld,
 
nou, het WAS sarcastisch bedoeld, maar zeg nu eerlijk, een Harley is "de" motor die uit de VS komt. Zo'n ding heeft dezelfde aandrijving als een T-Ford, klinkt hetzelfde en ook nog 1 carb te weinig. een high-speed chase (als ik die "sbs-sex" achtige filmpjes moet geloven) is al met 70km/h door de stad crossen. bovendien kunnen die amerikanen alleen maar RECHTUIT snel. (Schwantz en Rainey konden ook alleen maar goed rechtuit op fietsen die een VEEL hogere topsnelheid hadden dan de rest) en kijk maar naar de grote hoeveelheden ovals.. niet alleen voor het publiek alles te kunnen laten zien O-) teveel bochten en die Amerikanen snappen het niet meer (kijk bijv naar Mr Waterstofperoxide).

bigger != (always) better

uit een land met (onbegrensde) mogelijkheden komt er maar verdacht weinig zinnigs uit. maarja, wat wil je met een land waar de inwoners bezig zijn zichzelf de hele tijd op de rug te kloppen. als ik alleen al denk dat 90% van de amerikanen denkt dat ze 27% van hun BNP uitgeven aan ontwikkelingshulp (=0.25%)) zegt dat eigenlijk al genoeg. het herkiezingsfeestje kostte meer dan ze oorspronkelijk aan de GROOTSTE ramp allertijden willen geven.
zeg vriend dat jij een hekel aan amerikanen en dus blijkbaar ook aan harley's,hotrods en choppers.
prima maar rot dan op van dit soort topic's en ga je gal lekker bij je monatoetje vriendjes spuwen
wij komen toch ook niet op het tupperware topic met modder gooien wel!
kijk ieder zijn meug weet je
ik heb ook in het verleden wel eens op een blade en op een 748 gereden(kan en magdaar dus ook over oordelen)
en ik moet zeggen nee dat zijn niet mijn fietsen.
terwijl jij met een grote bek effe alles wat h-d en chopper is afdoet als
waardeloze rommel
en ik durf te wedden dat je er zelf nog nooit op gereden hebt.
je weet dus niet eens waar je het over hebt.
nou (en ik denk dat de rest het met me eens is)ik denk dat jij gewoon een dumbass bent met een te grote bek.
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
by the way :harley wil alleen maar rechtdoor?......buellx1!!???
 
Laatst bewerkt:
nou, het WAS sarcastisch bedoeld, maar zeg nu eerlijk, een Harley is "de" motor die uit de VS komt. Zo'n ding heeft dezelfde aandrijving als een T-Ford, klinkt hetzelfde en ook nog 1 carb te weinig. een high-speed chase (als ik die "sbs-sex" achtige filmpjes moet geloven) is al met 70km/h door de stad crossen. bovendien kunnen die amerikanen alleen maar RECHTUIT snel. (Schwantz en Rainey konden ook alleen maar goed rechtuit op fietsen die een VEEL hogere topsnelheid hadden dan de rest) en kijk maar naar de grote hoeveelheden ovals.. niet alleen voor het publiek alles te kunnen laten zien O-) teveel bochten en die Amerikanen snappen het niet meer (kijk bijv naar Mr Waterstofperoxide).

bigger != (always) better

uit een land met (onbegrensde) mogelijkheden komt er maar verdacht weinig zinnigs uit. maarja, wat wil je met een land waar de inwoners bezig zijn zichzelf de hele tijd op de rug te kloppen. als ik alleen al denk dat 90% van de amerikanen denkt dat ze 27% van hun BNP uitgeven aan ontwikkelingshulp (=0.25%)) zegt dat eigenlijk al genoeg. het herkiezingsfeestje kostte meer dan ze oorspronkelijk aan de GROOTSTE ramp allertijden willen geven.

Het zit je wel hoog hè...? En dan nog van alles erbij halen wat er helemaal niks me te maken heeft, hahaha!

Ik zou me niet zo opwinden als ik jou was. Is slecht voor je gezondheid.
Prettig 2005.
 
Terug
Bovenaan Onderaan