Z1000 - Z750 meeting plaza deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
zo die van mijn is ingereden 8-)
full
 
volgens mij moeten die zijspiegels ook vervangen worden? had nu niet echt dat je zegt een goed beeld van wat er achter mij gebeurd.
Ook het stellen lukte niet echt met die standaard spiegels.
Is het handiger om die spiegels te nemen van kawasaki zelf of zijn er misschien betere/goedkopere van een ander merk verkrijgbaar??
 
volgens mij moeten die zijspiegels ook vervangen worden? had nu niet echt dat je zegt een goed beeld van wat er achter mij gebeurd.
Ook het stellen lukte niet echt met die standaard spiegels.
Is het handiger om die spiegels te nemen van kawasaki zelf of zijn er misschien betere/goedkopere van een ander merk verkrijgbaar??

de meeste zijn goed te spreken over de stuurspiegels.
 
nog even over die kentekenplaathouder zo'n kleintje met verlichting en richtingaanwijzer zijn die nu echt zo duur rond €180? ik heb dan nog wel 20% korting gehad dus komttie op €144 het is wel een orginele van kawasaki, vindt het toch nog een puistgeld voor zoiets.
 
nog even over die kentekenplaathouder zo'n kleintje met verlichting en richtingaanwijzer zijn die nu echt zo duur rond €180? ik heb dan nog wel 20% korting gehad dus komttie op €144 het is wel een orginele van kawasaki, vindt het toch nog een puistgeld voor zoiets.
Ga d'r maar vanuit dat 'origineel' alles duur is..je kunt beter ff rondkijken! ;)
 
Ga d'r maar vanuit dat 'origineel' alles duur is..je kunt beter ff rondkijken! ;)
:^
Er zijn genoeg 'niet originele' vervanginsonderdelen die net zo mooi of zelfs nog mooier zijn dan die van kawasaki zelf, ik zou zeggen, ga rustig op zoek naar leuke dingetjes op sites en bij dealers is ook genoeg te vinden :}
 
Nou Jessy, je had t net zo goed voor elkaar als ik 8-)
Kpl heeft vandaag mijn Ztje gewassen :)
Alleen had hij m VANMIDDAG zelf vies gemaakt :]
Enne hij vindt de Z steeds leuker worden *D

Nog de beloofde piccie:
full
 
Beste mede Z-ers,

Ik neem de komende weken geheel vrijwillig (en met tegenzin : }) een zeer zware taak op mijn schouders: ik zal persoonlijk nagaan of de Canarische eilanden een geschikte lokatie zijn voor de Januari 2006 meeting. Ik heb de kaarten al ingepakt, en ik hoop dat ik de zeer zware taak naar behoren voor jullie kan invullen.

Hou het leuk en levendig op dit forum, en ik zie jullie wel in deel 4 (of 5). 8-)
(Afbeelding)
Wij wensen je een fijne werkvakantie :+
 
nog even over die kentekenplaathouder zo'n kleintje met verlichting en richtingaanwijzer zijn die nu echt zo duur rond €180? ik heb dan nog wel 20% korting gehad dus komttie op €144 het is wel een orginele van kawasaki, vindt het toch nog een puistgeld voor zoiets.
90 euro bij Molenaar IJsselstein..

piccie van de mijne, stuurspiegels kan ik je aanraden !

full
 
Ja, doe dat......ben ik ook braaf me bezig.(dinsdag examen)
Tussendoor kijk ik ook stiekem hier even ;) .


Ik woensdag examen :( Maestro gaat het niet redden

Grr spiegeltjes aan stuur passen niet. Gaatjes te smal voor boutjes. Enfin, wordt aangewerkt enne volgende week rijdt maestro met stuurspiegels *D
 
nog een piccie van de kentekenplaat van Molenaar, heb je ook geen gedonder met relais en zo, lampjes doen het meteen goed...

full


en plak je wel je MF sticker ??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan