Z1000 - Z750 meeting plaza deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
sja ik had hem al va augustus liggen. verjaardagscadeau. vind de jouwe mooier hoor :+
o, maar dan ben je lief hoor...
full
 
Voor de bikkels die morgen gaan rijden


De verwachting tot morgen middernacht
Opgesteld op 10 december 2004, om 12.04 uur.

Ook morgen wolkenvelden en mist

Het vriest in de oostelijke helft van het land nog 1 tot 3
graden. Alleen in de westelijke helft ligt de temperatuur
onder een wolkendeken boven het vriespunt. Aan de rand ervan
komt nog (aanvriezende ) mist voor bij temperaturen tussen 0 en
min 3 graden. De zuidelijke wind is zwak tot matig.
De mist breidt zich geleidelijk naar het noordenoosten uit en
gaat geleidelijk over in nevel.
De middagtemperatuur is een graad of 2. De wind draait verder
naar zuidwest en is overwegend zwak tot matig.

Vannacht vormt zich weer lokaal mist of blijft de wolkendeken
onopgelost. De minimumtemperatuur ligt rond het vriespunt.
Morgen is er ook veel laaghangende bewolking en eerst mogelijk
lokaal mist. De kans op zon is gering. De middagtemperatuur
wordt een graad of 3. Er staat maar weinig wind.


een extra lange onderbroek kan geen kwaad lijkt mij :o

Ik ook met mijn grote mond. De voorspellingen van dat KL#TE :( KNMI! Kou maakt mij niet zo veel uit, maar water en kou gaan slecht samen. Momenteel miezert het hier, en is mijn gemeente de B-wegen en fietspaden als vast preventief van een forse laag pekel aan het voorzien..... Dat belooft niet veel goeds. Ik hou morgenochtend om ca. 11.00 het forum in de gaten of we gaan of niet. Als ik achter mijn pc zit, zie ik n.l. ook direct wat voor weer het buiten is.
 
Zou het nu echt zo zijn dat we in winter vervallen tot een meeting plaza van virtuele Z-rijders die alleen nog maar rondrijden op Z'tjes die m.b.v een computerprogramma op een beeldscherm getoverd worden :?
 
Zou het nu echt zo zijn dat we in winter vervallen tot een meeting plaza van virtuele Z-rijders die alleen nog maar rondrijden op Z'tjes die m.b.v een computerprogramma op een beeldscherm getoverd worden :?
yes sir...en je kan nog steeds bestellen.... :+ :+ :+
full
 
het is een alternatief voor winterse perioden :+ :+ :+

toch een beetje het gevoel hebben... O-)
Je kan gewoon doorrijden hoor.
Je koopt gewoon een pekelfiets (het liefst een Honda) en rijden maar.
Het gevoel komt dan vanzelf zeker het eerste half uur daarna voel je niet zo veel meer. O-)
Ben dan ook net skisokken en 'thermobinnenhandschoenen' wezen kopen.


O ja,.. het leven is als een lul, keihard en toch te kort :+
 
Muis, het draait!
Heb onze sympathieke Spaanse vriend Gibernau direkt eens kennis laten maken met de berm... B|
Ik kreeg wel een melding dat glide3.dll ontbrak, maar dit heb ik genegeerd en hierna geen meldingen meer gehad :? .
Nu nog een plezierstok oid aanschaffen.......staat ons Zetje in de downloadlijsten als "Z1 street en race"?
 
alons-rroyce.z1...

dat is de Ztje...alleen die instaleren

enne ...hoe is t met gibernau nou??? :+ :+ :+
 
Laatst bewerkt:
Muis, het draait!
Heb onze sympathieke Spaanse vriend Gibernau direkt eens kennis laten maken met de berm... B|
Ik kreeg wel een melding dat glide3.dll ontbrak, maar dit heb ik genegeerd en hierna geen meldingen meer gehad :? .
Nu nog een plezierstok oid aanschaffen.......staat ons Zetje in de downloadlijsten als "Z1 street en race"?
http://www.poluxcriville.net/Novedades.asp?id=367

hier kan je hem van de site zuigen
 

Lekker bezig muis.
Nou hij draait hier ook, maar how the f....k installeer je een seizoen en waar kun je die vinden. Mijn spaans is niet zo best en op de engelse site kom ik er ook niet achter hoe ik een seizoen kan binnenhalen???? Misschien kun je nog antwoorden voordat je met drie lange onderbroeken aan op de motor stapt :} . De groeten aan Maestro als ie nog meegaat........het kriebelde behoorlijk om te gaan zei ie.
 
Lekker bezig muis.
Nou hij draait hier ook, maar how the f....k installeer je een seizoen en waar kun je die vinden. Mijn spaans is niet zo best en op de engelse site kom ik er ook niet achter hoe ik een seizoen kan binnenhalen???? Misschien kun je nog antwoorden voordat je met drie lange onderbroeken aan op de motor stapt :} . De groeten aan Maestro als ie nog meegaat........het kriebelde behoorlijk om te gaan zei ie.
:+

http://www.gp500store.co.uk/motogp.htm

de bovenste is seizoen 2004...aan klikken en dan opslaan als....openen met winzip of winrar...instaleerd zich vanzelf.

superbike seizoen

http://www.gp500store.co.uk/sbk.htm


weet niet of ik mee ga

naar bodegraven is t al 70 km

dan nog een ronde van 100 en dan weer 70 terug....zie t niet zo zitten...zit hier ook potdicht

moet vanavond en vanacht ook nog werken...denk niet dat ik dat trek op mijn leeftijd
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan