Hahahhaa!! Check this out..

dat is handel man, we laten je maat Dave een paar potten vol schijten en dat verkopen we dan................

"The Original Chopperdave Shit, only 9.99$"
 
Volgende stap: Full Throttle inlegkruisjes voor de vrouwelijke OCC bike rijders.

Of een OCC manicureset voor de motorrijdende bankdirecteur die er verzorgd uit wil zien.
 
Dat noemen ze ook wel "merchandising" o.i.d ;)

Jij lacht die lui uit, maar ik denk dat die lui harder zullen lachen, die vangen namelijk de centen die dat allemaal opbrengt, en kan ze daar geen ongelijk in geven :P
 
Dat noemen ze ook wel "merchandising" o.i.d ;)

Jij lacht die lui uit, maar ik denk dat die lui harder zullen lachen, die vangen namelijk de centen die dat allemaal opbrengt, en kan ze daar geen ongelijk in geven :P

Dat zei Bral volgens mij ook. Er zullen ook wel rijke prostituees zijn die me uitlachen met m'n kantoorbaan, maar dat betekend nog niet dat ik dat dan ook maar ga doen.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben (best wel) jaloers op hun geld en mis daarbij absoluut het talent om m'n geld te verdienen met het bouwen van motoren, maar ik moet er toch echt niet aan denken dat ik m'n boterham moet verdienen met zo'n reality soap.
 
lieg niet man, als wij samen een jaartje dom konden doen op tv voor 2 miljoen euro de man doe jij echt wel mee........ ;)

Meppel Country Choppers?
... 2 miljoen en dan alleen als ik Vinnie of Christian mag spelen haha... die kunnen zichzelf tenminste nog serieus nemen ;) Snr. en Jnr. overschatten zichzelf nogal vind ik...
 
Meppel Country Choppers?
... 2 miljoen en dan alleen als ik Vinnie of Christian mag spelen haha... die kunnen zichzelf tenminste nog serieus nemen ;) Snr. en Jnr. overschatten zichzelf nogal...
voor 2 miljoen wil ik ook nog wel breed lopen en onnozel doen....heel onnozel, en don't annoy me, I'm startin'to get a little bit aggrivated here..... ;)
 
Slotje...? Waar kan ik solliciteren voor welk dan ook baantje bij de Meppel bouwers...? Ben zelfs bereid om een blonde warrige pruik & buddy Holly bril op te zetten voor 2 miljoen...
En reiskosten van hier naar meppel ofcourse 8-) ...of wordt het gewoon in Hilversum opgenomen :+
 
Slotje...? Waar kan ik solliciteren voor welk dan ook baantje bij de Meppel bouwers...? Ben zelfs bereid om een blonde warrige pruik & buddy Holly bril op te zetten voor 2 miljoen...
En reiskosten van hier naar meppel ofcourse 8-) ...of wordt het gewoon in Hilversum opgenomen :+
nee, bij mij achter het huis,en het heet bay area choppers, want ik woon in een jachthaven ;)
 
zeg jij het maar :

f6031.jpg


doet dit een beetje aan als Bay Area of Miami Vice ?

't is wel bij mij achter het huis en nu is het nog veel mooier want deze foto is van 1985 .... :)
 
Haha! Kunnen we niet wat doen met de originele naam van de jachthaven?


Heet nl officieel 'Het Mallegat'........ *D
nee sufferd, officieel heet het de Schuttevaerhaven maar in de volksmond heet het "Balkengat", vanwege de timmerfabriek die het daar vroeger voor gebruikte.......

maar goed, Lago di Balka Choppers kan ook wel toch ? ;)

oh ja, en omdat ik aan de noordkant woon kan North Shore Choppers ook , lekker hawaiiaans ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan