"B-movie" biker, welke movie dan ???????

Kent iemand The Motorcycle Diaries?
Pitch: 1952. De jonge Argentijnen Alberto Granado en Ernesto Guevara trekken op een oude Norton 500 uit 1939 door Latijns-Amerika. De vrienden worden er geconfronteerd met sociale en politieke wantoestanden, waardoor hun wereldbeeld veranderd. Ze besluiten te gaan vechten tegen sociaal onrecht.

Bijzonderheden: Gebaseerd op de dagboeken van Che Guevara, leider van de Cubaanse revolutie.


voor de leechers: FTD #364124
 
Re: Rusty Steel & Matt Black dd 08-03-2005

A gang of biker chicks known as the cycle sluts, drive into a small desert town to have some fun at the expense of the locals. But they discover that Willum (Don Calfa) a deranged scientist is digging up the dead and makin them into zombies, using them to work in a deep mine that's full of precious but deadly radioactive material. Then his plans are upset as the zombies break free of his control and turn on the townsfolk. Soon it's up to the chopper chicks and a bunch of blind kids wielding uzis to wipe out an army of the living dead !

:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}

Wow, met zo'n beschrijving kan je natuurlijk alleen maar verwachten dat dit een prachtig stukje cineasme is. Heb 'm alleen niet teruggevonden tussen de Oscar-nominaties...

Ik ben de draad een beetje kwijt, is er nu iemand onder hullie die mij kan helpen aan een DVD danwel VHS kopie van Fixing the Shadow cq Beyond the Law. Ook ik ik heb al een hele tijd de wondere wereld van het internet afgezocht maar dat lukte niet.

PS het valt me op dat er hier op de diverse sjopperfora altijd wel zo'n naar mannetje of vrouwtje komt in power-ranger pak om de boel af te zeiken.
Jongetjes en meisjes, leer nu toch eens:

WE DRINKEN ALLEMAAL DEZELFDE MELK, HET KOMT ALLEEN UIT EEN ANDERE TEPEL
 
Voor degenen die op zoek zijn naar "Fixing the Shadow" én thuis zijn in Usenet.......
FTD nr 383098, vanaf morgenavond te vinden op a.b.boneless.
Kwaliteit is helaas geen dvd, staat bij de cams '(
 
Voor degenen die op zoek zijn naar "Fixing the Shadow" én thuis zijn in Usenet.......
FTD nr 383098, vanaf morgenavond te vinden op a.b.boneless.
Kwaliteit is helaas geen dvd, staat bij de cams '(


Correctie: staat gepost met nr 383074 :P

Ben hem nu aan het binnenhalen, thanx voor de heads up Ed :}
(@ Ed: ik mail je van de week nog ff)

Mensen die usenet niet kennen, kunnen altijd mailen voor een kopietje :X
 
Re: Rusty Steel & Matt Black dd 08-03-2005

A gang of biker chicks known as the cycle sluts, drive into a small desert town to have some fun at the expense of the locals. But they discover that Willum (Don Calfa) a deranged scientist is digging up the dead and makin them into zombies, using them to work in a deep mine that's full of precious but deadly radioactive material. Then his plans are upset as the zombies break free of his control and turn on the townsfolk. Soon it's up to the chopper chicks and a bunch of blind kids wielding uzis to wipe out an army of the living dead !

:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}

Wow, met zo'n beschrijving kan je natuurlijk alleen maar verwachten dat dit een prachtig stukje cineasme is. Heb 'm alleen niet teruggevonden tussen de Oscar-nominaties...

Ik ben de draad een beetje kwijt, is er nu iemand onder hullie die mij kan helpen aan een DVD danwel VHS kopie van Fixing the Shadow cq Beyond the Law. Ook ik ik heb al een hele tijd de wondere wereld van het internet afgezocht maar dat lukte niet.

PS het valt me op dat er hier op de diverse sjopperfora altijd wel zo'n naar mannetje of vrouwtje komt in power-ranger pak om de boel af te zeiken.
Jongetjes en meisjes, leer nu toch eens:

WE DRINKEN ALLEMAAL DEZELFDE MELK, HET KOMT ALLEEN UIT EEN ANDERE TEPEL


Dit was een onwijs slechte film!!!
10 wijven op standaard Sportsters gaan vechten waarbij met ketchup ondergekliederde ledematen het beeld in werden gegooid!
Als je stoned bent is het lache geblazen!

De film "hell's angels 69" met Jack Nicholson is wel een echte aanrader, heeft opzich wel een geinig verhaal, en de bikes zijn echt VET!
 
De film "hell's angels 69" met Jack Nicholson is wel een echte aanrader, heeft opzich wel een geinig verhaal, en de bikes zijn echt VET!

Hebben we daar een kopie van beschikbaar? (usenet?)
Of van The Wild One? (vanwege de motor van Lee Marvin...)
 
Mwa, valt wel mee....kwestie van FTD-Watchdog installeren, invullen wat je allemaal ooit nog wilt hebben en je krijgt direct een melding als het gepost wordt :P

As ik me niet vergis is 'ie onlangs nog gepost

Krijg ik dan een hele zooi Spyware mee? Je wilt niet weten hoeveel van die crap ik na 3 jaar op m'n pc had... ondanks Ad-Aware enzo...
 
Krijg ik dan een hele zooi Spyware mee? Je wilt niet weten hoeveel van die crap ik na 3 jaar op m'n pc had... ondanks Ad-Aware enzo...

Nope, geen last van. Laat ik het anders zeggen: sinds de installatie van Watchdog niet ineens veel meer spyware.
Draai zelf ook regelmatig diverse anti-spyware progjes (1 is niet voldoende, kijk maar naar de vorige week uitgebrachte testresultaten).
Wellicht zou je het ff kunnen navragen op het FTD-forum?
 
Wild Angels: Blues is de leider van een bende Hell's Angels die na een aanvaring met de politie zonder motor komt te zitten. Hij besluit een motor van een agent te stelen, maar wordt neergeschoten en belandt in het ziekenhuis. Zijn bendeleden stellen alles in het werk om de gewonde Blues uit de handen van de politie te houden.

Film uit 1966
 
Ik heb the wild one (alleen dvd film, geen extra's) in bezit EN een brander
en op zich check ik regelmatig mijn mail O-) :X

Voor diegenen die usenet wel gebruiken: ook in alt.binaries.nl de 4 cd game van de teutels; American Chopper. Om je dood te lachen :]
 
O ja? Bewijs maar eens... ;)

Ik netjes kijken. Wat ik dan wel weer typerend vind, is dat de mail bij ongewenste mail stond }) (die shovel rijders ook altijd ;) )

You've got mail
 
Terug
Bovenaan Onderaan