Choppertown... The Sinners..

Toch wel niet te vergeten, de grijsgespeelde "B" rated Biker movies...oh yeah!
Inspiratie in overvloed..niet qua acteertalent maar euh..that's not the point!Hier een 1966 filmposter...ooit gevonden in een Ventura (Calif.)thrift shop..

(Afbeelding)

Ben een tijdje geleden nog effe in Ventura geweest,
ook bij die thrift store en bij die 2 errug dure "antique" shops,
tering wat een geld voor die spullen....helaas geen posters meer gezien!
Ben je ook nog bij die gast geweest met die verkleurde kajaks?
Die had erg vette hotrods staan!
 
Ik vond het wel apart hoe het nieuwe blok werd 'ingereden'.
Gewoon meteen beginnen met een burn-out... zonder een meter te hebben gereden!!

Ook leuk om vervolgens te zien wat een onbeschermde koppeling met je spijkerbroek kan doen!
 
Black power!! :+ :+ :+


Hij is echt vet!! 8-)

P.s. Al bij de photo credits gekeken achterop het boekje..? ;)

Dat weet ik al zonder de dvd te hebben. Ik had je naam genoemd in het topic op clubchopper en daar werd je nog even ge-eerd voor je bijdrage.


Ik vond het wel apart hoe het nieuwe blok werd 'ingereden'.
Gewoon meteen beginnen met een burn-out... zonder een meter te hebben gereden!!

Is er een andere manier dan?
 
Rusty..bedoel je die kerel ietsje hoger Main street op? Met ook z'n gechopte en gechannelde 32-er ?..

Ja, die gozer met die verlopen kajak shop!
ben er nu 2 keer geweest en t enige wat ie doet is een beetje ouwehoeren en bier drinken!! (wat een superleven)
En Super rods bouwen natuurlijk...

Ik was met vrienden op bezoek bij "rustbox", aan de andere kant van Ventura verbouwt ouwe roestige VW bussen e.d.
 
AHAH!
Vrouw belt net. Hij is binnen.
Ik ga me ziek melden en kijken.
full
 
Ja, die gozer met die verlopen kajak shop!
ben er nu 2 keer geweest en t enige wat ie doet is een beetje ouwehoeren en bier drinken!! (wat een superleven)
En Super rods bouwen natuurlijk...

Ik was met vrienden op bezoek bij "rustbox", aan de andere kant van Ventura verbouwt ouwe roestige VW bussen e.d.

Yep, bij Jason!(rustbox)
Trouwens,de meeste shops in Ventura zijn ondertussen "verlopen" en inderdaad iedereen "ouwehoert en zuipt bier" dag in dag uit...op 15 jaar is dat gat zo uitgeblust joh...vroeger was DIT de Harley town to be !Ik heb daar dus wel over al die jaren een hoop oud en vrij zeldzaam chopper spul gevonden..
 
Yep, bij Jason!(rustbox)
Trouwens,de meeste shops in Ventura zijn ondertussen "verlopen" en inderdaad iedereen "ouwehoert en zuipt bier" dag in dag uit...op 15 jaar is dat gat zo uitgeblust joh...vroeger was DIT de Harley town to be !Ik heb daar dus wel over al die jaren een hoop oud en vrij zeldzaam chopper spul gevonden..

Hey wat grappig dat je zelfs Jason kent! Hij is nu verhuist naar Visalia, waar ie een werkplaats heeft die op een oude western-set lijkt, erg cool
tien keer beter als inderdaad die verlopen rommel Ventura!
heb je in de buurt nog wat mooie adresjes voor chopper spul?? *D
 
ik heb die choppertown film ook gezien, wel cool.

maar eigenlijk niet zo heel anders als hier, coole motoren, coole auto's en punken......

alleen iets mooier weer en iets coolere motoren... ;)

het leukste vond ik eigenlijk die dikke Rico die naar die boekenkast inklapte bij een burnout eigenlijk.. ;)

en ik vraag me af of die Jason Jessee zich nou wat aanstelde voor de film of echt helemaal van de ratten besnuffeld is :?
 
Kutvlucht... alles kut.. Lees maar 's op FUCK!

Morgen hopelijk naar Nor Cal.


Wireless laptop werkt wel super! 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan