aanschaf ander (tweedehands?) zadel

CBX-verbouwer

Rookie
8 mrt 2004
20
0
Pernis-Dorp
Gegroet,

Na twee jaar rondkachelen, gaat het nu toch echt gebeuren...
Mijn fiets (nee, een Shadow VT 1100) moet een ander gezicht krijgen.
Om te beginnen natuurlijk het belangrijkste: er moet een ander zadel op.

Persoonlijk vond ik het zadel van de Kawasaki Vulcan VN750 (mijn vorige fietsie) heel fijn zitten (beter dan dat wat ik nu heb), maar het is een getrapt zadel en dat wil ik niet... het moet een éénzitter worden.

Iemand enig idee waar ik een tweedehands zadel van een vulcan kan vinden, zodat ik er voor weinig het mes in kan zetten?

Of iemand een ander idee waar ik low-budget een zadeltje vandaan kan halen wat al éénzitter is (en dan maar afwachten of het lekker zit)?

Een en ander graag in regio zuid-holland/brabant...
 
Zoiets?

full


Is van een 1500, vraagprijs € 95,- lijkt me wat veel, maar is ook vraagprijs staat op marktplaats. Wel een eindje weg; Hoogeveen.

Anders zijn er volgens mij bij onze grote vriend de snelweg havik ook diverse aftermarkt te koop. Een alternatief is natuurlijk je huidige zadelplaat gebruiken en opnieuw laten bekleden.
 
Dit heeft een van mijn maatjes met zijn zadel gedaan. Misschien niet perfect uitgevoerd, maar wel een cool idee...

full
 
Bij de lidle, universeel pvc-schuim. kheb ff een rol gekocht en vandaag, over me bodemplaat geplakt. das pas strak. binnenkort ff fototje posten
 
Oooo, maar zo'n Rebel kun je ook wel ingraven op een niet nader te noemen weiland in Ruinerwold, hoor :) .
 
Terug
Bovenaan Onderaan