Choppertown... The Sinners..

'Flyin' Dutchman

MF veteraan
9 sep 2004
1.126
0
Een nieuwe documentaire/film die in de maak is... Ala biker build off, maar dan "the down & dirty way".. Dus eigenlijk hoe het echt zou moeten.. Iedere "average joe" die zijn chopper thuis in de schuur bouwt met zijn zwaar verdiende geld kan zich hier in terugvinden.
Het is een documentaire die gaat over de Sinners, een underground motorfiets en hot rod club, uit Zuid California. Ze zijn drie maanden gevolgd met de camera's van Zack en Scott van One World Studios, die het geheel tot een onafhankelijke, low budget film inelkaar draaien.. In de film bouwen ze een motorfiets voor club member Kutty Noteboom... Ze hopen er uiteindelijk toch de bioscopen mee te bereiken.. In ieder geval in Amerika.. Als wij nu ook wat support geven, dan kunnen we hier misschien ook nog wat verwachten... (Ik weet iets meer dan jullie, maar daar moet 'k helaas m'n mond over houden ;) )

Check Zack en Scott's site voor wat meer info: www.choppertown.net

Hier alvast wat foto's die ik op de Choppertown movie party heb gemaakt..

Enjoy!

3613.jpg


3610.jpg


3608.jpg


3607.jpg


3606.jpg


3605.jpg


3604.jpg


3603.jpg
 
FD,
Hoe is het uiteindelijk gegaan met de mov?
Ik heb vandaag maar de dvd besteld...
 
FD,
Hoe is het uiteindelijk gegaan met de mov?
Ik heb vandaag maar de dvd besteld...


da's grappig, kon ook al niet wachten en heb em dus ook maar besteld, maar volgens die gasten op dat fuck forum had niemand em al gezien.. kon dus wel eens lang gaan duren voor ze em hierheen sture....
ben erg benieuwd
 
FD wel introduced in the Chopperscene...
http://www.clubchopper.com/forums/showthread.php?s=&postid=304023#post304023

Leuk man!

Overgens Rusty, hun commentaar op mijn vraag over wanneer shipment:
QUOTE
we apologize and humbly ask for your patience for a few more weeks, one day very soon you'll come home and it will be waiting for you on your doorstep...and we promise it will be worth the wait.
UNQUOTE

volgens mij kunnen ze alle orders van over de hele wereld niet aan!

Vandaag kreeg ik nog een mailtje van een gast van Ebay, dat ik nog effe geduld moest hebben voor m'n chopperboekie zou arriveren, want ze verwachtten een orkaan!!
haha
 
Ik was vandaag wat eerder naar huis gegaan en hij ligt in de bus!!
Knukkel gaat lekker DVD kijken! *D
 
Toch wel niet te vergeten, de grijsgespeelde "B" rated Biker movies...oh yeah!
Inspiratie in overvloed..niet qua acteertalent maar euh..that's not the point!Hier een 1966 filmposter...ooit gevonden in een Ventura (Calif.)thrift shop..

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan