Bay Area Bral, poser-selfkick topic ;-)

dr.Bral

Banned
31 mrt 2003
13.016
1
Meppel
Het mag inmiddels wel duidelijk zijn, naar lang en zeer diep beraad ben ik er eindelijk uit, eindelijk........

Ik heb mijn beide motoren en mijn brommer te koop gezet (niet hier nee, leek me niet echt heel zinvol ;) ) en ik ben van plan om een ouwe Harley te gaan verbouwen.....

Nou zijn de mogelijk heden eindeloos maar ik heb toch in de kop wat ik wil gaan doen, een verbouwde FLH, en de inspiratie kwam van deze twee scoot's :

full


robin6.jpg


dus...geen chopper (te lang), geen bobber ( te vaak gedaan en te "hip"), geen hardtail (want ik wil er elke dag op kunnen rijden) maar een Braller, een geheel nieuw zeer ouwerwets motortype....het beoogde slachtoffer is reeds gevonden, alleen de beoogde euri nog ff niet ;)

En voordat iederen wat heeft te mekkeren heeft, als ik overga tot aanschaf van iets met een Shovelhead erin (niet ondenkbaar bij dit model) dan komt die hooischudder zo goed als zeker te koop want ik wil gewoon een Evo erin hebben..(het beoogde slachtoffer heeft dat ook maar je zult net zien dat die weg is als ik poen heb ;( )
 
Vind die bovenste ERG leuk ! (die zwarte dus...) Mooie (extra hoge) ape-hanger er op en lekker in de wind :)
 
idd, die bovenste is ook helemaal mijn smaak, hoewel die ape toch ietsjes anders kan. :)
 
Goede keuze om zelf iets in elkaar te gaan zetten Bral. Houdt ons wel op de hoogte van de vorderingen.

Ik vindt die tweede echt helemaal te gek. Moet binnenkort een keuze maken welke stijl ik mijn FLH wil opbouwen, en heb al een aantal keren naar die foto zitten kijken, echt helemaal te gek.

EL Pedro
 
he fd jij weet nogal eens wat he :wat die bonnie aangaat ,weet jij toevallig waar die bolton/weldon frampjes vandaan komen en of die nog ergens leverbaar zijn
full
 
he fd jij weet nogal eens wat he :wat die bonnie aangaat ,weet jij toevallig waar die bolton/weldon frampjes vandaan komen en of die nog ergens leverbaar zijn
(Afbeelding)


Die van mij komt van Wes... Four Aces Cycle, San Fernando Valley... Bij L.A. zeg maar...

Kan 'k zo voor je regelen.. Shipping is best wel redelijk te betalen. Hij stuurt 't gewoon als een stuk oud schroot op. ;)

Die frames zitten rond de $150,- dacht ik...
 
Het mag inmiddels wel duidelijk zijn, naar lang en zeer diep beraad ben ik er eindelijk uit, eindelijk........

Ik heb mijn beide motoren en mijn brommer te koop gezet (niet hier nee, leek me niet echt heel zinvol ;) ) en ik ben van plan om een ouwe Harley te gaan verbouwen.....

Nou zijn de mogelijk heden eindeloos maar ik heb toch in de kop wat ik wil gaan doen, een verbouwde FLH, en de inspiratie kwam van deze twee scoot's :

(Afbeelding)



(Afbeelding)

dus...geen chopper (te lang), geen bobber ( te vaak gedaan en te "hip"), geen hardtail (want ik wil er elke dag op kunnen rijden) maar een Braller, een geheel nieuw zeer ouwerwets motortype....het beoogde slachtoffer is reeds gevonden, alleen de beoogde euri nog ff niet ;)

En voordat iederen wat heeft te mekkeren heeft, als ik overga tot aanschaf van iets met een Shovelhead erin (niet ondenkbaar bij dit model) dan komt die hooischudder zo goed als zeker te koop want ik wil gewoon een Evo erin hebben..(het beoogde slachtoffer heeft dat ook maar je zult net zien dat die weg is als ik poen heb ;( )

Is heus wel wat van te maken.



152.jpg

p.jpg

1.jpg

2.jpg

23.jpg

24.jpg
 
Die "Triomf" heb ik volgens mij wel vaker gezien op dit forum! ;)
Is echt wel een gaaf ding!
 
Als het tussen de bovenste 2 zou gaan, ging ik voor de eerste (ik heb iets met zwart & glimmend O-) ), maar de onderste van Dman, die bruinige vinnik echt helemaal goed. Nog enigszins herkenbaar, berijdbaar, maar toch totaal iets anders dan het platgetreden pad. Kortom; een Braller

DMan: :}

Brallie succes met de verkoop, en nu maar hopen dat een nietnadertenoemenHDhandelaartje de donor te snel verkoopt.
 
Beiden zijn erg gaaf, maar die onderste in hetzelfde zwart als je ex-Gixxer is wat mij betreft top!
 
Was eerst geel, daarna heel mooi dof zwart. Perfecte kleur voor zo'n dikke H-D.
 
ik ben niet zo van de zwarte motoren, ik denk dat, als het allemaal lukt, het ding primer grijs wordt of hamerslag goud.........en ik ga ook wel voor zo'n funky glittervinyl zadeltje ;)
 
full

Mooie Guzzi Bral,ga je daar geen spijt van krijgen?
Praat eens met TOT. ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik ben erg benieuwd naar je nieuwe projectje..zelf heb ik de onderstaande stijl in gedachte. Ik zit er wel aan te denken om er rood in te verwerken. Misschien rode velgen en stiksel op mijn zadel.
Mega gaaf....super gewoon. Maar die grijze is trouwens ook tof...keep the pics coming.
:} :} :}


horsespreadM.jpg


 
Terug
Bovenaan Onderaan