Vakantie USA

glide

Rookie
27 dec 2004
1
0
leiden
Ik wil dit jaar ( 2005 ) op vakanie in the USA, rondreis met de moter,

wie van jullie heeft hier ervaring mee,en wie zou er mee willen ( waarschijnlijk allemaal wel )


groeten
glide ( willem )
 
Moet je bij Aspencade zijn, das een Nederlander die nu in de USA woont. Dus die zal er het meeste over kunnen vertellen.
 
Ik ben al een paar keer op rondreis geweest in de USA, maar dan met een camper omdat motorhuur achterlijk duur is door de verzekering, en de tweede reden is dat het op veel plekken gewoon simpelweg te heet is om veilig en comfortabel motor te rijden.
Tips wat je kunt zien en doen heb ik wel, maar geen tips voor als je met de motor wil gaan helaas.
 
geouwehoer met een motorrondrit is dat je ongeveer een goldwing nodig hebt om alle zooi met je mee te slepen. verder zou ik ook nog wel eens een maandje of 3 terugwillen...

heerlijk land... zucht....
 
als ik mijn neef kan over tuigen kom ik wel even langs ben namelijk altijd op zoek naar mooie motorroutes en jij kent er vast wel een paar daar in de buurt. maar het kan zijn dat we je in een keer voorbij rijden als het nog te koud is dan. dan gaan we namelijk proberen om bij de ironbutt assosiaon (of hoe schrijf je dat)te komen met een rit van 1000 mijl in 24 uur. en die rit zal dan waarschijnlijk naar fet zuiden gaan vanwege het warmere weer daar. en dan zijn we jou allang voorbij. maarja er is ook nog een terugweg en wie heeft er gezecht dat die retstreeks naar boston moet gaan.
 
als ik mijn neef kan over tuigen kom ik wel even langs ben namelijk altijd op zoek naar mooie motorroutes en jij kent er vast wel een paar daar in de buurt. maar het kan zijn dat we je in een keer voorbij rijden als het nog te koud is dan. dan gaan we namelijk proberen om bij de ironbutt assosiaon (of hoe schrijf je dat)te komen met een rit van 1000 mijl in 24 uur. en die rit zal dan waarschijnlijk naar fet zuiden gaan vanwege het warmere weer daar. en dan zijn we jou allang voorbij. maarja er is ook nog een terugweg en wie heeft er gezecht dat die retstreeks naar boston moet gaan.

bij ons is het normaal veel warmer dan in het noorden, wij wonen ongeveer 5 minuten rijden van North Carolina, en de Route I-95 naar het zuiden is ook bij ons in de buurt, dus als je richting Florida rijd dan kom je zeker bij ons in de buurt.
 
bij ons is het normaal veel warmer dan in het noorden, wij wonen ongeveer 5 minuten rijden van North Carolina, en de Route I-95 naar het zuiden is ook bij ons in de buurt, dus als je richting Florida rijd dan kom je zeker bij ons in de buurt.
maar kan ik dat ook vinden met mijn kaart(zie boven) :+
 
vakantie USA......zucht....

Als het ff kan ga ik zo weer. Maar dan weer naar zuid west deel. California en omstreken enzo.

succes met info vergaren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan