show hier je gsx-r streetfighter

Niet van mij helaas, maar wel een hele mooie :}
full
 
Street or Track (bjoetivol)
full


Die fighter (met die EF(?) tank)had alles race geloof ik...nokkenassen, alles op de flowbank bijgewerkt, en weet ik het wat nog meer (volgens mij een gixxer 1100 blok).
Ohja: matzwart is de mooiste kleur in mijn ogen 8-)
 
Laatst bewerkt:
Street or Track (bjoetivol)
(Afbeelding)

Die fighter (met die EF(?) tank)had alles race geloof ik...nokkenassen, alles op de flowbank bijgewerkt, en weet ik het wat nog meer (volgens mij een gixxer 1100 blok).
Ohja: matzwart is de mooiste kleur in mijn ogen 8-)


Matzwart is ook mijn voorkeur...En die tank ..heel apart zonder die rubberen stoot banden vooral matzwart...Veel van genoten ;)
 
hier de mijne 8-)
gixxer1100.jpg

nou zo wassie, ben nu bezig met wat veranderingen.
ander kuippie
mischien ander kontje

kuipje op maat gemaakt, ik wil er nog van dat gaas in de openingen maken en op kleur spuiten
maar daar heb ik nog wel tijd voor :9
kuipje%201.jpg
 
Laatst bewerkt:
Street or Track (bjoetivol)
(Afbeelding)

Die fighter (met die EF(?) tank)had alles race geloof ik...nokkenassen, alles op de flowbank bijgewerkt, en weet ik het wat nog meer (volgens mij een gixxer 1100 blok).
Ohja: matzwart is de mooiste kleur in mijn ogen 8-)
Lijkt mij stug dat een GSXR1100 blok in een Firebladeframe past maar als dat zo is hulde :}
 
Dat blok in die Blade is het blok van een ....Blade.
Die matzwarte fighter(die met die tank) is gewoon 'n Suzuki GSX1100 EF.
Dat blok wat erin zit is het standaard-(dus ook geen 1100R)blok.
Wel 'n cool ding...Just , wanneer stond ie te koop?
Groet,Fred.
 
Laatst bewerkt:
Hoi ,ik zie liever eens een paar foto's van streetfighter's die een beetje misslukt zijn ,of waar je zonder goed gereedschap aan begonnen bent,zodat we elkaar goed advies kunnen geven, mijn foto komt binnen kort ;)
 
Hoi ,ik zie liever eens een paar foto's van streetfighter's die een beetje misslukt zijn ,of waar je zonder goed gereedschap aan begonnen bent,zodat we elkaar goed advies kunnen geven, mijn foto komt binnen kort ;)


Waarom, is die van jou mislukt :? en wat bedoel je met geen goed gereedschap? je hoeft echt niet over een snap-on kist, draai- freesbank etc, etc te beschikken om en mooie fighter te maken. Ik denk dat er op motor-forum voldoende voorbeelden staan van mooie fighters die met minimale middelen en met maximale inspanning zijn gemaakt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan