gsx750f voor streetfihter?????

Hoi , het blijft toch voor alle motors het zelfde ,kuipen er af ,ander stuur en dan maar zagen en je fantasie laten werken en heel veel geld uitgeven ;)
 
Hoi , het blijft toch voor alle motors het zelfde ,kuipen er af ,ander stuur en dan maar zagen en je fantasie laten werken en heel veel geld uitgeven ;)

vooral dat laatste en zeker als je je fantasie op hol laat slaan :)
 
maar sommige motoren ziiten zo vol met onafgewerkte troep onder de kuipen dat het gewoon erg moeilijk is er wat moois van te maken, of het frame ziet er gewoon niet uit. (tis natuurlijk heel persoonlijk, maar dat is dus wat ik van de CBR vind)
 
ik heb wel is een gsx-f streetfighter bij brouwer zien staan een blouwe maar volgens mij was dat een 1100
maar die kond van de 750 is wel een stuk mooier
ik wens je veel sucses!
 
hier zat ik ook al aan te denken, heb al best leuke fighters gezien met de gsx-f als basis, maar even een vraagje die de topic-starter wellicht kan beantwoorden. is het frame van zo'n een gsx-F alu. of staal? ik kan zelf geen alu. lassen namelijk dus dat is niet echt handig.
 
Een oude F wordt er in elk geval erg lelijk van, inderdaad veel onafgewerkt spul in tegenstelling tot supersports, die zijn volgens mij makkelijker om te bouwen.
 
ik heb de mijne al eens zonder kuip gezien maar vond m er niet mooier door geworden ;)
 
het is idd wel veel werk om er iets moois van te maken, tank moet je dan iig aan laten sluiten op het frame, anders is het echt geen gezicht... en zolang het frame en achterbrug van staal zijn valt er altijd wel wat van te maken.
Maar gelukkig mogen hobby's veel tijd kosten, anders is het geen hobby meer ;)
 
Dit is een 600, maar volgens mij zijn de frames qua uiterlijk hetzelfde.

full


SoeF!
 
zijn allemaal 600tjes soef?

blijf de motor fraaier vinden met een kunststof omhulling ;)
 
Soef..volgens mij sla je alle afbeeldingen van fighters die je tegenkomt op internet op op je computer :P Of niet dan :)
Nouja.... vaak wel....
Heb d'r een stuk of 750....
Meestal heb ik wel een foto van een bepaald merk of type....
Ook altijd wel leuk, om ideëen op te doen!
Ik heb vooral veel foto's van Gixxers, en veel Duits georiënteerd.

SoeF!
 
Laatst bewerkt:
Nouja.... vaak wel....
Heb d'r een stuk of 750....
Als iemand een voorbeeld zoekt voor een Streetfighter, heb ik meestal wel een fotootje.
Ook altijd wel leuk, om ideëen op te doen!
Ik heb vooral veel foto's van Gixxers, en veel Duits georiënteerd.

SoeF!
okeeeeeeeeeeee!
geef mijn maar piccies van een SV650(S)fighter
en dan niet een simpele,maar echt met een andere kont ofzo
:P
norrie is benieuwt of ie de 1e is die een complete sv kont gaat verzagen :P
 
Helaas!
Ik denk dat je écht de eerste zal zijn!
Heb wél een TL en een TLR.....
Als je 'm verbouwt, post je dan wél een fotootje hier?

SoeF!

Hoewel.... er heeft ér al's één in de Streetfighter Magazine gestaan....
Kzal 's kijken....
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan