Customizen

kid

Rookie
18 nov 2004
2
0
:? Al sinds enige tijd wil ik mn dragstar laten verbouwen.
Wie weet een adres, in een straal van 40 km rond Den Bosch, waar ik dat kan laten doen. :]
 
Gewoon in 1 keer goed doen, en naar Nijkerk brengen.
Of gewoon zelf doen. Ik neem aan dat je het niet te radikaal wil? Bekijk de 'bolt-on catalogus' van de Snelweg Havik maar eens goed. Als je weet hoe een schroevendraaier werkt, kom je een heel eind.
 
Wat wil je eraan verbouwen dan? Ik heb zelf ook een dragstar en mijn winterprojectje bestaat uit:

- Bredere voorvork
- Breed stuur
- Andere koplamp??
- Stalen remleidingen
- Tassen eraf
- Bagagerek eraf
- Sissybar eraf
- Duozit eraf

Inmiddels heb ik het stuur en de voorvork gedemonteerd. Zaterdag ga ik naar Numansdorp (JB custom factory / Bass custom bikes) waar brede balhoofdplaten en bussen gemonteerd worden, tenvens worden de onderpoten verchroomd. Vervolgens zet ik zelf de boel weer in elkaar.
 
Gewoon in 1 keer goed doen, en naar Nijkerk brengen.
Of gewoon zelf doen. Ik neem aan dat je het niet te radikaal wil? Bekijk de 'bolt-on catalogus' van de Snelweg Havik maar eens goed. Als je weet hoe een schroevendraaier werkt, kom je een heel eind.


Als er 1 merk spullen is dat ik juist af zou raden (highway Hawk).... pis bakken staal met fluppie fluppie chroom er over; Heb menig Japanse chopper met dat spul gezien: zowel nieuw als 1 jaar daarna, en dan ziet her vaak al belabberd uit...

Beter wat duurder spul pakken, of zelf maken, en er veel langer lol van hebben zou mijn advies zijn ! Lekker wat custom blaadjes lezen, kijken wat je mooi vindt en dan bekijken wat je wilt, uitreken wat het zou kosten (zelf maken/laten maken) en aan de slag; stap voor stap. Er zijn meerdere plekken waar je dat (ook met niet-Harley's) kunt (laten) doen. (ff een paar Bigtwinnetjes er op na slaan en rustig lezen wat er te krijgen is)
happy.gif


Suc6!!
 
Wat wil je eraan verbouwen dan? Ik heb zelf ook een dragstar en mijn winterprojectje bestaat uit:

- Bredere voorvork
- Breed stuur
- Andere koplamp??
- Stalen remleidingen
- Tassen eraf
- Bagagerek eraf
- Sissybar eraf
- Duozit eraf

Inmiddels heb ik het stuur en de voorvork gedemonteerd. Zaterdag ga ik naar Numansdorp (JB custom factory / Bass custom bikes) waar brede balhoofdplaten en bussen gemonteerd worden, tenvens worden de onderpoten verchroomd. Vervolgens zet ik zelf de boel weer in elkaar.


Bass is goed!!! Als je het zelf niet kan of wil...een beregoedadres...
 
Terug
Bovenaan Onderaan