Choppert Boekskes

Knukkel

MF veteraan
21 jun 2004
2.599
0
Ik heb recent wat chopper boekjes aangeschaft die de moeite van het bekijken waard zijn:

- Billy Lane: Chop Fiction
- Chopper: Heavy Metal Art
- Art of Chopper
- Zero Chopper Spirit (had ik al een tijdje)

Op Amazon staan er nog een hele hoop, maare... welke zijn nou echt de moeite waard...??

Ik ben niet op zoek naar foto's van jullie collectie boeken, maar goede tips om de mijne uit te breiden...
 
Ik heb recent wat chopper boekjes aangeschaft die de moeite van het bekijken waard zijn:

- Billy Lane: Chop Fiction
- Chopper: Heavy Metal Art
- Art of Chopper
- Zero Chopper Spirit (had ik al een tijdje)

Op Amazon staan er nog een hele hoop, maare... welke zijn nou echt de moeite waard...??

Ik ben niet op zoek naar foto's van jullie collectie boeken, maar goede tips om de mijne uit te breiden...

Ik mis toch nog de "Harvest time" in jouw collectie ;)
En laat het geluk nou met je zijn.....ik heb er nog slechts 3 in de aanbieding.
Nee hoor geen gelul HT is heel gaaf en je mag het nog van achter naar voor lezen ook.

Ook ben ik in het bezit van het boek HD history of Japan (alleen te koop in Japan).
Dit is een super gaaf en super dik (echt dik dus) boek waar foto's in staan van alles wat er in Japan gebeurd is op HD gebied(1903-2000).
In dit boek staan ook veel foto's uit de " Vibes".

history-04.JPG
history-06.JPG


Voor een fles sake mag je 'm komen lezen :)


Als er animo is wil ik wel weer proberen om ze hierheen te krijgen (is iets duurder dan het Zero boek ±10 euro).
Had er een stuk of 20 die gingen als broodjes.

http://home.kabelfoon.nl/~gnl/goods/books/history.html
 
Chopped Harleys - 50 years of rebellious motorcycles
Echt een geweldig boek met de geschiedenis van de gechopte Harley beschreven, en met name old-school bobbers, early choppers en een paar Zweedse bikes op de gevoelige plaat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan