Z1000 - Z750 meeting plaza deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
JAAAAAAAAAAAAa...ben thuis...tot 8 uur ..mot werken ;(

was donderdag avond aan de deur bij je....maar niemand thuis ;(

oja....doet je mobiel het niet meer?????

:+

Anders rijd je zo ff langs voor je werk, komt er bijna langs toch :? Heb nieuw nr. Stuur je wel ff sms. Enne tja voor m`n deur is leuk maar m`n bel doet ut niet. AAN DE DEUR WORD NIET GEKOCHT B|



:+
 
Tip van de week


Pekel spoel je alleen af met KOUD water.

Dus diegene die doorrijden en na de rit hun fiets afspoelen...aleen KOUD water gebruiken
 
nou bikkels, jullie hebben wat gemist hoor...
een minimeeting met 5 man: Tuoontje, VFRed, CjibHater , Hollandkawa et moi, niks koud, niks mist, gewoon lekker gereje... vliegtuigjes gespot bij Schiphol en gelijk bij thuiskomst de fiets ff heet afgespoten bij de buurman, is een verhuurbedrijf, das makkelijk.
Piccies krijgen we morgen...
Fulleke, om de rest nog meer een schuldgevoel te geven: je ben vergeten te noemen dat we ook nog grootmoeders pannenkoeken- (of pannekoeken-)huis hebben bezocht om daar ons zelf helemaal vol te vreten. Maar inderdaad, er was niets mis met dit ritje. Ook mijn Z is al weer blinkend schoon. 8-)
 
Goed heren nu weer even serieus Z nieuws.
ik heb op de beurs in utrecht een schitterende topkoffer gevonden van dik 20liter.
Heb hem vanmiddag meteen gemonteerd en proefritje mee gemaakt.
Bij 160km/u begint de voorkant wat licht te worden maar dat is dan ook alles.
Kwam bij de Hemweg nog een groepje motorrijders tegen een eentje was zo vriendelijk mij deze foto te mailen.

(Afbeelding)

JOEPIE! ben ik niet meer de enige die zo af-en-toe een bagagerek op de Z schroef. Staat voor geen meter, maar dat maakt nie uit. :)
 
Fulleke, om de rest nog meer een schuldgevoel te geven: je ben vergeten te noemen dat we ook nog grootmoeders pannenkoeken- (of pannekoeken-)huis hebben bezocht om daar ons zelf helemaal vol te vreten. Maar inderdaad, er was niets mis met dit ritje. Ook mijn Z is al weer blinkend schoon. 8-)


nou dat was echt lekker alleen jammer dat fulleke dat meisje wat ons bediende ook dubbel licht aan probeerde te praten en toen ook nog over een tank pad begon die bij haar ook wel zou staan. Nou dan zit je toch wel erg met dat spul in je maag :+
 
Laatst bewerkt:
nou dat was echt lekker alleen jammer dat fulleke dat meisje wat ons bediende ook dubbel licht aan probeerde te praten en toen ook nog over een tank pad begon die bij haar ook wel zou staan. Nou dan zit je toch wel erg met dat spul in je maag zitten :+
GRRRRRRRRRRRRR...


:+ LOL
 
ik denk dat ik toch ook maar een rooie koop
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan