Z1000 - Z750 meeting plaza deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik bedoel ermee te zeggen als we met een paar man zijn.
ik heb namelijk geen zin om zo iets alleen te doen.
het is al een lang stuk rijden en dat in je eentje wordt wel saai.
we zullen tegen die tijd wel zien.
je moet tch ook een beetje behoorlijk weer hebben.
plus dat ik het nu nog te ver vooruit plannen vindt.
Ik begrijp 't wel, met meerdere is 't wel zo leuk, al ben je maar samen ;) Ik hou 't in de gaten en geef nog wel een keer een seintje/herinnering..
Denk wel dat 'we ons' op tijd moeten aanmelden, je kunt niet wachten tot een paar dagen ervoor om het weerbericht in de gaten te houden.. :? 8-)

lijkt me erg leuk...
weet alleen niet of wij als 750's welkom zijn, maar een delegatie vanuit Nederland zijn we eigenlijk wel aan onze stand verplicht toch ?
Jahoor..op de pics van vorig jaar staan zels een ZX-10-R en een ZX-1200-R..daar maken ze heus geen probleem van ;)
En idd zou een afvaardiging uit nederland wel leuk zijn! *D
 
Hey Muis..op het duitse Z1000-forum hebben ze ook een muis, Ninja-Maus genaamd :P

full
 
met zoals het gisteren ging met de server komen we in 5 jaar nog niet aan deel 10 toe. :X
Ha, ik dacht al dat het aan mij lag......misschien dat ze een beetje onderhoud aan de server aan het plegen waren, er was een potje voetbal op de buis dus minder activiteit op het forum. Behalve dus als je niet van voetbal houdt :( .
 
Daar er niet meer gespamd word met tankpads... :X ...heb nog wat spellen liggen hier in muizenhuis :+

enige piccies van het spel :P

Nog te bestellen ...mail me je adres en het komt door je gleuf :X

Bijlage: rossi-in-actie.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ha, ik dacht al dat het aan mij lag......misschien dat ze een beetje onderhoud aan de server aan het plegen waren, er was een potje voetbal op de buis dus minder activiteit op het forum. Behalve dus als je niet van voetbal houdt :( .

het lag dus niet aan jou.
ik vond het zwaar frustrerend.






















netjes verwoord he. :+
 
Mooier....remschijven....vind deze toch wel het lekkerst van alle piccies tot nu toe :9~

deze heeft pas een lekker achterkantje...

ik denk dat ik goed met mijn duitse naamgenoot op zou kunnen schieten.... :9 :P


full


:+ :+ :+
 
Hier nog een met van die wave disk....deze eindigde als 36ste in de 2003 editie van de 24 uurs race van Le Mans *D

full


let ook op zijn stuurdemper
 
zaterdag 12.00 u bij goedhart das gezellig kennen we daar ff t koffie app. leeg zuipen. muis als jij nog komt neem ff een cdtje met gp 500 mee voor mij a.u.b :]
 
alhoewel het spuitwerk wel heel fraai is :} :} :}

je hoeft er niet van te houden persoonlijk....maar toch heeft het wel wat :)

full
 
Mooier....remschijven....vind deze toch wel het lekkerst van alle piccies tot nu toe :9~

deze heeft pas een lekker achterkantje...

ik denk dat ik goed met mijn duitse naamgenoot op zou kunnen schieten.... :9 :P


(Afbeelding)

:+ :+ :+
Dan moet je meegaan.. ;)
Over 'Meeting' gesproken, van 17-06-'05 t/m 19-06-'05 is er (..voor de 3de maal..) een Z (..okay, 1000, maar 750's zijn natuurlijk ook welkom..) meeting, georganiseerd door het duitse Z1000-forum..iemand zin in :? *D
Duitsers kunnen dat wel..zo'n weekend organiseren! Beetje Z's kijken, motorrijden, slap (..duits :P ..) lullen, biertje/bratwurst en natuurlijk RAMMSTEIN luisteren 8-)

http://www.z1000.de/forum/
..en deze :? Die andere met die opstaande kont is typisch duits :r Nahjah, deze natuurlijk ook! :?

full
 
deze screenshot doet me een beetje aan #550 Ray denken....oranje bike...bijna het zelfde pak.. :) in ieder geval dezelfde stunts :+ :+ :+

full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan