Chopper gezocht

Menze

MF'er
7 jun 2004
99
0
Groningen
Ik ben net geslaagd voor mijn examen en ben nu op zoek naar een beetje een mooie chopper, of beter gezegd, wat een mooie chopper gaat worden. Maar hoewel ik examen heb gedaan op een <25kw motor, ben ik geen kleine jongen en daarom bang dat als ik een <25kw motor, zoals een Virago of een Savage koop,ik met mn knieën tegen het stuur kom. Daarom wil ik een zwaardere motor kopen om deze vervolgens terug te zetten naar 25kw.

Kent iemand daarom een een model chopper dat wel van een redelijk formaat is, maar niet duurder dan 4000 euro (2e hands wel te verstaan)?
 
Ehrm... De intruder is niet echt klein, magna's natuurlijk (doh), en je zou kunnen denken aan een shadow. D'r is een heleboel keus: en als je forward-controls erbij koopt, of highway-steps, dan kom je een heel eind.
Ik rij zelf op een 700 magna, met highwaysteps, en ik zit zeer comfortabel. Maar da's dus niet 25kw....
 
Jazeker: je hoeft niet meer met je knieen tegen de tank, maar kunt ze in een wat rechtere hoek naar voren zetten. Nog beter is natuurlijk highwaysteps, maar dat is mijn persoonlijke voorkeur. Daar kun je namelijk je enkels op leggen, en dus helemaal languit aan het stuur hangen ;-)
 
hey bedankt man, ik dacht het voornamelijk voor het uiterlijk was, het ziet er namelijk wel een stuk beter uit.
 
(kuch)..........eh.... http://www.marktplaats.nl/index.php3?url=/markt/motoren/yamaha/47434.htm

Aanrader! en voor a hell of a lot minder dan 4 ruggen En geschikt voor lange type's.

full


Ik weet eventueel ook nog een goed onderhouden Shaduw 1100 voor je, heeft altijd een behoorlijk 'long legged lady' op gereden.
 
Ik denk er over na om mijn huidige trots te verkopen.. is al 25kw op kenteken, 600cc.

Ik ben 2.05m en rij er nogsteeds met plezier op. Mijn 25kw verloopt in februari en ik wil dan een 1100 gaan rijden. Als je interesse hebt moet je het me maar effe mailen..

Zo zag ie er uit, zoals je ziet met highwaysteps:
HondaShadowVT600VLX.jpg


Nu met rechter stuur.. (is een hele vooruitgang) en eventueel passende 20-liter Harley tank (maar dat is geen porum :) ).. heb er ook nog een sissybar bij enzo.. naja als het je wat lijkt hoor ik het wel..
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog een intruder te koop staan voor rond de 2500€ is een vs700 uit 89.
 
Ik heb toevallig een potje gehaald vorig weekend.
Werkt redelijk goed maar is wel bewerkelijk en kost o zo veel t-shirts...
 
En je wijsvinger gaat er enorm zwart van worden.... maar het werkt wel! Zowel de chroom als de alu Belgom staan bij mij altijd stand-by (tja, ekstergedrag, ik weet het).
 
Let op je hebt belgom voor chroom

en belgom voor alu...

Niet verwisselen dus geen Belgom alu op chroom gebruiken...


Trouwens ooit beide fietsen gehad zowel een vt1100C als een intruder 1400..

De vt1100C voelt wat zwaarder aan maar de remmen mogen wel iets beter..De 1400 is weer wat smaller en voelt wat kleiner aan maar die toerentallen jezus lijkt wel een vrachtwagen..

Niet kapot te krijgen die fietsen..
 
Terug
Bovenaan Onderaan