nieuw projectje Shovel

je bent toch wel gestoord als je hieraan begint

  • zou het zelf ook doen

    Stemmen: 28 63,6%
  • misschien doen

    Stemmen: 7 15,9%
  • niet doen

    Stemmen: 7 15,9%
  • geen mening

    Stemmen: 2 4,5%

  • Totaal aantal stemmers
    44
gizmo wat voor merk beltdrive heb jij???

en wat betreft de ventilatie wilde ik de inspectioncovers openwerken en evt een paar sleuven in de cover frezen. :?

en nu ga ik :Z :Z :Z
 
Ik moet bekennen dat ik geen idee heb wat voor merk belt drive ik erin heb hangen... Moet binnenkort met mijn koppeling aan de slag en zal dan ff kijken, maar verwacht dit antwoord niet met een paar dagen.

Openwerken van de covers is inderdaad ook een optie, maar die vond ik te fraai om te verkloten.
 
ik heb je antwoord ook nog niet nodig. ik hoor het tzt wel. Alvast bedankt, ik twijffel sterk op dit moment het is ook nog niet uitgesloten dat ik gewoon de standaard primaire aandrijving behoudt.Ik zie nog wel kheb eerst anderedingen te doen
 
ik heb nu ook een cv carb geritseld via ebay. langzaam ga ik door.

full
 
Heb gister het blok en de bak uit het frame gehaald. In mijn frame zat 1 afgebroken boutje, dus gaatjeboren linkse tap erin pang Twee linkse tappen 1 in mijn hand de ander in het frame. Muurvast.

Het gaat om het boutje rechts achterin het frame van de accubak of het olietankje. Ze hebben daar een gat in het frame geboord en een busje ingeperst en gelast met draad erin. las weggeslepen en nu het busje eruit persen maar dat moet nog even, dan kan er een nieuw busje in en kan het frame gepoedercoat worden. uitgerekend nu...............{baal modus aan}.

Ik hoop het busje er deze weekuit te halen volgend weekend nieuwe erin en dan maar gauw naar de poedercoater.

[vervolg modus aan]
 
he hallo, ben je ze nog niet kwijt?? er werden me laatst een paar aangeboden voor 8 euro op ebay, maar, aangezien ik minder chroom op de fiets wil, valt het nu buiten mijn wens lijst. ik zit alleen nog met mijn nieuwe olietank verchroomd.............poedercoat er zit niks anders op
 
Gevaarlijk...een olietank poedercoaten..als je'm niet voor 100% dicht krijgt om het zand eruit te houden tijdens het stralen.. met een schroef-vuldop lukt het eventueel wel, met een rubberen dop is het bijna onmogelijk..
Spuiten is mooier en veiliger..(euh..volgens mij hé.. :X )
 
Gevaarlijk...een olietank poedercoaten..als je'm niet voor 100% dicht krijgt om het zand eruit te houden tijdens het stralen.. met een schroef-vuldop lukt het eventueel wel, met een rubberen dop is het bijna onmogelijk..
Spuiten is mooier en veiliger..(euh..volgens mij hé.. :X )
gewoon volmikken met water tijdens het stralen....waar water zit zit geen straalgrit...
 
Kheb al verschillende dingen laten coaten maar men olietank zou ik toch ook niet laten doen hoor :N
Mijn ervaring daar in is dat het zand kruipt waar jij denkt dat het niet komt met alle gevolgen van dien.
Je kan het beter chemisch laten ontchromen
 
Ik heb m'n olietank wel laten coaten.
Overal een passende bout erin en dan is er niks aan de hand.
 
Kheb al verschillende dingen laten coaten maar men olietank zou ik toch ook niet laten doen hoor :N
Mijn ervaring daar in is dat het zand kruipt waar jij denkt dat het niet komt met alle gevolgen van dien.
Je kan het beter chemisch laten ontchromen
als je al weet dat het daar zit waar je niet denkt dat het zit kijk je daar toch extra goed...
 
Ik heb m'n olietank wel laten coaten.
Overal een passende bout erin en dan is er niks aan de hand.
Ja, of darmen van de eene olie uitgang/ingang naar de andere en wat spanbanden eromheen, en jij hebt een schroefdop bovenop..ik heb ook al enkele originele early horseshoe's laten coaten, zonder problemen, als ze maar goed af te dichten zijn..
 
Ja, of darmen van de eene olie uitgang/ingang naar de andere en wat spanbanden eromheen, en jij hebt een schroefdop bovenop..ik heb ook al enkele originele early horseshoe's laten coaten, zonder problemen, als ze maar goed af te dichten zijn..
wiens darmen ? 8-)
 
spuiten is ook een optie. straks maar eerst eens samenbouwen kijken hoe het lijkt. Maar de bedoeling was eigenlijk om het blok eruit te laten springen. Op het oog dan, voordat ik weer een reaktie van een of andere grapjas krijg :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan