USA style choppers

floris

MF veteraan
16 mrt 2002
2.075
0
Arnhem
Ze zijn helemaal 'IN' op het moment.... USA style choppers, weinig stretch maar wel een extreem hoog profiel en een lange vork. Klein peanut tankje er op etc. In bladen als bigtwin zie je ze steeds meer.. Ik vind de moderne versie van deze choppers maar niks, veel te vette achterband, schreeuwerige paintjob, lelijke softail frames. Echt totaal niet meer rebels, eerder showerig.

Net vond ik nog een voorbeeld op internet zoals het WEL hoort naar mijn mening. Een extreem profiel, hardtail frame, en geen lelijk achterwiel. Gewoon een lomp scheurijzer dus!

y624tr.jpg


y624-1tr.jpg
 
En dit is meer de moderne versie van de USA chopper, Meer iets voor de suffe rijkelui weekendbiker dan een ruige spartaanse chopper :Z
chopper_main.jpg


Dit is beter (dit heeft ook veel weg van een Zweed, maar heeft het profiel van een USA chopper}

chopper_1.jpg
 
Laatst bewerkt:
......ik vind het ook niks en die boot die jij heer neermikt vind ik ook niks maar er zijn vast genoeg lieden die het prachtig vinden......het maakt niet uit , zolang je maar gast....alleen waarom jij dit een "scheurijzer" vindt........1 bocht en je bent dood lijkt me ;)
 
Wat ik écht lelijk vind bij deze motoren is dat groot gapend gat tussen het blok en de tank. Maar zoveel smaken zoveel motoren en dat maakt deze wereld lekker gevariëerd.
 
......ik vind het ook niks en die boot die jij heer neermikt vind ik ook niks maar er zijn vast genoeg lieden die het prachtig vinden......het maakt niet uit , zolang je maar gast....alleen waarom jij dit een "scheurijzer" vindt........1 bocht en je bent dood lijkt me ;)

Haha, misschien geen bochtenvreter, maar recht door zal misschien best hard gaan!

Nog zo'n modern geval, die het door de gelikte uitvoering en paintjob net niet heeft. 13 in een dozijn
Matts%20Chopper.jpg






Dan oogt dit weer een stuk ruiger
Junak-polish%20pride-350cc-chopper-PeterC.jpg
 
LOL @ die koets!!!! :D Zal dat voorwork het wel overleven als er mensen in gaan zitten? :+

Die Zweed vind ik overigens cool!
En ik vind een groot gapend gat tussen motorblok & tank juist extreem mooi! :) Maar de moderne bikes die hier verder gepost zijn, zijn inderdaad veel te gladjes.
 
dat is dus het perfecte stuurtje voor een dergelijke fiets,

die hogere z bars vind ik minder, maar deze is perfect!

ik weet het sturen topic is een ander
 
Terug
Bovenaan Onderaan