Wat is jouw favorite biker magazine??

Zou jij een Hardcore chopper abo willen hebben?

  • Ja, ik wil

    Stemmen: 12 37,5%
  • Nee, choppers zijn toch nix

    Stemmen: 7 21,9%
  • Fuck off met je abo!

    Stemmen: 13 40,6%

  • Totaal aantal stemmers
    32
full
 
Heb ook nog een -Bike works- gejat bij bikehospital...
Leuk blaadje met leuke artikels.
Natuurlijk ook een artikel van onze eigen FD (over Nutty Koteboom en z'n hippy killer die ik overgens ook in een Ol'school Rodz zag met een mega Rod.)
 
Heb ook nog een -Bike works- gejat bij bikehospital...
Leuk blaadje met leuke artikels.
Natuurlijk ook een artikel van onze eigen FD (over Nutty Koteboom en z'n hippy killer die ik overgens ook in een Ol'school Rodz zag met een mega Rod.)



Hebben ze die daar..? De meeste mensen kunnen dat blad in de States niet ééns vinden.
 
Tsja, zulke blaadjes vind je alleen bij en worden alleen gelezen door de ECHTE techneuten.
Voor de meeste figuren zoals Knukkel is al die techtalk abracadabra.
 
Tsja, zulke blaadjes vind je alleen bij en worden alleen gelezen door de ECHTE techneuten.
Voor de meeste figuren zoals Knukkel is al die techtalk abracadabra.

Slow er bestaan ook techneuten die helemaal geen boekjes nodig hebben om iets te bouwen !!! Die techneuten investeren in machines en onderdelen en niet in boekskes. (Die lenen wij meestal) O-)
 
Nee ik moet Knukkel toch even steunen, zeker nu met een jag-leg !!

Ja jullie doen het goed samen hoorde ik al...
De een een jet lag de andere een drag leg. Een soort moderne heckle en Jeckle zullen we maar zeggen.
Zijn jullie ook samen bezig met dat ultra geheime project? Wel spannend overgens hoor. Als het is wat ik hoor dat het is dan ben ik jaloers.
Ben benieuwd!
 
Ja jullie doen het goed samen hoorde ik al...
De een een jet lag de andere een drag leg. Een soort moderne heckle en Jeckle zullen we maar zeggen.
Zijn jullie ook samen bezig met dat ultra geheime project? Wel spannend overgens hoor. Als het is wat ik hoor dat het is dan ben ik jaloers.
Ben benieuwd!

Ik weet niks van geheime projecten, maar wij zuiderlingen steunen elkaar een beetje. En bij mij valt er nou niet veel te projecten en daar baal ik behoorlijk van. Ik had eigenlijk deze zomer willen tuffen maar dat wordt weer niks. Zodra ik weer kan lopen sluit ik me een aantal weken op in mijn customize kelder.

Greetzzzz
 
[stirshitmode]
He das nou sneu Frenske...
Jij steunt Knukkel maar hij doet er weinig mee.
Je bent 1 van de weinigen die hij niet geinformeerd heeft waarschijnlijk.
[/stirshitmode]

I feel for you bro!
 
ik heb sinds vorig jaar Augustus een abonnement op the Horse..
moet zeggen.. ondanks de rednecks.. mijn favoriete mag...

Maar sinds Januari lopen ze te kloten met de levering.. elke keer te laat.. vele emails aan gespendeerd en ik krijg ze echt niet op tijd.. (heb net pas Maart gekregen...).

Ik heb dus mijn abonnement rechtstreeks uit de US genomen.. heeft er hier iemand dezelfde ervaringen??? of misschien het abonnement hier in NL genomen?
Matoe
 
idem, heb sinds kort een abo.
blad 28/feb verstuurd, nooit aangekomen. Na een telefoontje opnieuw gestuurd en
toen na een week ontvangen.
(gratis shirt eveneens 28/feb verstuurd en pas half april binnen gekregen!!)
Gewoon bellen. Dat helpt. Ze hebben een gratis skype nummer op de site staan.

@FD: Waar gaan we die bestellen?
 
Horse is helemaal niet K*T.

Deze maand sta ik er mooi weer in...Met vermelding op de cover !

jammer dat ze de naam van Marcus Walz niet goed konden schrijven. Maar ja, dan moet je ook geen nep knuckle in de Horse willen zetten hoor

full


[wake-upmodus]That'll be the day[/wake-upmodus]
 
Terug
Bovenaan Onderaan